środa, maja 15, 2013

Garnier Ultra Doux - odżywka pielęgnacyjna - olejek z awokado i mało karite - włosy suche i zniszczone

Garnier Ultra Doux - odżywka pielęgnacyjna - olejek z awokado i mało karite - włosy suche i zniszczone


Opis producenta:

Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier ULTRA DOUX łączy olejek z awokado znany ze swych właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite, w kremowej i apetycznej formule bez obciążania włosów. 
Rezultat: Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu i odżywione. Są niewiarygodnie miękkie i błyszczące


Skład:

Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1).

Spotkałam się z opiniami, że skład odżywki jakoś niedawno chyba został zmieniony, znalazłam skład tej odżywki z 2010r.

Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). 

Ja nie widzę różnicy :)

Cena:

ok 8-9zł / 200ml
Dostępna jest w chyba każdej drogerii i większym supermarkecie.

Mój opis:

To dzięki Wam ta odżywka trafiła w moje ręce :)
Ogólnie nie przepadam za szamponami z Garniera, sama nie wiem czemu i zapewne nigdy bym tej odżywki nie kupiła, ale poleciłyście mi ją w większości na zniszczone włosy, także wzięłam to do serca i tadada zakupiłam :) Jest to moja nowa miłość wraz z odżywką z Ives Rocher z olejkiem jojoba i ze słodkich migdałów (recenzja >KLIK<)

Opakowanie: 
żółte, plastikowe, stoi na brązowym zatrzasku. Bardzo podoba mi się otwieranie, które jest w kształcie listka :). Miałam ją w podróży i nie wylała się, nie przecieka, ani sama się nie otwiera "przez przypadek". Jedyny minus - opakowanie jest trochę twarde i śliskie. Gdy mamy mokre ręce i do tego brudne od szamponu to mamy duże prawdopodobieństwo, że odżywka wyleci nam z rąk. Do tego nie widać ile produktu nam zostało. Nie zbliżyłam się do końca, ale obawiam się, że trudno będzie ją wydobyć i jedynym wyjściem będzie cięcie butelki.
Konsystencja: 
Zwarta, kremowa.
Zapach: 
Słodki, świeży, jednak nie jest on mdlący.
Kolor: 
Żółty 


Aplikacja: 
odżywkę bardzo łatwo nanieść na włosy. 
Moja ocena: 
jest to lekka i fajna odżywka z wieloma dobrymi składnikami, które pomogą w regeneracja czy pielęgnacji naszych włosów.
Konsystencja pozwala łatwo rozprowadzić produkt na włosach, nie wyciskając przy tym połowy opakowania(co niestety musiałam robić z odżywką Isany recenzja >KLIK<). Plusem jest także dostępność odżywki - można kupić ją prawie wszędzie(drogerie i supermarkety), gdzie niestety odżywkę z Ives Rocher możemy zakupić jednie w firmowym sklepie (internetowym lub stacjonarnym). Bardzo podoba mi się kolor - jeszcze nie widziałam aby odżywka miała taki ładny odcień, przeważnie są białe, albo kremowe, może lekko beżowe, a tu taka niespodzianka :) sam kolor poprawia mi humor, gdzie nie wspomnę już o niesamowitym zapachu :) do tego odżywka ładnie regeneruje/pielęgnuje włosy, odżywia je, nadaje miękkości, ułatwia rozczesywanie oraz poprawia wygląd włosa na zewnątrz. Dzięki tej odżywce i odżywce z Ives Roch moje włosy wreszcie zaczynają się regenerować :)
Bardzo Wam dziękuje za polecenie mi tej odżywki gdyż z pewnością na stałe zagości w mojej łazience :)

Czy kupię? OCZYWIŚCIE! :)




Chcesz przeczytać coś więcej na temat odżywki z Ives Rocher?
Zapraszam - klik na zdjęcie :)


Jakie są Wasze ulubione odżywki, oprócz tej garnierowskiej ? :)


DOPISEK:
17-10-2013
Parę dni temu wyczytałam w blogosferze, że skład odżywki uległ zmianie. Trudno mi było w to uwierzyć, poszłam do sklepu, popatrzyłam po składach i co? Skład niby ten sam, oprócz jednego składnika:

Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Isopropyl Alcohol, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C161611/2).

