niedziela, sierpnia 13, 2017

Czym pachnie lato? Calvin Klein Eternity Summer 2017

   Każdy z nas ma perfumy i zapachy, które woli używać latem, a które jesienią czy zimą. Na lato wybieramy słodsze, owocowe lub bardziej kwiatowe nuty zapachowe, natomiast jesienią i zimą stawiamy na mocniejsze zapachy. Ciężko jest wybrać ten idealny zapach, tym bardziej jak do wyboru mamy tak dużo różnorodnych nut zapachowych. W te wakacje postawiłam na perfumy Calvin Klein Eternity Summer ujęły mnie wieloma rzeczami...jakimi? O tym dowiecie się poniżej!



Calvin Klein Eternity Summer to limitowana, letnia edycja ponadczasowych perfum z serii Eternity.  Zapach jest typowo świeży, lekki i kwiatowy. Moja wersja pochodzi z 2017 roku.
Nuty zapachowe: 
- nuta głowy: anyż gwiazdkowaty, bergamotka i róża pustynna 
- nuta serca: osmantus, szafran, nuty wodne 
- nuta bazy: wetyweria, drzewo sandałowe, piżmo, olibanum

Calvin Klein Eternity Summer 2017 znajduje się w pięknej, szklanej butelce, która od góry jest koloru niebieskiego, a od dołu żółtego. Jak dla mnie jest to genialne połączenie, które może przypominać wakacje (morze i plaże-piasek). Zmienność kolorów jest wykonana z należyta starannością i takie opakowanie każdy postawiłby na półce w łazience czy sypialni. Dodatkowo sam aplikator, który nie jest zakrywany jak w większości perfum dodaje butelce uroku. 

Perfumy kosztują 130-170 zł / 100 ml, moje pochodzą z Perfumeria.pl.

Zapach jest idealny do codziennego stosowania do pracy, na plaże czy ogólnie w luźniejszy dzień czy spotkanie w kawiarni. Nie jest męczący, bo jego delikatność i lekkość nie przytłacza nawet w bardzo gorące dnie. Utrzymuje się dość długo na skórze jak i na ubraniach. Jego delikatność, świeżość i kwiatowa nuta chodzą za mną cały dzień i umilają te upalne dni. Jak dla mnie to idealna kompozycja na ciepłe, letnie dni. A Wy jakie macie swoje ulubione letnie perfumy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)