piątek, maja 13, 2016

Otwarcie sklepu Helfy we Wrocławiu

   Wczoraj odbyło się otwarcie nowego sklepu Helfy we Wrocławiu! Miałam okazję aby w nim uczestniczyć i przedstawić Wam relację z tego wydarzenia, a więc zaczynajmy.


Nowy lokal znajduje się przy ulicy Sienkiewicza, koło Placu Bema, bardzo łatwo go znaleźć bo jest jedynym barwnym wejściem w całej kamiennicy.
Na otwarciu nie zabrakło atrakcji, były ciekawe promocje m.in na olej migdałowy, Sesa, wode różaną czy henne Khadi ciemny brąz, dodatkowo odbywały się masaże twarzy i piękne, orientalne zdobienia.
Lokal nie jest duży, jednak znajduje się w nim mnóstwo fantastycznych produktów. Poza znanymi mi markami znajdziemy tam również ostatnio znane firmy Resibo oraz Yope. Nie mogłabym zapomnieć o pięknych szafach które dodają uroku całemu miejscu. Są one drewniane ze zdobieniami na górze, jak dla mnie - coś rewelacyjnego!







Znajdziemy również produkty firmy Make me Bio, Sylveco ale także Biolaven i Vianek.



Znajdzie się też coś dla miłośników zdrowej żywności :)




Nowością są dla mnie kosmetyki kolorowe z bardzo fajnymi składami, na zdjęciu poniżej akurat niewielka część całej szafy wypełnionej najróżniejszymi kolorowymi produktami.


Jedną z atrakcji było Mehendi, czyli artystyczne malowanie skóry

 








I relaksacyjny masaż twarzy w wykonaniu przemiłej Agnieszki z bloga Agusiak :)



I promocje które czekają na Was do 19.05 :)



Oczywiście musiałam zakupić olej ze słodkich migdałów, szczególnie w tej cenie, natomiast krem i serum dostałam od cudownej Pani Gosi z  Działu Marketingu, która przybliżyła mi działnia sklepu, opowiedziała o zmianach i otwarciu nowego sklepu, także bądzcie czujni, kolejne otwarcie już wkrótce! Pani Gosiu dziekuje za zaproszenie i tak miłe przyjęcie, mam nadzieję, że niedługo uda nam się jeszcze spotkać. Natomiast wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam do odwiedzenia nowego punktu Helfy we Wrocławiu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)