niedziela, kwietnia 19, 2015

Nowa odsłona Realash! Poczuj miętę do odżywki do rzęs Realash ! + Efekty po miesiącu stosowania

Realash to odżywka do rzęs, która podbiła serca wielu kobiet. Miałam okazję stosować ją rok temu, gdzie opisywałam efekty po 1 i 3 miesiącach kuracji. Niedawno dostałam jej nową odsłonę, czyli nowy produkt, lepszy, skuteczniejszy i ładniejszy! Czy aby napewno? Zapraszam na post!

Realash to odżywka wzmacniająca i wydłużająca rzęsy. Wszelkie informacje o niej znajdziecie w TYM poście.


Teraz trochę o różnicy między jedną, a drugą wersją odżywki. Wizualnie zmieniła się z pewnością butelka. Jest smuklejsza, a połączenie bieli z miętą jest eleganckie i zarazem proste. Pędzelek również uległ zmianie. Nie wiem czy tylko kolorystycznej (był pomarańczowy, a teraz jest przezroczysty), ale wydaje mi się, że włosie również jest inne. Tą nową wersją, zdarza się, że zadrapie w powiekę, stara nigdy czegoś takiego mi nie zrobiła. Nie jest to duży minus, ale jedyny który zauważyłam.



Jeśli chodzi o efekty, to myślę, że są identyczne. Nie zauważyłam, aby jedna z nich lepiej działała na porost rzęs, czy też gorzej. Zdjęcia przed i po miesiącu stosowania:

Przed:


Po miesiącu:



Czy warto zainwestować w tę odżywkę? Myślę, że TAK! Szczególnie, kiedy mamy mało rzęs i są one bardzo króciótkie. Dzięki temu produktowi nasze spojrzenie nabierze blasku i bęzie wyglądało o wiele lepiej. Teoretycznie to tylko rzesy, praktycznie to AŻ RZĘSY, których długość robi ogromną różnicę :)




Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)