niedziela, stycznia 06, 2013

L'OREAL - Maybelline New York - Dream Satin Liquid

L'OREAL - Maybelline New York - Dream Satin Liquid

Recenzja podkładu
Każda chyba kobieta ma problem z dobraniem idealnego podkładu i jego koloru, tak aby nie był on za ciemny i nie odróżniał się od reszty naszego ciała, oraz żeby nie robił nam tzw "białej" twarzy. Używałam bardzo wielu podkładów, z wielu różnych firm. Na Dream Satin liquid trafiłam przypadkiem, gdyż nie było akurat zabrakło 'mojego' podkładu w sklepie, dlatego też wybrałam ten. Był z tej samej firmy co poprzedni podkład, więc postanowiłam, że wypróbuje. Oto i on:


 Opis producenta:


Nowy, zmysłowy podkład w płynie, wyjątkowe wykończenie makijażu: niewidoczne pory, satynowa skóra!
Formuła z pęcherzykami powietrza: lekkość musu w płynnym podkładzie. Luksusowa formuła, wyjątkowo lekka w dotyku!
Satynowe wykończenie, niewidoczne pory: efekt nieskazitelnej, niewiarygodnie gładkiej, subtelnie rozświetlonej skóry.

Kliknij - a zdjęcie się powiększy :)

Skład:


Cena:

W Rossmannie jest do kupienia za ok 45 zł, jednak w innych sklepach jest do kupienia 30ml za ok 35zł. Ja kupuje u siebie w sklepie za 30zł.

Mój opis:

Ogólnie ciężko jest mnie przekonać do jakiegokolwiek podkładu, gdyż jeszcze żaden tak naprawdę nie zagościł w mojej kosmetyczce na dłużej. Dream Satin Liquid natomiast to zrobił. Producent pisze "wyjątkowe wykończenie makijażu: niewidoczne pory, satynowa skóra!" i jest to prawda! Oczywiście nie stwarza na twarzy efektu tzw "maski", więc jakieś pory  czy pewne niedoskonałości są widoczne. 

Ma lekką i fajną formułę, którą bardzo łatwo się rozprowadza, nie zostawiając przy tym smug. Jego konsystencja jest zwarta. Posiada w miarę ładny zapach (spotkałam się z podkładami, które dosłownie ŚMIERDZIAŁY!!). Jest dostępny w szklanej buteleczce (30ml) z dozownikiem, dzięki czemu łatwo aplikujemy podkład na palce/gąbkę/pędzelek, a sam podkład nie wycieka, dopóki nie naciśniemy dozownika. Mam ogólnie jasną cerę, dlatego używam "IVORY" (nr 10) i jest naprawdę doskonały !! Podkład ten lekko rozświetla cerę (o czym wspomina producent w opisie), co nadaje jej naturalnego wyglądu, a zarazem satynowej gładkości oraz dopasowuje się odcieniem do cery

Szczególnie dobry na zimową pogodę, super ją nawilża, co w zimę jest bardzo przydatne i potrzebne. Niestety gorzej jest w lato, gdyż daje lekki efekt świecenia skóry twarzy przy większych temperaturach (ja zauważyłam wtedy gdy temp. jest ponad 28-30 stopni).  Ogólnie produkt jest bardzo trwały. Po nałożeniu od rana razem z pudrem sypkim potrafi trzymać się przez cały dzień!!! Całe opakowanie przy codziennym stosowaniu potrafi mi starczać ok 3 miesiące, dlatego też jest chyba jednym z bardziej wydajnych podkładów na rynku. Minusem dla kupujących może być cena, gdyż 45 zł za podkład (w ROSSMANNIE) to trochę dużo, ale cena dobrze przekłada się na wartość produktu

Plusy / minusy :

- super nawilża /

- trwały /

- wydajny / cena

- łatwa aplikacja /

- odcień podkładu dopasowuje się do naszej cery /

- po nałożeniu daje naturalny efekt, a nie "maskę" /

- lekka i fajna konsystencja /

Moim zdaniem jest to produkt na DUŻY plus!

POLECAM!! :) 



Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ten produkt również zasługuje na pochwałę. Jest po prostu znakomity , a do tego jego niska cena ! Polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. JA tez mam problem z podkładami, pudrami i tego typu rzeczami, nie mogę ich nosić na sobie, bo drażnią mnie---> wiem to dziwne, nie wiem jak he he, zawsze jak mam to na skórze, to się ciągle poprawiam, więc to nie dla mnie, ale moja kuzynka używa, jeśli sie nie mylę to tego samego i też go chwali:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go też Tobie, po prawie go nie czuć na skórze :)

      Usuń
  3. Dopiero mam zamiar napisać recenzję tego podkładu, choć używałam go dość długo. U mnie się niestety nie sprawdził. Mam cerę mieszaną i podkład się na niej świecił już od razu po nałożeniu. Zaś w wakacje to był po prostu koszmar:/ Na mojej skórze podkład ten nie był wcale trwały. Póki co wróciłam do mojego dawnego podkładu MF Lasting Performance,ale wciąż szukam tego jedynego:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn nie wyobrażam sobie używać go bez sypkiego pudru, bo świeci się na mojej skórze, jednak bardzo go lubię :)

      Usuń
  4. miałam dawno temu i namiętnie go używałam :) bardzo fajny, lekki podkład jednak zdradziłam go z Revlonem który jest to teraz moim ideałem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę... Kiedyś mama mi go kupiła, ale nie wiem co jej strzeliło do głowy, żeby mi kupić odcień naturalny... A ja bladzioch jakich mało :P Może się skuszę, ale na odpowiedni odcień :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)