niedziela, maja 07, 2017

Pudełko Liferia - Kwiecień

   Pudełko Liferia to wyjątkowy box pełen rozmaitych kosmetyków sprowadzanych z całego świata. Co miesiąc zaskakuje różnorodnością kosmetyków, które podbijają serca polek. Marcowe pudełko było dedykowane pielęgnacji twarzy, jednak ciekawym dodatkiem była miniatura żelu pod prysznic. Całość prezentowała się naprawdę ciekawie, jednak w kwietniu jest jeszcze lepiej. Jesteście ciekawi? :)





Naturalny odżywczy balsam do ciała z olejkiem z dzikiej róży, Cosnature
250 ml / 21 zł

Balsam jest świetnym wyborem i doskonale wpasowuje się w kwietniowe pudełko Liferia. Ma pięknych, delikatny różany zapach, świetnie się wchłania i natychmiastowo nawilża skórę. W składzie znajdziemy olej z nasion dzikiej róży, masło shea i olej babassu. Balsam jest produktem pełnowymiarowym.


Serum rozświetlające, NSPA
50 ml / 30 zł

Jestem wielką fanką serum do twarzy. Nigdy nie wierzyłam w ich działanie, jednak przy regularnym stosowaniu zauważyłam znaczne różnice. Dlatego właśnie to serum najbardziej mnie ucieszyło :) Serum to może być stosowane jako krem, baza, rozświetlacz, ale świetnie spisze się także w połączeniu z podkładem czy kremem BB. W składzie znajdziemy witaminę E, żeńszeń i olejek neroli. Serum jest produktem pełnowymiarowym.


Olejek Roll-on, Bio Oleo Cosmetics
15 ml / 60 zł

Olejki zawsze się przydadzą! Uwielbiam używać oleje w codziennej pielęgnacji. Jednak nigdy nie miałam jeszcze olejku w roll-on'ie. Jest to bardzo higieniczne i pomysłowe rozwiązanie. W pudełku mógł się znaleźć olej arganowy, olej ze słodkich migdałów lub olej awokado. Mi trafił się olej ze słodkich migdałów. Olej możemy używać do twarzy, włosów, paznokci, albo po prostu do różnych części ciała. 


Róż mineralny Rhubarb Wine, Neauty Minerals
2g / 20zł

Oleje tak i róże mineralne są niezbędne w mojej kosmetyczce. Cieszę się, że znalazła się produkt mineralny, szczególnie od firmy Neauty Minerals, ponieważ jest to jedyna chyba firma z produktami mineralnymi której nie znam :)

Bronzer mineralny Sunkissed Shimer, Earthnicity
0.5 g / 13 zł

Bronzer jest chyba najsłabszym produktem z całego pudełka. Może ze względu na fakt, że mam ten produkt i znam jego kolor. Jak dla mnie nie nadaje się zupełnie na bronzer (świecące drobinki), jednak można go stosować jako cień do powiek i tutaj sprawdza się całkiem fajnie :)

Pamiętajcie, żeby przy zamówieniu pudełka, w komentarzu wpisać "kobiecastrefa_april", a dostaniecie miniaturę żelu pod prysznic w prezencie!! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)