niedziela, marca 18, 2018

Celia ART

     Dax Cosmetics już jakiś czas temu wypuścił na rynek serię Celia ART, która w swoim asortymencie posiada różne produkty do makijażu. Celia kojarzy mi się z początkami makijażu, który gdzieś zaczynałam tworzyć. Miałam wtedy może 13 lat, produktów które mogłam użyć było dosłownie minimum, a o jakimkolwiek Rossmannie w okolicy mogłam zapomnieć. Jasny podkład? Był czymś tak deficytowym, że aż nierealnym. Pamiętam jak pierwszą szminkę miałam właśnie z tej firmy. Miło jest wrócić wspomnieniami do tamtych czasów. Jednak jak jest z Celią? Czy cokolwiek zmieniło się w ich produktach? Mogą one czymkolwiek zaskoczyć? 





Celia ART Nude - Matujacy fluid korygujący

• Dzięki zawartości składników regulujących wydzielanie sebum nawilża przesuszone partie twarzy i normalizuje strefy tłuste.
• Perfekcyjnie ujednolica koloryt skóry, dopasowując się do karnacji.
• Podczas aplikacji zmienia się w delikatny matujący puder, dając efekt idealnej cery z satynowym wykończeniem makijażu.
• Dodatek witamin C i PP zapewnia działanie pielęgnacyjne.

Podkład dostępny jest w czterech odcieniach - ecru, naturalny bezowy słoneczny. Na zdjęciu poniżej pod lewej stronie znajduje się odcień naturalny (02), a po prawej ecru (1). Niestety, mimo że ecru jest najjaśniejszym odcieniem z gamy kolorystycznej, dalej jest dla mnie za ciemny. 

U mnie podkład niestety się nie sprawdził. Poza tym, że jest za ciemny, robi nieestetyczne plamy, które mimo nakładania podkładu rożnymi metodami (gąbka, pędzel i palce) daje podobny mało zadowalający efekt. Czy faktycznie reguluje wydzielanie sebum? Niestety nie zauważyłam. Jak dla mnie jest to średniej jakości produkt z niskiej półki cenowej (koszt ok 10-12 zł). 


Celia ART - pomadka do ust w kredce

Celia pomadka do ust w kredce nawilżająca ART. Pomadka do ust z linii Art występuje w formie wygodnej, wysuwanej kredki. Nadaje ustom piękny blask jednocześnie je nawilżając. Kolekcja Celia Art odzwierciedla najnowsze trendy tego lata, a sama seria pomadek w kredce ma 6 uniwersalnych kolorów.

Kredki mają ładne, satynowe wykończenie. Nie wysuszają ust, ani ich nie podrażniają. Utrzymują się na ustach kilka godzin. W asortymencie znajdziemy 6 różnych odcieni. Jest to kolejny produkt z serii Celia ART, który jest średni jakościowo, jednak za tę cenę nie oczekiwałam więcej :)


Celia ART - pomadka matowa

Modna, matowa pomadka do ust o trwałym, intensywnym kolorze i odżywczej formule. Nadaje piękny, głęboki, matowy kolor. Ma przy tym znakomite właściwości pielęgnacyjne. Dzięki zawartości oleju arganowego, migdałowego i kokosowego oraz witaminy E intensywnie odżywia, nawilża i regeneruje usta oraz zapobiegają ich przesuszeniu. Pomadka matt Celia ART ma lekką, kremową konsystencję.

Pomadki nie są typowym mattem. Jest to lekko satynowe wykończenie, dzięki temu usta nie są wysuszone, pomadka nie podkreśla suchych skórek i ładnie prezentuje się na ustach. Co do trwałości, to tak jest pomadki w kredce - utrzymuje się na ustach kilka godzin, jednak bardzo łatwo się ściera przy jedzeniu i piciu. 





Podkłady jak i pomadki to dalej czasy bycia nastolatką. Jakościowo niewiele się zmieniło, poza opakowaniami, które w przypadku matowej pomadki jest naprawdę eleganckie. Asortyment Celia ART ma bardzo przystępną cenę, a jakość porównując do ceny jest dość dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)