Alkohol izopropylowy - jest to składnik który ma działanie odtłuszczające i oczyszczające, redukuje wytwarzanie się piany. Teoretycznie nie jest on silnie toksyczny dla naszych włosów, jednak do nautralnych składników również nie należy. Niektóre odżywki z jego dodatkiem mogą wysuszać końce, a wrażliwą skórę głowy może podrażnić.

Więcej na jego temat znajdziecie tu -> KLIK


92 komentarze:

  1. MIAŁAM TĄ ODŻYWKĘ - PODOBAŁ MI SIĘ JEJ ZAPACH, LUBIĘ JAK WŁOSY POWALAJĄCO PACHNĄ :)) ALE CHYBA NAAAJBARDZIEJ ZE WSZYSTKICH LUBIĘ ODŻYWKI FRUCTISA BO ZOSTAWIAJĄ FAJNY TAKI JEDABISTY "FILM" NA MOICH WŁOSACH.. WG MNIE SĄ REWELACYJNE - PRAWIE KAŻDY RODZAJ :)) NAJLEPSZE DO PUSZĄCYCH I ZNISZCZONYCH ORAZ FARBOWANYCH :))) BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za fructisem nie przepadam :) ze względu na skład :)

      Usuń
  2. ojć nie widać różnicy...szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać różnicę :) Najpierw polecam przeczytać, a później dopiero zostawić komentarz :)

      Usuń
  3. Nie miałam tej odżywki. Za to lubię większość szamponów z Garnier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz ją koniecznie wypróbować ;)

      Usuń
  4. Właśnie używam tej odzywki i jestem zadowolona z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miała, ale nie kupiłam ponownie więc chyba nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia. Teraz mam z tej nowej serii Zioła Prowansji, pewnie niedługo dodam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka razy już jej użyłam, ma świetny zapach a włosy są gładkie i świetnie się rozczesują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą odżywkę :) Moje włosy po niej są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest moja ulubiona drogeryjna odżywka. Ja potrafię ją wycisnąć do samego końca, tak samo jak widzę różnice w odcieniu opakowania bo puste miejsce jest ciemniejsze także spoko widać ile jej zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam chyba jakieś inne pudełko :P albo zbyt ciemno w łazience :)

      Usuń
  9. Miałam i bardzo dobra była :P Ogólnie ta seria z garniera jest udana.

    OdpowiedzUsuń
  10. mówię tylko o serii odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle o niej czytam, będę musiała w końcu ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zastanawiałam się, czy jej nie kupić, ale zostałam póki co przy mojej ukochanej z alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. potwierdzam, jest naprawdę fantastyczna, uwielbiam jej zapach, który u mnie dość długo utrzymuje się na włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po jakim czasie zauważyłaś efekty? Jeżeli mam czas, odżywkę traktuję jak maskę, trzymam ją maksymalnie długo, bo mam suche włosy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak zadziała na włosy przetłuszczajace sie..pewnie sie nei nadaje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam przetłuszczające się włosy, ale u nasady i tam odżywki nie nakładam, ale na końce zawsze możesz spróbować :) moja siostra ma przetłuszczające się całe włosy i to bardzo i stosuje odżywkę :) większego przetłuszczania się włosów nie zauważyła :)

      Usuń
  16. Lila myślę, że nawet gdybym ścięła się na zapałkę nic by nie dało. Z natury kręcone , więc porowate, a co za tym idzie suche jak pieprz ;/. Ale dzięki za rady, może zdarzy się cud :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta odżywka to moja miłość :D
    Chociaż jak dla mnie jest mało wydajna - mam bardzo suche i puszące włosy, a odżywka jest dość lekka. Dlatego zawsze dość sporo jej używam, inaczej nie dam rady nawet włosów rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś np Schaumy w sprayu? Jest świetna w sprawie rozczesywania włosów :)

      Usuń
  18. ja właśnie jej używam, taka akurat do codziennego użytkowania : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) jest także świetne w "apteczce" pierwszej pomocy dla zniszczonych włosów ;)

      Usuń
  19. Ostatnio się zastanawiałam czy jej nie wziąśc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją :) ma niską cenę (w miarę), a efekty po niej naprawdę są świetne :) Polecam Ci także odżywkę z Yves Rocher z olejkiem jojoba :)

