piątek, lutego 17, 2017

Złota piątka produktów do włosów

   Produktów do pielęgnacji włosów jest naprawdę sporo. Co rusz powstają nowe, "lepsze" i ciekawsze maski, odżywki czy szampony. Wchodząc do sklepu możemy dostać zawrotu głowy od nadmiaru produktów na półkach. Jedne są nawilżające inne wygładzające, jeszcze inne mają oleje, a inne najdziwniejsze ekstrakty. Jednak koniec końców opis producenta jest bajką w porównaniu do składu i ilości poszczególnych składników. Udało mi się znaleźć produkty na które warto zerknąć. Moją dość ciekawe składy, miłe dla oka ceny i przede wszystkim dobrze działają!

Isana, Professional, Effektiv-Kur, Oil Care
Kuracja do włosów z olejkiem arganowym
Mała, niepozorna buteleczka. Niska, bardzo dobra cena... a jak z jakością? Na tę maskę trafiłam przez przypadek. Poszukiwałam odżywki z Alterry, ale obok na promocji w cenie 4 zł znalazłam ten produkt. Szybko spojrzałam na skład, bez silikonów, z olejem ze słodkich migdałów i arganowym. Jest to maska którą każdy powinien wypróbować. Świetnie nawilża i wygładza włosy. Dzięki niej włosy są miękkie, gładkie, lejące, nie odstają, a suche końce są zdyscyplinowane. Czego chcieć więcej?

Inecto Pure Coconut
Odżywka do włosów suchych i zniszczonych
Uwielbiam zapach kokosa. Ta odżywka pachnie pięknie, ale nie jest to typowo kokosowy zapach, męczący czy mdły. Dodatkowo świetnie działa na włosy. Jej działanie przyrównałabym do maski z Isany. Oparta jest na oleju kokosowym. Kosztuje ok 15-17 zł.



Hair Professional, Oil care Haarol
Olejek do włosów
Na końcówki nakładam olej na tak zwaną zakładkę. Najpierw na mokre włosy nakładam olej z mieszanką różnych olei, gdy są już suche nakładam coś z silikonami. Co prawda olejek z isany zawiera również silikon, ale nie przeszkadza mi to. Serum świetnie nawilża suche końcówki. Dzięki niej pozbyłam się odstających suchych strąków. Kosztuje ok 10-12 zł.

Yves Rocher, Spray do układania włosów zwiększający objętośc z wyciągiem z malwy
Z tej serii pokochałam szampon, który sprawdził mi się przy łojotokowym zapaleniu skóry głowy. Poszukiwałam jednak czegoś co ułatwi rozczesywanie. Ten produkt nie jest wybawcom przy bardzo splontanych włosach. Jednak ułatwia rozczesywanie i lekko podnosi je u nasady. Dodatkowo pięknie pachnie. Kosztuje ok 30 zł, ale warto kupić go na promocjach za ok 18-20 zł.


Biolaven, szampon do włosów
Słyszałam o nim same pozytywne recenzje (w tym u Anwen). I faktycznie jest bardzo dobry! Mimo braku SLS czy SLES bardzo dobrze się pieni, oczyszcza skalp i nie plącze aż tak włosów. Nadaje się dla osób z ŁZS bo łagodzi świąd. Kosztuje 15-20 zł w zależności od miejsca zakupu. Jesli poszukujecie delikatnego szamponu do codziennego mycia to polecam go serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)