niedziela, lipca 09, 2017

Zestaw UROK od InspiredBy

   Pudełka, boxy to już dobrze znana forma sprzedaży różnych kosmetyków, wielu ciekawych firm w jednym pudełku. W tym miesiącu trafiło do mnie pudełko U.R.O.K od InspiredBy. Jest to moje pierwsze pudełko z tej serii także sama byłam bardzo ciekawa zawartości. A Wy? Wiecie już co znajduje się w środku? :)




W pudełku znalazło się 6 produktów i próbka w formie gratisu. Dwa produkty były pełnowymiarowe, reszta typowo podróżna lub do wypróbowania. 

Vis Plantis, odżywka i szampon wzmacniający
300 ml / 29,90 zł i 19,90 zł

Te dwa produkty są mi bardzo dobrze znane. Należę do klubu Elfa Pharm i bardzo często testuje ich nowości. Serię Vis Plantis znam i bardzo sobie chwalę. W szczególności polecam odżywkę i maskę. W pudełku mamy akurat odżywkę z szamponem o pojemności 50 ml. Jest to idealna pojemność kosmetyków do zabrania w podróż. 





GreenBazaar, świeca sojowa
35 zł / 100 ml

Jak przyszło pudełko to mimo folii kurierskiej zapach świeczki roznosił się po całym domu. Piękny, lekko świeży zapach. Przy otwieraniu nie mogłam się doczekać zawartości. Świeczka GreenBazaar jest produktem polskim i ręcznie robionym. W pudełku znajdował się zapach lawendowo-pomarańczowy. Moim zdaniem jest to genialne połączenie. Mimo, że nie lubię zapachu lawendy w świeczkach ta kompozycja podbiła moje serce. Dodatkowo świeca wykonana jest z wosku sojowego, dzięki czemu możemy użyć ją na stopy, dłonie i do masażu, bo świetnie nawilży skórę.



Jadwiga, peeling enzymatyczny rozjaśniająco-wygładzający
28,50 zł / 50 ml

Jest to kolejny polski produkt, który znajdziemy w tym pudełku. Firmę Jadwiga znam tylko z reklamy na samochodzie, który stał ciągle koło mojego mieszkania we Wro. Polskie produkty doceniam, tymbardziej w takiej cenie. Jestem ciekawa jak będzie się sprawował :) Peeling jest produktem pełnowymiarowym. Dodatkowo z firmy Jadwiga znajdziemy w pudełku próbkę masła kakaowego.

Synchroline, skoncentrowane serum synchrovit z witaminą C
35 zł / 50 ml

Uwielbiam wszelkiego rodzaju sera, a w szczególności te z witaminą C. Synchroline jest serum nowej generacji oparte na 10% witaminie C. Witamina C ma bardzo dobry wpływ na skórę, gdyż działa antyutleniająca, przeciwstażeniowo i rozświetlająco. Jest to dla mnie najmocniejszy produkt z całego pudełka. 

Vita Liberata, Samoopalający lotion Ten Minute Tan
179 zł / 100 ml

Nie przepadam za samoopalaczami, jednak ten przypadł mi do gustu bo chyba jako jedyny faktycznie nie brudzi ubrań i daje bardzo delikatne efekty już po pierwszych użyciach. Poza tym dzięki dobrze dobranym składnikom nawilża, wygładza i rozświetla skórę. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)