      Usuń
  20. Ja odżywek praktycznie nie używam, ostatnio sięgam tylko po maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z masek polecam Ci Romantic Proffesional z olejkiem arganowym ;) albo z biedronki taka zielona Garnier Fructis ;)

      Usuń
  21. Ja teraz zachwycam się produktami Dove :P. A co do pudru to jest teraz a niego promocja i zapłaciłam 19.99 czy 19.90 :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Super odżywka w dobrej cenie:) lubię szczególnie za zapach i konsystencję :) no i działanie ofc

    OdpowiedzUsuń
  23. oj ja niestety nie przepadam za nia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakoś nie przepadałam za odżywkami Garniera, ale na tą się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, bo .... nie wiem ;P Ale niemiło wspominam Garnier Fructis i pewnie dlatego jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także niemiło go wspominam :) jednak ta odżywka jest zupełnie inna i bardzo dobra :)

      Usuń
  26. Niedlugo i ja musze sie w koncu na nia skusic;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tę odżywkę. Garnier szamponów najlepszych nie ma, w ogóle większośc ich kosmetyków moim zdaniem jest przeciętna a ta odżywka jest wśród tego wszystkiego istną perełką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie tak samo ;) kosmetyki ma średni, albo złe..np żel fruit energy - pomyłka po całości.
      Jednak miło, że znalazła się taki mały skarb ;)

      Usuń
  28. Mam tą odżywkę i po prostu ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham i wielbię ta odżywkę od roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od miesiąca, jednak jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  30. Muszę spróbować, bo wygląda obiecująco. Ja ostatnio lubuję się w odżywkach garniera ale fructis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię maskę z garnier fructis taką zieloną, dostepną w biedronce :)

      Usuń
  31. Ta odżywka od dłuższego czasu jest na mojej liście ale ze względu na ilość zapasów jaką mam nie mogę sobie pozwolić na kolejny zakup ; / , miałam tę z Yves Rocher i świetnie się u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą z YR także uwielbiam :) jest naprawdę rewelacyjna, a cena przystępna :)

      Usuń
  32. Miałam okazję ją używać i też byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam odżywkę i była całkiem ok, ale szampon z tej serii to istna porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony nie są mocną stroną garniera... Jednak ta perełka jest rewelacyjna ;)

      Usuń
  34. Chętnie ją wypróbuję ;) Słyszałam naprawdę wiele dobrego na jej temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele blogerek - i nie tylko, jest w niej bardzo zadowolonych :) tylko dlatego ją kupiłam ;)

      Usuń
  35. uwielbiam ta odzywke kupuje ja regularnie od kilku juz lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem jej fanką dopiero od niedawna jednak jest moją odżywkową miłościa :)

      Usuń
  36. wszyscy ją uwielbiają, a ja miałam i nie zamierzam kupić ponownie :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kilka lat temu używałam dużo produktów Ultra Doux.

    OdpowiedzUsuń
  39. hmmm bardzo ciekawy produkt :) obecnie szukam jakiejś dobrej odżywki więc kto wie może również się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją razem z odżywką z Yves Rocher z olejkiem jojoba :)

      Usuń
  40. kiedyś często korzystałam

    OdpowiedzUsuń
  41. ja polecam Isane z proteinami, też jest gęsta oraz "treściwa"jak ta z garniera i nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam :) stosuję już ponad rok z małymi przerwami i mnie nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stworzony dla moich włosów! :) Muszę koniecznie go zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie te odżywki są tak niewydajne ,że nie mam co ich kupować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje ją od półtora miesiąca na zmianę z Yves Rocher i nadal mam jej ok połowy :)

      Usuń
  45. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam ją, ale czeka na swoją kolej (czyli na denko Potter'sa ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie przepadam za garnierem :-(

    OdpowiedzUsuń
  48. właśnie rozglądałam się za jakąś odżywką, a że używam szamponu z garniera, bd w sam raz:D

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuje, na pewno kupie bo skończyła mi się pantene do farbowanych :)
    poza tym dobrze mieć coś działającego w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantene szczerze mówiąc ma bardzo przeciętny skład. Ta odżywka ma fajne składniki i do tego wielu dziewczynom poprawiła wygląd włosów i odżywiła ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)