czwartek, sierpnia 24, 2017

Powiew morskiej bryzy od Lirene - Mineral Collection

    Ostatnio trochę mniej mnie na blogu i SM, ale mój stan zdrowia nie pozwala mi na regularne pisanie. Za jakiś czas wszystko Wam opiszę i dowiecie się czemu od czerwca, właściwie mnie tu nie było :) Lirene wypuściła na rynek nowości z Mineral Collection, jak dla mnie jest to iście letnia, morska kolekcja, która podbije serce każdej z Was! Ciekawi? 

Lekki balsam odżywczy do ciała - Jedwab morski

Wszystkie produkty z serii Mineral Collection mają piękne morskie opakowanie, które już wizualnie podbiły moje serce. Balsamy znajdują się w tubach, co też jest dla mnie lepszym rozwiązaniem niż zwykłe opakowanie w które musimy włożyć swoje palce. Konsystencja balsamu jest lekka, trochę kremowa, dzięki czemu bardzo szybko się wchłania. Dodatkowo posiada witaminę E zamknięta w zielonych drobinkach, które rozpuszczają się nakładaniu balsamu. Nie przepadam za ciężkimi balsamami, które wchłaniają się godzinę. Ten produkt jest ekspresowy, dodatkowo ma piękny, świeży zapach.



Olejkowa mgiełka do ciała - Koral morski

Jak dla mnie jest to idealny kosmetyk na lato! Na promocji w Rossmannie, która aktualnie trwa zaopatrzyłam się w drugie opakowanie, bo to lada moment mi się skończy. Mgiełka ma dwufazową konsystencję, przez co musimy wstrząsnąć butelką przed aplikacją. Ta dwufazowa konsystencja przyciąga wzrok wielu osób, bo za każdym razem jak przychodzimy do mnie jakaś koleżanka czy kuzynka to pytają się co to za cudo stoi w mojej łazience. Mimo olejkowej konsystencji bardzo szybko się wchłania, nie tłuści skóry i nie brudzi ubrań. Jest świetna na różnego typu poparzenia słoneczne, bo koi i nawilża skórę. Olejkowa mgiełka do ciała od Lirene to genialny produkt, który sprawdza się w upały, ale także zimniejsze dni. 


Multi-regenerujący balsam do ciała - Minerały z Morza Martwego

To już ostatni produkt z całej serii. Ten balsam nawilży skórę najlepiej z całej trójki, niestety trochę dłużej się wchłania. Ma również witaminę E zawartą w kapsułkach, kremową konsystencję i piękny, świeży zapach. Idealny do zregenerowania skóry po wakacjach i nadmiernym opalaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)