sobota, września 30, 2017

Beauty School - wrześniowe pudełko Shinybox

     Przed nami kolejny miesiąc i kolejna odsłona pudełka Shinybox. Tym razem w pudełku miały przeważać produkty do makijażu. Jest to edycja poświęcona powrotowi do szkoły. Czy i w tym miesiącu zawartość jest godna uwagi? A może lepiej wybrać pudełko w przyszłym miesiącu? O tym wszystkim dowiecie się poniżej... :) 






Początkowo otwierając pudełko wydawało mi się ono dość ciekawe i wypełnione po brzegi. Pierwsze co zauważyłam to nowy magazyn Shinymag i face charty. Jednak reszta zawartości zmieniła moje nastawienie. W sumie nic konkretnego się tam nie znalazło, ani nic nie podbiło mojego serca.

Cleanhands - odświeżające mydło do rąk antybakteryjne
6,49 zł / 250 ml produkt pełnowymiarowy

Nie twierdzę, że produkty Cleanhands są złe, jednak o wiele bardziej ucieszyłoby mnie mydło np Yope. Może i jest to fajna opcja, ale mam milion żeli antybakteryjnych i nie potrzebuje mydeł o takim działaniu.

Novex - deep moisture hair mask argan oil
46,68 zł / 1 kg miniatura produktu (100 ml)

Maska do włosów zawsze jest fajna, jednak 100 ml jest dla mnie słabą opcją. Tym bardziej, że skład nie powalił mnie na kolana. Jest to dobra opcja na wyjazd i nic poza tym. 


Pierre Rene wkład cień do powiek
6,99 zł / sztukę miniatura produktu

Jeśli ten cień w rzeczywistości jest tak mały jak otrzymałam to nie ma sensu w ogóle go kupować. Jest to miniaturka cienia. Nawet trudno jest go wydostać z opakowania, tak żeby go nie uszkodzić.

Bellapierre shimmer roll
60 zł / 2g produkt pełnowymiarowy

Okej, wyżej napisałam, że żaden produkt nie podbił mojego serca. Myliłam się. Ten proszek mineralny w rollerze jest genialny. Możemy używać go do wielu partii ciała, nie osypuje się i ma piękny błysk. Ten produkt jest złotkiem tego pudełka.


Cashmere utrwalająca baza po cienie
22 zł / 7 g produkt pełnowymiarowy

Produkty Cashmere są dobrej jakości i w dobrej cenie. Bazy pod oczy nie miałam okazji używać, ale mam nadzieję, że spisze się tak jak inne produkty tej firmy. 

Smart girls get more paletka do konturowania twarzy
13,99 zł / sztukę produkt pełnowymiarowy

Mam konturówkę z tej firmy i jest to bardzo dobry produkt. Niestety nie mogę powiedzieć tego o paletce, która strasznie się pyli i robi smugi. Dam jej jeszcze szanse, ale miłości z tego nie będzie. 


Delia lakier do paznokci trend & big brush
6,50 zł / sztukę produkt pełnowymiarowy

Nie stosuję zwykłych lakierów do paznokci, a tym bardziej takich, które mają drobinki w środku. Kolor kojarzy mi się z lakierami mojej młodości, gdy miałam ok 10-12 lat i takie lakiery były dodatkiem do gazet typu Bravo girl.

Biały Jeleń aksamitna kuracja\
Upominek

Mini próbka kuracji do ciała. Moim zdaniem, próbka tej wielkości jest za mała nawet jako krem do twarzy, a co dopiero kuracja do ciała. Ale to już wina producenta.


Torba bawełniana ze sklepu brytyjka.pl
17 zł / sztukę

Uwielbiam takie dodatki i ten faktycznie poprawia trochę niesmak, który miałam po otwarciu pudełka. Torba jest dobrej jakości z Atmosphere. Jest to naprawdę miłe zaskoczenie, że właśnie takie cudo znalazło się w środku.

Face Chart
20 zł / sztukę

Kolejny pozytywny produkt pudełka. Super, że znalazło się to w pudełku, bo w końcu mogę poćwiczyć makijaże :) i podszkolić umiejętności (chociaż na kartce).


A Wam jak podoba się zawartość wrześniowego Shinyboxa? Jak dla mnie jest dość przeciętna. O wiele bardziej przypadła mi do gustu zawartość pudełka Inspiredby, które już wkrótce na blogu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)