niedziela, lipca 30, 2017

Pool Party - pudełko ShinyBox lipiec + SPRING xoxo

   Jak co miesiąc pojawia się pudełko ShinyBox! Tym razem jest ton edycja wakacyjna więc i pudełko zaskakuje wyglądem jak i zawartością :) Jesteście ciekawi co tym razem znalazło się w środku? 




Pierwszy raz po otworzeniu pudełka powitał mnie mini ShinyMag czyli magazyn/gazeta w którym poza zawartością pudełka możemy znaleźć kilka przydatnych artykułów. Jak dla mnie to super opcja i oby taki magazyn znajdował się już w każdym pudełku. Niby to tylko kilka kartek więcej, ale ja jako odbiorca wiem, że ktoś musiał usiąść nad tym, zrobić to, stworzyć coś od podstaw tylko po to aby kolejny dodatek był taką kropką nad "i" w całym pudełku.


CleanHands - odświeżający żel do rąk
Cena: 3,29 zł / 30 ml

Miałam niejednokrotnie żel z tej firmy, ale kiedyś były tylko wersje podstawowe. Niestety nie przepadałam za ich zapachem. Ten ma inny, bardziej owocowy zapach i dlatego został moim faworytem. Takie żele to świetnie rozwiązanie w podróży czy podczas wyjścia na miasto. W autobusie/tramwaju/sklepie mamy milion bakterii więc lepiej co jakiś czas zdezynfekować dłonie. Tym bardziej, że cena tego  żelu jest bardzo niska!

Kueashi - żel aloesowy 99%
Cena: 45 zł / 200 ml

Kto nie kocha żelu aloesowego? Ja jestem ich wielką fanką. Pokochałam już parę dobrych lat temu i jest to dla mnie obowiązkowa pozycja na lato! Świetnie łagodzi podrażnienia słoneczne, dodany do tonika regeneruje skórę twarzy, łagodzi wszelkie ugryzienia i chroni końcówki włosów przed szkodliwym działaniem słońca. 


Schwarzkopf Professional - Szampon do włosów Syoss
Cena: 11,49 zł / 500 ml

Szampon Syoss mam pierwszy raz. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale nigdy nie zaryzykowałam zakupu. Szampon w ShinyBox jest w linii Salonplex odbudowujący wiązania we włosach. Idealny dla włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi ale również poprzez zniszczenia mechaniczne. 


EFFEKTIMA - peeling + maska do stóp
Cena: 2,56 zł / 2 x 7 ml

Firmę Effektima znam już od paru lat i wiem, że ich produkty mimo niskiej ceny warte są wypróbowania. Taka forma saszetek jest świetnym rozwiązaniem na wyjazd. Nie musimy brać dwóch pełnowymiarowych produktów, tylko jedną saszetkę :)

ManFoot - antyprespirant w kremie do stóp

Nawet dla naszych Panów znalazła się próbka w tej edycji pudełka. Jak wiadomo stopy mężczyzn pocą się bardziej więc taki krem może wiele zmienić :)


Joko - baza pod makijaż smooth you face
Cena: 22,99 zł / 15 ml

Bazę z Joko miałam już jakiś czas temu. Wspominam ją dość dobrze, jednak ta mnie ciekawi podwójnie. Jest to beztłuszczowa baza która ma ujednolicić koloryt skóry, wygładzić ją i zakryć niedoskonałości. Zapowiada się jako niezbędny kosmetyk, prawda?

Vipera Hamster - pomadka do ust
Cena: 9,50 zl - 13,60 zł / szt

W moim pudełku znajdowała się pomadka do ust w kolorze nude. Bardzo fajny, codzienny kolor, który przyda się w każdej kosmetyczce.

Virtual - Cień do powiek I Love It!
Cena: 18,50 zł / szt

Trafił mi się kolor bardzo uniwersalny. Jest to jasny, podstawowy, bazowy kolor o lekko perłowym wykończeniu.

Catrice - żelowy lakier Iconails
Cena: 10,99 zł / 10,5 ml

Lakier otrzymałam w kolorze soczystej czerwieni. Jestem ciekawa czy faktycznie wytrzymuje do 7 dni tak jak obiecuje producent. Znacie te lakiery? Możecie coć o nich powiedzieć?




Do pudełka Pool Party dostałam jeszcze pudełko Spring xoxo. W nim znajdowała sie jedna rzecz, była to odżywka do włosów od Schwarzkopf Professional. Jest to micelarna odżywka oczyszczająca. Wydaje mi się, że w którymś z poprzednich pudełek miałam wersję mini tego produktu. Odżywka jest ogromna! Ma aż 500 ml! Jest to odżywka o kremowej, bezsiarczanowej i lekko pieniącej się formule która ładnie oczyszcza i pielęgnuje włosy. Jesteście ciekawi tego produktu? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)