sobota, września 02, 2017

Beauty Jungle czyli nowe pudełko ShinyBox oraz U.R.O.K.

     Pudełka ShinyBox zaskakują mnie za każdym razem, a dokładniej ich zawartość. Cieszy mnie fakt, że większość kosmetyków nie powtarza się, ale czy aby na pewno? Tym razem przyszedł do mnie box w pięknym pudełku Beauty Jungle! Ten kto odpowiada za szatę graficzną pudełek jest dla mnie mistrzem. Jesteście ciekawi co znalazło się w środku?



Tym razem pudełko było bardzo mocno wypełnione po brzegi. Znajdziemy w nim sporo pełnowymiarowych produktów, które z pewnością przypadną niejednej z was do gustu.





1. Cztery Pory Roku, balsam do ciała
Cena: 7,99 zł / 200 ml - produkt pełnowymiarowy

Firmę znam od bardzo dawna, głównie z produkcji kremów do rąk które kiedyś używała moja mama. Byłam bardzo zdziwiona patrząc na skład, bo w balsamie do ciała za 8 zł, masło shea jest już na drugim miejscu! Jak dla mnie jest to bardzo pozytywne zaskoczenie!

2. AA, kremowa emulsja do mycia tacuma
Cena: 10,99 zł / 400 ml - produkt pełnowymiarowy

Bałam się trochę, że dostanę dwa balsamy - z Cztery Pory Roku i właśnie AA, na szczęście trafił mi się produkt wymienny tj emulsja do mycia ciała. Firmę AA lubię i cieszę się, że to właśnie ich nowość trafiła do pudełka.


3. Delia, farba do włosów Cameleo Omega
Cena: 9,50 zł / szt - produkt pełnowymiarowy

To jest chyba najsłabszy punkt całego pudełka. Włosy farbuje ale tylko u fryzjerki i nie takimi farbami. Z tego co zauważyłam na innych blogach czy instagramie wiele dziewczyn było bardzo niezadowolonych z koloru jaki dostały jak i z samego produkty (po prostu nie farbują włosów)

4. Donegal, pędzel typu kabuki
Cena: nieznana, produkt niespodzianka - produkt pełnowymiarowy

Pędzel bardzo ucieszył moje oczy. Uwielbiam akcesoria do makijażu, szczególnie w pastelowych kolorach! Włosie ma syntetyczne, jest zbity, ale dość dobrze nakłada produkt.


5. SheFoot, domowe spa dla stóp: maska + krem
Cena: 5,31 zł/ 16 ml

Kolejny miesiąc i kolejny produkt firmy SheFoot. Lubię ich produkt, ale w tym przypadku mam ich powoli dość. Mimo to produkt przydatny i już nawet wypróbowany. Jak najbardziej super opcja do regeneracji skóry.

6. Dr Barbara - Voucher na 3miesięczny dostęp do planu żywieniowego
Cena: 369 zł / 3 miesiące

Super pomysł! Właśnie miałam wykupić dostęp na innej stronie, ale chętnie skorzystam z tej i sprawdzę jej możliwości. 

7. Efektima, chusteczka brązująca do ciała
Cena: 1,87 zł / sztukę

Tak samo jak w przypadku firmy SheFoot, kolejne pudełko, kolejny produkt w saszetce od Efektimy. 

8. Constance Carroll - cień do oczu

Jest to również jeden z produktów niespodzianek, nie wiem tylko dlaczego znalazł się u mnie w pudełku :) ma bardzo ładny, srebrny odcień. 

9. Mincer Pharma Vita C krem do twarzy

Od dłuższego czasu chciałam wypróbować ten krem. Szkoda, że jest to tylko próbka, a nie pełne opakowanie.


10. Kueshi, regenerująca emulsja do twarzy
Cena: 76 zł / 30 ml

Ktoś znowu pomylił się w pakowaniu tego pudełka i zamiast włożyć maskę Unani, dostałam dwa kremu Kueshi. Mi to zupełnie nie przeszkadza, bo pokochałam tą firmę :)

Pudełko ShinyBox możecie dostać TUTAJ.


Niech Was nie zwiedzie to pudełko z 5tych urodzin ShinyBox, ale przed Wami najnowsze pudełko U.R.O.K. które ma naprawdę ciekawą zawartość!!



1. Bobble Botle poj. 550 ml
Cena: 55 zł / sztukę

Ten produkt bardzo mnie zdziwił, a jednocześnie ucieszył. Zamierzałam właśnie kupić butelkę z Dafi, jednak ta jest o wiele lepsza i ma lepsze filtry. Super opcja na wakacje czy wyjazd, ale również na miasto.


2. SheFoot, plastry z amortyzującą tarczą ochronną
Cena: 10 zł / opakowanie

Akurat plastry zawsze i wszędzie się przydadzą, szczególnie te od SheFoot. Uwielbiam ich plastry na odciski, jestem ciekawa czy te sprawdzą się tak samo dobrze.

3. Ava, punktowy krem antybakteryjny
Cena: 16,22 zł / 50 ml

Taki produkt również przyda się każdej osobie. Z pewnością niejednokrotnie przed ważnym wyjściem czy spotkaniem wyskakiwało wam coś na twarzy. Taki krem może sobie z tym poradzić :)


4. Janda, luksusowy krem ochronny do twarzy SPF 50
Cena: 29,90 zl / 50 ml

Kremów z filtrem nigdy dość, ale moim zdaniem lepiej gdyby znalazł się w pudełku w zeszłym miesiącu. Wtedy z pewnością zużyłabym go do końca roku, a tak to poczeka na kolejne słońce, które pewnie zagości u nas w 2018 :)

5. Chitozan Natural Sun, żel nawilżająco-koający
Cena: 37 zł / 85 ml

Nie wiem jak u was, ale u mnie taki produkt sprawdza się nie tylko w wakacje, gdy przesadzę ze słońcem, ale wielokrotnie kiedy np. jakiś kosmetyk podrażni moją skórę lub najzwyczajniej zima daje się ostro we znaki, a ja zapomniałam się balsamować.

Aktualne pudełko UROK możecie kupić TU. Kosztuje zaledwie 39,90zł!


Vis Plantis, Betula Alba Care serum do skóry głowy

Ten produkt jest dodatkiem, który dostałam do ShinyBox. Wiele osób na niego strasznie narzekało, ale wiecie co? Ja się ogromnie cieszę!! Mam łojotokowe zapalenie skóry i od dawna chciałam wypróbować produkty z tej serii. Zobaczymy czy faktycznie działa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)