czwartek, stycznia 03, 2013

Dax Cosmetics - Perfecta - Extra Slim - Serum przeciw rozstępom

Dax Cosmetics - Perfecta - Extra Slim - Serum przeciw rozstępom (skoncentrowany, wysokoaktywny preparat wyszczuplająco-modelujący)


Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu.
Jako, że jak każdy na lato zaczęłam myśleć o kostiumie oraz jak będę w nim wyglądać - w końcu na plaży jakoś trzeba się pokazać :) , wybrałam się do sklepu na małe zakupy. Pewnie jak wiele dziewczyn zakupiłam serum, akurat to jest typowo przeciw rozstępom ()dokładnie skoncentrowany, wysoko aktywny preparat wyszczuplająco-modelujący) -wiem nie da się ich pozbyć kremem, ale dużych pieniędzy nie kosztował (zresztą cena widoczna na zdjęciu :) -12,99zł za 200ml), więc pomyślałam, a co tam! :) 



Opis producenta:

Jak działa?

-przyspiesza spalanie lipidów w tkance tłuszczowej
-skutecznie redukuje długość, głębokość i widoczność rozstępów
-ujędrnia i rzeźbi sylwetkę
-przyspiesza procesy naprawcze w tkankach oraz wzmacnia włókna kolagenowe odpowiedzialne za elastyczność, gładkość i jędrność skóry
-zapobiega powstawaniu nowych rozstępów.

Jak stosować?

Dwa razy dziennie wmasować preparat w miejsca przeznaczone do wyszczuplenia lub objęte rozstępami. Aby zapobiec nawrotom i pojawieniu się rozstępów, zaleca się regularne stosowanie.

Efekty?

Po 4 tygodniach stosowania 52% redukcji długości i głębokości rozstępów *
*test na grupie 25 kobiet pod kontrolą dermatologa

Skład:


Cena:

Jak widoczne na zdjęciu 12,99 zł za 200 ml. (jest dostępny w Rossmannie)

Mój opis:

Przez 6 tygodnie, regularnie używałam skoncentrowany, wysokoaktywny preparat wyszczuplająco-modelujący firmy Dax Cosmetics. Ciężko mi stwierdzić czy jestem z niego zadowolona. Z początku podobał mi się efekt działania tego serum, a mianowicie od razu po nałożeniu preparatu na skórę czułam lekkie mrowienie oraz chłodzenie w miejscu nałożenia. W lato, kiedy za oknem żar leje się z nieba, taki efekt jest super i jak najbardziej pozytywny (gorzej gdybym miała używać go teraz - zimą, kiedy za oknem raczej temperatura na minusie). Zapachem preparat ten przypomina mi lekko maście na np przeciążone mięśnie oraz różne urazy np sportowe bądz maści rozgrzewające.
Ogólny efekt? Bardziej napięta i gładka skóra, żaden rozstęp się nie zmniejszył (nie mówię już o zniknięciu nawet). Mimo to, nie jestem z niego zadowolona. Po tak długim czasie używania efekty były minimalne i znikały, gdy chociaż raz nie użyłam serum. Tak wiem, cudów nie powinnam oczekiwać, tym bardziej, że nie jest to tak zwany preparat z "górnej półki".
Z tego jednak co się dowiedziałam, dużo dziewczyn sięga po ten preparat, ze względu na to, że jest w niskiej cenie i fajnie wygląda. Serum znajduje się w wygodnej  i dobrze się prezentującej tubie, którą łatwo się otwiera, a preparat nie wycieka, kiedy położymy go na półce (chyba, że źle zamkniemy, ale to inna sprawa :) ).
Konsystencja produktu jest ogólnie fajna, zwarta, łatwo się wciera w skórę i szybko schnie.



Plusy / minusy :

w miarę dobrze nawilża /

łatwa aplikacja 

lekka i fajna konsystencja / zapach

- powoduje napięcie i gładkość skóry / nie redukuje rozstępów


Jeśli chodzi o poprawę napięcia i gładkości skóry to POLECAM ten kosmetyk,
natomiast jeśli chodzi o redukcje rozstępów, to jest na mojej czarnej liście.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)