piątek, kwietnia 11, 2014

Realash - sekret pięknych rzęs - efekty po miesiącu stosowania kuracji


Sekret pięknych rzęs...czy aby napewno jest sekretem? I czy aby napewno 'pięknych'? :) Zapraszam na post!

Każda kobieta na ziemi pragnie mieć piękne, zadbane i długi rzęsy, które będą jej ozdobą. Oczywiście nie jest to takie łatwe, ponieważ tylu ilu jest ludzi, tyle jest różnych rzęs. Jedne faktycznie są piękne i długie, drugie natomiast już troszkę krótsze i rzadsze. Sama jestem posiadaczką tych średnich, na tle których nigdy nie miałam kompleksów i wydawały mi się wystarczające, aż do poznania się z produktem Realash.


Realash jest to odzywka do rzęs polecana przez dermatologów jak i same blogerki! Jak można się jej oprzeć? No właśnie nie można :)
„Długie godziny spędzone w laboratorium zaowocowały stworzeniem REALASH. W zaledwie kilka lat odżywka podbiła serca kobiet na całym świecie, stając się liderem w swojej kategorii. Nie bez powodu marka REALASH jest laureatem wielu prestiżowych nagród - to serum wszech czasów, które stymuluje wzrost rzęs oraz sprawia, że stają się gęste i mocne, nie powodując przy tym podrażnień ani żadnych skutków ubocznych.”


Faktycznie, przy codziennym stosowaniu nie zauważyła żadnych podrażnień, ani skutków ubocznych takich jak pogorszenie wzroku (pisał ktoś tak pod ostatnią notką w komentarzu).


Dla mnie odżywka jest bardzo łatwa w użyciu – nakładamy jak eyeliner , i do tego poręczna. Jej mała buteleczka mieści się wszędzie. Niestety początkowo miałam problem z systematycznością. Musiałam się przyzwyczaić, aby co wieczór po kąpieli nałożyć serum na rzęsy. Ale jestem bardzo zadowolona, ponieważ widzę pierwsze efekty :) ciekawa jestem co to będzie za 2 miesiące. Tak jak pisałam wyżej, moje rzęsy mi nie przeszkadzały i nawet je lubiłam, bo uważałam, że nie ma ich mało i nie są krótkie, jednak teraz chce więcej, chcę aby były mocniejsze, grubsze i dłuższe :) Bo widzę, że im ładniejsze rzęsy tym ładniej wygląda twarz, a to nią reprezentujemy swoją osobę. I jak? Widzicie już pierwsze efekty?















Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>


50 komentarzy:

  1. Efekt jest widoczny, piękne rzęsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzęsy piękne i efekt też dostrzegłam

    OdpowiedzUsuń
  3. widać efekty choć różnica nie jest kolosalna. jestem ciekawa jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam w pierwszym poście o realash, efekty widoczne są po miesiącu, ale sa minimalne, efekt "wow" widac po 3 miesiącah codziennego stosowania :)

      Usuń
  4. Efekty minimalne, zobaczymy jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś tam widać, ale jak dla mnie nadal jest to produkt za drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale są to dopiero efekty po miesięcznej kuracji :) cała kuracja ma trwać 3 miesiące, więc i tak efekt jak dla mnie jest spory jak na 1/3 kuracji :)
      Czy drogi... z pewnością, ale jesli pokażesz mi tańszy, który przez miesiąc choc trochę poprawi stan rzęs, chętnie po niego sięgnę :)

      Usuń
  6. Jak na jeden miesiąc to i tak jest dobrze :)
    Przy Revitalashu nie czułam aż takiej różnicy po miesiącu. Dopiero po 3 miesiącach była dostrzegalna gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie po 3 miesiącach efekty są widoczne, a początkowo to pomalutku wszystko rusza :)
      a długo utrzymały ci się takie rzęsy? :P

      Usuń
  7. Wow, efekt jest naprawdę widoczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekty są! Ale minimalne ;)
    Przy Revitalashu w moim wypadku, po miesiącu widziałam efekty. Ale moje rzęsy były dużo krótsze i rzadsze niż Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że rzęsy nie urosły mi 10 cm :D może jakieś pół milimetra poszły w gore, ale podoba mi się to ;)

      Usuń
  9. Widać efekt :) Jestem ciekawa co będzie na końcu kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mimo wszystko polecam olejek rycynowy, efekty są na pewno długotrwałe i wychodzi bez porównania taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowałam dzień, w dzien przez pół roku i rzęsy nawet nie drgnęły :/

      Usuń
  11. Widać, że coś się zadziało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, widać efekt. To ciekawe jak będzie po trzech miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekty widoczne śliczne rzesy

    OdpowiedzUsuń
  14. Różnica ładna i widoczna. Śliczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow. rzeczywiście dłuższe i jakby gęściejsze ! super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest widoczne fakt mały ale czekam co będzie po 3 miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przed miałaś równie piękne rzęsy, różnicę widać więc jest wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Działa :-) Ja używam innej i na razie czekam na efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt rzeczywiscie widoczny!! Sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak już teraz widać różnicę jestem ciekawa jakie rzęsiory będziesz miała po skońceczniu kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać jak ładnie rzęski podrosły.

    OdpowiedzUsuń
  23. efekty widać :) zastanawia mnie co się będzie działo z rzęsami po zakończeniu kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale są fajnie uniesione i wydłużone;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, efekt widoczny gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Są dłuższe, efekt jest super :) Jednak mi szkoda było pieniędzy na tak drogi produkt, więc postanowiłam wypróbować tańsze Regenerum (ok. 30zł). Stosuję już prawie dwa tygodnie i już widzę, że mam rzęsy dłuższe, i do tego zrobiły się bardziej podkręcone :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez uzywam regenerum i efekty sa juz po 3 tygodniach nie musze ich juz tak dlugo rano malowac .

    OdpowiedzUsuń
  28. nie widac róznicy, przeciez to nie dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslę, że zdjęcia mówią same za siebie. Dodatkowo, kuracja trwa trzy miesiące, a nie jeden. Zapraszam na post, gdzie podsumowałam efekty kuracji i gdzie widac największą różnicę. Chociaż tutaj ja ją także widze, rzesy są dłuższe i gęstsze :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)