poniedziałek, kwietnia 11, 2016

Spotkanie Blogerek urodowych we Wrocławiu 9-04-2016 - relacja

           W minioną sobotę czyli 9.04.2016 roku odbyło się spotkanie Blogerek urodowych we Wrocławiu, które organizowałam wraz z Justyną z bloga zauroczona-kosmetykami. Jak wyglądało to spotkanie oraz kto na nim był znajdziecie w dalszej części postu. Zapraszam!


Tak jak pisałam wyżej spotkanie odbyło się w sobotę 9.04.2016 roku. W takich spotkaniach najgorszą częścią dla organizatorów jest znalezienie odpowiedniego lokalu. Jak wcześniej organizowałam różne spotkania blogerskie to często restauracje lub kawiarnie odmawiały nam, ponieważ najczęściej takie spotkania są w sobotę, że niby zatrzymujemy dość długo stolik na wiele osób, bo wiadomo, że spotkanie nie trwa 30 minut i nie ma na nim 3 osób. Wcześniejsze spotkania któe organizowałam był w Grand Cafe na Pl. Grunwaldzki, jednak lokal ten niedawno został zamknięty więc wybrałam inną kawiarnie na wrocławskim Rynku, która niestety w połowie marca została zamknięta... Jednak udało nam się! Spotkanie odbyło się w Herbaciarni K2 na ul Kiełbaśniczej. Polecam ten lokal wszystkim, którzy chcą zorganizować czy to spotkanie blogerek czy cokolwiek innego. Poznałam ten lokal rok temu kiedy to dostałam się na Spotkanie blogerek jakoś w wakacje. Ciekawy wystrój, całkiem inny od wielu lokali na Rynku, Pani Kelnerka jest przemiłą osobą (obsługiwała również to wcześniejsze spotkanie), zawsze z uśmiechem na buzi przynosiła nam zamówione rzeczy.

Teraz trochę o uczestniczkach... miało byc nas 15 osób, niestety jedna z uczestniczek się wykrószyła chwilę przed spotkaniem i zostałyśmy w 14nastce.

1. www.kobieca-strefa.pl - Dominika
3. http://candykiller.pl/ - Gosia 
8. Http://tinaha.pl Tina 

Wiele dziewczyn już znałam z poprzednich spotkań blogerskich, a niektóre tylko z blogów. 

Mówiąc szczerze, bardzo cieszę się z dokonanego wyboru w blogerkach które uczestniczyły w spotkaniu bo moim zdaniem było super! Wiele ciekawych rozmów, litry wypitej kawy i piwa, oraz rozmowy w deszczu na "wdychaniu" świeżego powietrza :)

Na spotkaniu odwiedziły nas dwie firmy: Livioon i Joico. Najpierw prezentacje przedstawiła nam firma Joico, a dokładniej dwie Panie z salonu Happy Hair we Wrocławiu, które firma wysłała na rozmowę z nami. Pani Ania zrobiła na mnie ogromne wrażenie swoją wiedzą, tymbardziej że jest jeszcze młoda, a wie tyle co rzadko która o wiele starcza fryzjerka. Namówiła mnie też na zabieg koloryzacji właśnie na farbach firmy Joico, muszę koniecznie umówić się na wizytę!
Jeśli chodzi o samą prezentację to widziałyśmy paletę kolorów farb tej firmy, ale także parę produktów do stylizacji jak i pielęgnacji włosów. Dodatkowo na mnie, Tinie i Gosi zostały przeprowadzone zabiegi prostownicą z płynną keratyną. Tinie i Gosi Pani zakręciła włosy na tę prostownicę, mi natomiast jeszcze lepiej je wyprostowała. Na spotkanie ogólnie przyszłam w "wyprostowanych" włosach, niestety deszcz i wilgoć trochę je spuszyły, Pani mi je wyprostowała na nowo i wszystkie dziewczyny się śmiały, że mam dwa razy mniej włosów! A w moim przypadku to jakiś cud... :)
Bardzo dziekuję Panią z salony Happy Hair byłyście świetne!














Justyna z bloga zauroczona-kosmetykami.pl przedstawia swoje umiejętności fryzjerskie - etap tapirowanie włosów :)


Kolejnym etapem było prostowanie moich włosów, w którym Justyna miała mały udział, ale najważniejszy bo prostowała włosy na samej górze :) Justyna otwieramy salon!
Jak same widzicie moje włosy był idealnie proste i w końcu czułam jakbym miała ich mniej. Dodatkową zaletą była gładkość włosa i jego błysk.


Kolejną firmą była firma Livioon, którą przedstawił również bardzo miły Pan Mateusz. Z pewnością musiało być to dla niego krępujące przyjść i rozmawiać o perfumach z 14nastoma kobietami, jednak poradził sobie świetnie! Przedstawił wszelkie produkty firmy, miał ze sobą również testery wszystkich zapachów dzięki czemu mogłyśmy wywąchać każdy zapach i wybrać coś ciekawego dla siebie.
Panu Mateuszowi również bardzo dziękujemy za przyjście, tymbardziej że przyjechał do nas prosto z Czech! :)



Niestety czas bardzo szybko minął, ale spędziłam go bardzo ciekawie i fajnie. Dziekuję wszystkim dziewczyną za przyjącie, jesteście genialne! :*

A teraz trochę zdjęć ze spotkania:





















A teraz nadszedł czas na sponsorów spotkania, którym bardzo dziekujemy za wszelkie paczki.












Dziękuję jeszcze Agatce z bloga Perfekcyjny Wygląd za możliwość wykorzystania paru zdjęć, które ona zrobiła :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)