poniedziałek, listopada 21, 2016

Lakiery hybrydowe HYCO

   W ostatnim czasie lakiery hybrydowe podbiły serca wielu kobiet. Nie trzeba iść do kosmetyczki, aby mieć piękne paznokcie, wystarczy zakupić "starter kit" i można rozpocząć z nimi przygodę w domu. Lakiery hybrydowe wyróżniają się z pewnością trwałością, dzięki nim można cieszyć się pięknym manicurem przez wiele dni, a nawet tygodni! Dziś chciałabym Wam przedstawić firmę HYCO, która produkuje lakiery hybrydowe. Czy warto w nie zainwestowac? Czy lepiej wybrać inną firmę?


Z firmy HYCO mam 6 kolorów, zaczynając od jasnych, po ciemne ale równiez te z drobinami mniejszymi jak i większymi. Dodatkowo aby sprawdzić jakość lakierów mam jeszcze bazę i top, bo nie wiem jak Wy ale ja zauważyłam, że lakiery danej firmy lepiej trzymają się z bazą i topem tej samej firmy. W skład moich lakierów wchodzą kolory numerzach 03, 15, 20, 35, 48, 52. Wybierałam je na podstawie wzornika dostępnego internetowo. 



Kolor 03 jest delikatnym, mlecznym różem, 20 to już lekko mocniejszy odcień różu, jednak dalej stonowany, idealny do pracy czy szkoły. 15 trochę przypomina kolor wina, jak dla mnie jest to piękny, jesienny odcień. 52, 35 jak i 48 mają drobiny. Mówiąc szczerze kolor 35 myślałam, że jest bez drobinek, bo na wzorniku był normalny odcień. Jest to ciekawy odcień granatu, świetny na jesien i zimę. Niestety 52 jak i 48 najmniej przypadły mi do gustu, nie chodzi tutaj o sam kolor, bo on jest ładny, ale o tym poniżej. 52 jest to odcien brudnego różu ze złotymi drobinami, natomiast 48 to lekko zimny złoty brokat.




Lakiery hybrydowe HYCO bardzo dobrze trzymają się na paznokciach. W moim przypadku jeśli hybryda wytrzyma dłużej niż tydzień to duży sukces. Nie chodzi tutaj o sposób nakładania, czy moje umiejętności, bo wielokrotnie robiłam hybrydy u różnych kosmetyczek i efekt był ten sam. Mam zbyt kruchą płytkę abym mogła nosić lakier np 3 tygodnie jak niektóre Panie. Lakiery HYCO nie kruszą się, mają ciekawą gamę kolorystyczną, bardzo ładnie wyglądają na paznokciu, niestety nie każdy lakier nakłada się tak samo dobrze. Możecie spojrzeć na zdjęcie powyżej gdzie na wzorniku widać, że kolor 48 jak i 52 zostawia smugi. Bardzo długo namęczyłam się aby w miarę możliwości dobrze je rozprowadzić, ale jak widać i tak powstały smugi. Odcień 35 wystarczyło nałożyć raz i kolor jest perfekcyjny, bez smug i jakichkolwiek niedociągnięć. Nie wyobrażam sobie abym miała nakładać na wszystkie paznokcie odcień 48 lub 52. Zajęłoby mi to wieczność, a powstałe smugi doprowadziły do nerwicy. Odcień 03, 20 oraz 15 są przepięknymi kolorami i polecam je każdemu. Wyglądają cudownie, nie robią smug, długo trzymają się na paznokciach, a co najważniejsze są dość tanie. Aktualnie są w promocji za niecałe 20 zł / 6ml. Śmiało moge powiedzieć, że ich jakość jest lepsza od lakierów paru znanych firm.









Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)