niedziela, lipca 23, 2017

Jeden krok do gładkich nóg - Braun Silk - Epil 9

   Mamy różne rodzaje depilacji, jednak najczęściej wybieranym jest ten podstawowy czyli zwykła maszynka. Jest to najpopularniejszy rodzaj depilacji ze względy na cenę i szybkość uzyskania pożądanego efektu. Niestety to własnie po zwykłym goleniem maszynką najszybciej odrastają nam włoski. Dziś przedstawię Wam depilator Braun Silk Epil 6 oraz opowiem jak to jest z tymi depilatorami, jakie są efekty i czy warto na nie się przerzucić. 

Braun Silk Epil 9 to nie tylko depilator, ale wielofunkcyjne urządzenie. W zestawie znajduje się: depilator z dwiema nakładkami do depilacji (całego ciała i twarzy) oraz nakładkami masującymi, dodatkowo w zestawie znajdują nakładki: do głębokiego masażu ciała, głębokiego peelingu i delikatnego peelingu. Poza depilatorem z wymiennymi nakładkami w zestawie znajduje się elektryczna szczotka do oczyszczania twarzy - również z trzema różnymi nakładkami.  W całym zestawie znajduje się aż 12 różnych dodatków!

Depilator Braun umożliwia depilację na mokro i na sucho. Jak dla mnie jest to must have jeśli chodzi o wybór depilatora. Uwielbiam depilację na mokro, jest ona o wiele przyjemniejsza. Dodatkowo Silk Epil 9 ma pulsacyjne, aktywne wibracje, które zapewniają najdelikatniejszą depilację i zmniejszają uczucie dyskomfortu podczas depilacji. Oczywiście Braun ma także ruchomą główkę która dopasowuje się do depilowanego miejsca i zwiększa wydajność depilatora. Początkowo najmniej potrzebną opcją była dla mnie mała lampka, która naświetla depilowaną partię skóry. Teoretycznie po co komu lampka w depilatorze? Dopóki nie spróbowałam depilatora Braun w mojej małej i jak się okazało dość ciemniej łazience w bloku nie wiedziałam, że taka funkcja ma sens. Niespodziewanie okazało się, że jest wręcz wymagana! Lampka poprawia widoczność i umożliwia dokładniejszą depilację. Dzięki niej wiem dokładnie jaki włosek ominęła i gdzie muszę dodatkowo przejechać depilatorem.



Szczoteczka do twarzy jest strzałem w 10! Miałam już jedną ale z innej firmy i nie powaliła mnie na kolana. Ta ma lepsze końcówki, które delikatnie ale skutecznie zmywają makijaż, masują czy robią peeling. U mnie taka szczotka to podstawa w pielęgnacji. Przy skórze tłustej, raz na tydzień lubię zrobić sobie mocniejszy peeling twarzy, jednak nie lubię samych w sobie peelingów gruboziarnistych. W tym wypadku taka szczotka robi to za nie. Dodatkowo o wiele skuteczniej doczyszcza skórę przy zmywaniu makijażu niż zwykły żel.






Końcówki masujące i peelingujące do ciała są również fajnym dodatkiem. Przed depilacja wykonuję peeling ze względu na wrastające włoski, które u mnie dość często występują. Przy zmiennych końcówkach peeling wykonuję daną końcówką i nie martwię się zakupem kolejnego peelingu. Jest to dość spore ułatwienie przy tego typu zabiegach wykonywanych w domu. 








Depilator Braun Silk Epil 9 ma akumulator, dzięki czemu możemy depilować się bez większych problemów pod prysznicem czy w wannie. Dodatkowo ma nakładkę masującą, która zmniejsza dyskomfort przy depilacji. 

Jak to jest w innymi metodami depilacji? W porównaniu do golenia nóg maszynką, depilator jest dokładniejszy i pozostawia gładkie nogi na dłużej. Natomiast wosk moim zdaniem jest bardziej bolesny i przy mojej wrażliwej skórze zawsze po nim mam podrażnienia. Przy depilatorze Braun nie mam takiego problemu :)

Jak dla mnie depilator Braun Silk Epil 9 jest rewelacyjnym urządzeniem. Nie jest to zwykły depilator, ale jak wspomniałam na początku wielofunkcyjne urządzenie. Dzięki swoim zmiennym nakładkom i innym dodatkom depilacja jest o wiele przyjemniejsza niż w przypadku innych depilatorów, a włosy są szybko i skutecznie wyrwane. Dzięki temu możemy cieszyć się gładkimi nogami przez wiele dni, a nawet tygodni! :)

Buzzoole




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)