piątek, października 13, 2017

Inspired By - jedno pudełko - pełno kosmetyków

     Kolejny powrót do żywych czas start! Jak pewnie zauważyliście na instagramie jestem w drugim trymestrze ciąży. Niestety, mimo, że jest to już piąty miesiąc nadal doskwierają mi nudności i całodniowe zmęczenie. Jednak od paru dni czuję się już o wiele lepiej więc powracam do was z pudełkiem Inspired By, którego zawartość bardzo mi się spodobała!




Village Candle - świeczka zapachowa Votive Cherry & Vanilla
Cena: 11 zł - produkt pełnowymiarowy

Uwielbiam pachnące dodatki do przesyłek. Od świeczek wolę woski, jednak świeczkę już wypaliłam w całości i jestem z niej bardzo zadowolona. Ma piękny, mocny zapach, który z pewnością przypadnie niejednej z was do gustu szczególnie w te zbliżające się zimowe wieczory.

Chocolissimo - chocosticks
Cena: 9,90 zł - produkt pełnowymiarowy

Fajny pomysł, jednak jak dla mnie minus dla producenta ze nie podanie ile wody należy wlać do kubka. Ogólnie jest to kawałek czekolady na patyku, który mamy włożyć do wrzątku i powstanie gorąca czekolada. Użyłam małej filiżanki, a i tak powstała woda z czekoladą, a nie super czekolada.


Jelly Bear Hair żelki z witaminami do włosów
Cena: 139 zł / 60 misiów produkt pełnowymiarowy

Nie sądziłam, że takie produkty istnieją! Fajny pomysł aby jedząc żelki dostarczać organizmowi witamin. Wszystko pięknie i super, jednak nie polecam jeść ich w ciąży szczególnie przy nudnościach, ponieważ po przegryzieniu mają lekko kwaśno-dziwny smak, który może nasilić nudności. Poza tym jak dla mnie bomba :)


Cuccio masło do dłoni, stóp i ciała
Cena: 5 zł / 9,24 ml - mini produkt

Czasami mini produkty też są fajne! Szczególnie takie balsamy, które możemy włożyć do torebki i używać w ciągu dnia jako krem do rąk. Super masło o pięknym zapachu.

Vis Plantis maseczka na zmarszczki
Cena: 4,40 zł / 2 x 5 ml produkt pełnowymiarowy

Bardzo lubię firmę Elfa Pharm, która odpowiada za produkty Vis Plantis. Produkty z całej serii są bardzo dobrej jakości, a maseczka zawsze przyda się w zapasach kosmetycznych.


Manufaktura Mewa mydło węgiel
Cena: 17 zł / szt produkt pełnowymiarowy

Zapach mydła jest genialny. Mimo, że nie przepadam za bergamotką, jest ona połączona z pomarańczą i daje naprawdę cudowny zapach. Mydło bardzo dobrze oczyszcza skórę i pozostawia ją gładką. Mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu dostrzegę więcej pozytywnych skutków używania mydła :)


Ecocera puder ryżowy
Cena:  18,90zł / opak produkt pełnowymiarowy

Kto nie zna pudru ryżowego z tej firmy? Nie ma chyba takiej osoby. Jest to również jeden z moich ulubionych pudrów i cieszę się, że w pudełku znalazło się jego pełnowymiarowe opakowanie.

LoveNue LOVEblender
Cena: 55 zł / sztukę produkt pełnowymiarowy

Widziałam recenzję tej gąbki na kilku kanałach na YT. Dziewczyny były nią zachwycone, dlatego cieszę się, że będę mogła ją wypróbować. Jesteście ciekawi jak sprawdzi się serduszko w roli gąbki? :)


Promees strapsy
Cena: 26,99 zł . szt produkt pełnowymiarowy

Ozdobne ramiączka do stanika zawsze się przydadzą szczególnie kiedy są modne! Promees ma w swoim asortymencie naprawdę wiele różnych zdobień do stanika w dość przystępnych cenach. Jeśli poszukujecie takich ramiączek to koniecznie zajrzyjcie na ich stronę :)

Pudełko Inspired By miało milion razy lepszą zawartość niż ostatni Shiny Box. Jesli uda wam się dostać jeszcze to pudełko to bierzcie je bez zastanowienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)