poniedziałek, kwietnia 01, 2013

Kwietniowa chciejlista

Kwietniowa chciejlista

1. Soraya, Make - Up HD Self Adaptor, Podkład matujący  - aktualnie jestem w fazie poszukiwania dobrego podkładu matującego, który matuje i nie uwidacznia suchych skórek. Podobno to "nowość" :)
2. Odżywka z avocado Garnier - odżywka z Pantene (recenzja >klik<) mi się skończyła, a tą polecają wszystkie blogerki dlatego chce ją wypróbować :)
3.Rimmel Stay Matte prasowany puder - to bardziej potrzeblista niż chciejlista. Moim zdaniem jest to najlepszy prasowany puder jaki jest na rynku. Stosuje go już od 4 lat i nie zamienię na żaden inny :)
4. Vipera cosmatics Randez Vous pomadka matowa nr 61 - kupiłam siostrze kolor nr 64 i zakochałam się w tej pomadce, jednak wolę bardziej żywy odcień dlatego poluję na nr 61 (recenzja szminki nr 64 >klik<)
5.Spodnie jeansowe -  znów jest to bardziej potrzeba niż chęć kupienia, ostatnio mam deficyt jeansów w szafie i znalazłam jedne w Bershka. Jestem w nich zakochana! W shop-online znajdziecie je w pewnością (chwilowo jest promocja, są po 69,99zł), dostępne są także inne kolory tych jeansów.


52 komentarze:

  1. Stay Matte jest faktycznie bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę wypróbować ten Stay Matte, bo coraz częściej o nim słyszę, a sama nie mogę znależć jakiegoś dobrego pudru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder Rimmela jest cudowny :). Natomiast jestem ciekawa tego podkładu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o podkładnie Soraya same dobre rzeczy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, ale tej starszej wersji - ta niby jest nowością :) muszę wypróbować :)

      Usuń
  5. odżywkę z Garniera jak najbardziej polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna i skromna chciejlista! :)
    ja zrezygnowałabym z 1 i 2, a resztę bierę i chętnie dopiszę do mojej już dużo za dużej chciejlisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jest bardziej "żywy". Na zdjęciu jest to pastelowa brzoskwinia - modna w tym sezonie, a w rzeczywistości wygląda jak żywa pomarańcz :/

      Usuń
  7. O, ja właśnie zdenkowałam puder Stay Matte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo ;) Ja właśnie ostatnio kupiłam cały zestaw z tego Garnier avocado, bo mi sie w domu zaczynają powoli kończyć ;)
    a spodnie dzinsowe zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka z Garniera jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twoich chciejstw podbieram spodnie, nigdy nie mam ich dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio przymierzyłam chyba z 10 par jeansów w sklepie i w każdych było coś nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam rzeczy z bershka i stradivariusa <3

      Usuń
  12. Też mam na liście tę odżywkę z Garniera. Miałam szampon i byłam zadowlona. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, jesteś kochana! :*
    ale wiesz co ja poluję i na taką brzoskwinię i na taki pomarańcz, więc nawet jakby była intensywniejsza to nawet dobrze, bo myślę że mogłoby mi być do twarzy w tym kolorze :)
    jednak ta dziewczyna pisała, że sama w sobie jest nieciekawa :( ale rozejrzę się, mam jedną drogerię u mnie z Szafą Vipera więc kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką brzoskwinię chętnie też bym przygarnęła :)

      Usuń
  14. nr 3 chetnie bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie polecam Ci Rexone:) Jak dla mnie jest idealna. Na mojej chciejliście również znajduje się odżywka z Garniera. Tyle się o niej naczytałam, że koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. rozumiem :) ja zazwyczaj też używam jakiejś pomadki pod tą kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja szczerzę zęby do podkładu z Soraya. ;) I jeansy też by sobie kupiła, bo nie mam.
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się tylko czy brac matujący, kryjący czy nawilżający. Niby matujący bo mam cerę tłustą, ale wolę kryjący :)

      Usuń
  18. Też poluję na tą odżywkę Garniera, chyba jutro ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odżywka Garniera jest super :) ja miałam też szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest z SLSami i trochę się go boję :(

      Usuń
  20. Też mam w planach kupienie tej odżywki ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą odżywkę Garniera i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam ten puder w kamieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie Colossal to bardzo dobry tusz. Szkoda, że Tobie nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym potrzebowała spodni hahaha ^^ Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam ochotę na ten podkład, a spodnie by się przypadły jakieś nowe na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się napaliłam na ten nowy podkład soraya. Czekam na zakup i Twoją opinię. Puder Rimmel, który prezentujesz miałam. Jest ok. Tyłka nie urywa, ale też nie mogę nic złego o nim powiedzieć. Używałam go w pracy, do zmatowienia skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety NIGDZIE nie mogę go znaleźć :( jesli ktoś by gdzieś go znalazł proszę o kontakt ! :)

      Usuń
  27. Bardzo fajny pomysł na post:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. tego pudru z rimmela używałam kiedyś ciągle, świetnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki by wszystko z tej chciejlisty wpadło w Twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ale niestety podkładu nigdzie nie znalazłam i zakupiłam podkład z Paese :)

      Usuń
  30. a ja węszę za 5 już od dłuższego czasu, bo czuję potrzebę nowych spodni, no ale jakoś nie mogę wypatrzeć nic ciekawego:D Podoba mi się post, taki inny:D

    OdpowiedzUsuń
  31. poz. 2 i 5 i mi by się przydała..:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta odżywka z Garniera to moja jedna z ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)