piątek, września 09, 2016

Kosmetyki do ciała o świetnym składzie i przyjemny zapachu - GoCranberry

   Jestem wielką fanką naturalnych kosmetyków, ale nawet tutaj mamy dość spore pole do popisu. Na rynku znajdziemy wiele firm polskich które zajmują się produkcją naturalnych kosmetyków, jak wybrać tą która cenowo nas nie zwali z nóg ale również podbije nasze serca składem i jakością produktu? Dziś przedstawię Wam dwa produkty firmy NovaKosmetyki, która w swoim asortymencie ma coraz bardziej znaną serię GoCranberry




Przy wyborze naturalnych kosmetyków czeka nas nielada wyzwanie. Dlaczego? Jedne kosztują mniej, np ok 20-30 zł za krem do twarzy inne mają kremy po 80-100 zł. Jak to z nimi jest? Te tańsze niestety mają również bardziej ubogi skład, mniej składników aktywnych, więcej np. gliceryny roślinnej. Ale czasami w tych droższych płacimy głównie za firmę i logo, które występuje w większych centrach handlowych. Firma NovaKosmetyki jest jeszcze mało znana (zrobiłam mały research) i prawie żadna z moich koleżanek go nie zna. Oczywiście ja poznałam firmę przez blogosferę jakiś rok, może dwa temu. Bardzo mi się spodobała! 

Krem do ciała formuła odżywcza


Trochę się zdziwiłam przy pierwszym użyciu, ponieważ ma bardzo lekką konsystencję! Od dawna używam masła, kóre jako bazę mają masło shea, co za tym idzie ich konsystencja jest cięższa. Tutaj w składzie na drugim miejscu mamy olej z pestek winogron, następnie olej ze słodkich migdałów, czyli krem głównie opiera się na olejach co również dla naszej skóry jest świetnym rozwiązaniem! Jego lekka konsystencja jest plusem, bo szybciej się wchłania i nie musimy czekać 5-10 minut aż produkt całkowicie się wchłonie. A jak z efektami na skórze? Skóra jest idealnie nawilżona, miła w dotyku, gładka, delikatna i jędrna. Poza podanymi wyżej olejami znajdziemy również ekstrakt z żurawiny, olej arganowy, masło shea, masło mango... 

Zapach który ma cała seria jest strasznie delikatny, lekko słodki. Ale z pewnością większości przypadnie do gustu, bo nie jest nachalny i nie gryzie się z mocniejszymi żelami pod prysznic czy perfumami.

Cena za 200ml to 46 zł, co patrząc na inne polskie firmy stawią ją w średniej półce cenowej jeśli chodzi o kosmetyki naturalne. Ale porównując ją do jakości, to jest naprawde niska!

Bardzo polubiłam ten krem i wiem, że zawita u mnie w łazience jeszcze nie jeden raz.



Peeling solny do ciała z masłem shea i solą z Bochni

Ten produkt został moich must have! Miałam parę peelingów solnych w moim życiu, ale wszystkie były beznadziejne, ale brzydko pachniały, albo sól była zbyt mocna... Peeling Solny GoCranberry bije wszystkie peelingi solne czy cukrowe na głowe. Jest delikatny, ale świetnie złuszcza suchy naskórek, dodatek masła shea powoduje idealne natłuszczenie i nawilżenie skóry, dodatkowo skóra jest gładka, jędrna i nawilżona przez wiele dni. 

Nuta zapachowa jest ta sama co w przypadku kremu. Delikatna, przyjemna, lekko słodka.

Cena to 35,50 zł / 200 ml - jak dla mnie nie jest wysoka, gdy kupujemy naprawdę dobry jakościowo produkt. 

Skład prosty, bo głównie sól, masło shea, olej z winorośli, olej z borówki czarnej.






Pokochałam te dwa produkty do ciała. Mają ciekawy skład, zdrowy dla naszej skóry, bez zbędnej chemii, ale również bardzo dobrze na nią działają. Czy polecam? Oczywiście!!

A Wy znacie tą firmę? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)