poniedziałek, czerwca 26, 2017

ShinyBox - czerwcowe pudełko - 5th Anniversary - Celebration Time - Bestseller tego roku! :)

   ShinyBox jest jednym z boxów, które znam od dawna i wiem, że wiele ich pudełek podbiło serca niejednej z Was. To pudełko jest wyjątkowe, zostało stworzone z myślą o świętowaniu 5-tych urodzin ShinyBox! :) Box możecie zamówić w trzech różnych wersjach - standard (11 produktów), XXL (12 produktów) lub premium (15 produktów). Jesteście ciekawi co kryje się w środku? :)



Czerwcowe pudełko zachwyca wielkością, różnorodnością produktów ale również przemyślanymi i świetnie dobranymi kosmetykami. Znajdziemy w nim między innymi: jeden kosmetyk z serii Pure Neroli od Evree, tonik i balsam do rąk i ciała od Kueshi, jeden z dwóch produktów do rąk od Mincer Pharma, olejek Kneipp, herbaty odchudzające zapewniające kompleksową miesięczną terapię od hello slim jednak to nie wszystko! 


Mincer Pharma - skoncentrowane serum do dłoni i paznokci lub koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom 
Cena: 19,99 zł / 30 ml

Kosmetyki do pielęgnacji dłoni są moim must have. Mam je w wielu miejscach w domu: w sypialni, łazience i salonie, oczywiście znajdzie się również mini egzemplarz w torbie. W pudełku trafiłam na serum, które bardzo szybko się wchłania, dodatkowo ma przemyślany aplikator (pompkę), a całość znajduje się w szklanej fiolce. 

Kueshi - kremowy balsam do ciała i rąk
Cena: 57 zł / 300 ml

Balsam jest największym produktem z całego pudełka, bo ma aż 300 ml! Kremowa formuła bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, a jego słodki, ciasteczkowy zapach umila aplikację.


Evree - Pure Neroli łagodzący krem pod oczy / normalizujący krem nawilżający do twarzy / normalizujący krem korygujący CC / normalizujący żel punktowy na niedoskonałości
Cena: 31, 49 zł / 15 ml ; 31,49 zł / 50 ml ; 31,49 / 50 ml ; 29, 38 zł / 15 ml

Firmy Evree chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Jestem zakochana w ich produktach, szczególnie w toniku różanym oraz produktach do ciała i rak. Już jakiś czas temu czaiłam się na produkty z serii Pure Neroli dlatego bardzo ucieszył mnie ten kosmetyk w pudełku. Trafił mi się normalizujący krem nawilżający do twarzy. Jestem bardzo ciekawa jego działania, jednak myślę, że przygotuję osobny wpis o produktach Evree.

Kueshi - rewitalizujący tonik do twarzy
Cena: 42 zł / 200 ml

Toniki to kolejny produkt, którego nie brakuje w mojej kosmetyczce. Do niedawna wydawał mi się niepotrzebnym produktem, który jest wymysłem producentów. Kueshi ma aloes na drugim miejscu w składzie, dlatego jest idealny na lato (aloes dodany do innego toniku uratował moją skórę podczas pobytu w Hiszpanii).


Kneipp - olejek do kąpieli Tajemnica Piękna
Cena: 5,99 zł / 50 ml

Olejki Kneipp miałam niejednokrotnie, ale wolę czyste oleje z Mohani. Ten z pewnością umili mi niejedną kąpiel.

Schwarzkopf - micelarna odżywka myjąca z linii profesjonalnej
Cena: 85 zł / 500 ml

Taka mała wersja odżywki jest idealnym rozwiązaniem w podróży. Nie zajmuje dużo miejsca i pozwala zabrać więcej kosmetyków. 


Trind - odżywka do paznokci
Cena: 59 zł / 9 ml

Ten niepozornie wyglądający produkt to odżywka do paznokci. Co prawda mam już swoją ulubioną, ale bardzo chętnie przetestuję coś nowego!

Smart Girls Get More
Konturówka do ust

Która kobieta nie lubi szminek i kredek do ust? Chyba żadna! W pudełku trafiła mi się kredka w odcieniu nr 1 nude pink, delikatnym różu, który świetnie komponuje się z delikatnym makijażem. 


Hello Slim - dwustopniowy program teatox
Cena: 97 zł / zestaw

Czego jak czego, ale herbat się nie spodziewałam. Zestaw teatox jest mieszaniną różnych herbat przyspieszających metabolizm, oczyszczających organizm czy zmniejszających apetyt na niezdrowe przekąski. Jestem już po porannej herbacie i muszę Wam powiedzieć, że świetnie smakuje! :)


Effektima - peeling + maska + krem myjący do twarzy 3w1
Cena: 2,52 zł / 7 ml

Nivelazione - intensywnie regenerująca terapia s.o.s. dla stóp
Cena: 10 zł / 50 ml

Farmona Tutti Frutti - szampon i balsam do ciała

Produkty w saszetkach zawsze się przydadzą! Można ej zabrać na wyjazd lub po prostu przetestować mini produkt :)


SheFoot - sól do kąpieli stóp z minerałami z morza martwego
Cena: 4,90 zł / 65 g

Produkty SheFoot bardzo lubię, a sól do stóp używam dość często. Pomaga zregenerować zmęczone stopy i zregenerować skórę.

Pudełko uważam za strzał w 10! Jeśli jeszcze go nie macie, musicie się spieszyć bo wyprzedaje się w zastraszająco szybkim tempie :) Możecie zamówić je TU. Kosztuje niecałe 60 zł, a znajduje się w nim mnóstwo wspaniałych i ciekawych kosmetyków! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)