piątek, maja 22, 2015

Otwarcie nowego Ekopasażu HELFY we Wrocławiu

Dziś zostałam zaproszona na otwarcie nowego sklepu Helfy we Wrocławiu. Dotychczas na terenie Wrocławia były dwa sklepy, jeden an Hallera, drugi na Św. Mikołaja. Teraz dołączył Ekopasaż na Piłsudskiego, niedaleko Capitolu. 




Przed wejściem do sklepu czeka bardzo miła Pani, która czestuje herbatą różaną i ciekawym cukrem, który nie jest cukrem! Dokładniej chodzi o to, że nie jest tak szkodliwy, ani nie ma kalorii. Niestety zdjęcie mi się gdzieś zapodziało... :(



Jeśli jeszcze nie znacie sklepu Helfy, to jest to sklep z naturalnymi produktami, które są sprowadzane z różnych stron świata. Między innymi są to oleje np. czysty olej arganowy, ale także mydła aleppo, czy różne inne, ciekawe produkty.


Dodatkowo Helfy poszerzyło działalność przez produkty spożywcze, które nie dość że są EKO, to dodatkowo mogą je jeść spokojnie alergicy, tacy jak ja! :)


Ekopasaż odwiedziła również Justyna z bloga zauroczona kosmetykami(klik), jak i Tina z bloga bitchslovecakes(klik). Razem z dziewczynami przejrzałyśmy asortyment sklepu, jak i składy niektórych produktów.




Dziś był dzień dermokonsultacji, a więc nie czekałyśmy zbyt długo i chętnie podeszłyśmy sprawdzić stan nawodnienia naszej skóry. Niestety, moja skóra jest zawodniona poniżej stanu minimalnego czyli 35%, bo wynosiła ok 33%. Kolejna przemiła Pani, tym razem z firmy Sylveco zaproponowała mi produkty do mojej skóry, ale także omówiła ze mną składy i ewentualne możliwe efekty niepożadane jak zapychanie.




Dziękuje Justynie i Tinie za miłe spotkanie i do zobaczenia na spotkaniu 6 czerwca! Podziekowania należą się również firmie Helfy za ciekawe zorganizowanie otwarcia oraz za upominek, którym był krem nowość z firmy Biolaven. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)