czwartek, lutego 20, 2014

Spotkanie blogerek we Wrocławiu - lista uczestniczek

Lista uczestników miała byc podana 24 lutego o ile się nie mylę, ale że od dłuższego czasu żadne nowe zgłoszenia do nas nie dotarły, postanowiłysmy z Dagmarą opublikowac ją wcześniej :) wybierałysmy dziewczyny poprzez blogi, jakoś notek, oraz ilośc spotkań na jakich były :)

1.       www.kobieca-strefa.pl organizatorka
2.       www.daguszka.blogspot.com organizatorka
4.       http://candykiller.pl/
8.       http://spookynails.com/

 Dziewczyny, gratulujemy!! Wasze blogi zrobiły na nas duże wrażenie i już nie możemy doczekać się spotkania :) Jeszcze dziś wieczorem napiszemy do was z Dagmarą maile z dalszymi infromacjami :)





21 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że znowu się z Wami zobaczę! :) :** I, oczywiście, że poznam inne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bawcie się dobrze dziewczyny! szkoda że się nie załapałam i większości z was nie poznam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, nie mam pojęcia jak ja to mogłam przegapić! Nic nie wiedziałam o spotkaniu we Wrocławiu :) A wielka wielka szkoda! No nic dziewczyny, bawcie się fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z uczestniczek znam bloga tylko Twojego i Ali :) lecę popatrzeć na resztę :D
    I życzę Wam fantastycznego spotkania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same nie znane :) zastanawiałam sie nad tym spotkaniem ale rozmysliłam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, ale super! Widzę kilka znajomych osób, nie mogę się doczekać:) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że mi się nie udało, no ale może następnym razem :) miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się cieszę, że się załapałam! :) do zobaczenia niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Że też dopiero teraz zobaczyłam, że będzie spotkanie:( gratuluję dziewczynom i życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego spotkania dziewczyny:) Bawcie się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój Boże... Nie mogę w to uwierzyć :P. Dziękuję Dziewczyny i do zobaczenia we Wrocławiu :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że się nie załapałam :( Udanego spotkania wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. uuu... :( a ja dziś wysłałam zgłoszenie, bo dopiero teraz dostałam potwierdzenie terminó z pracy, że mogłabym być na 100% :(
    a tak miałam nadzieję poznać inne wrocławskie blogerki :(

    no nic, miłej zabawy Wam życzę :)
    Cholera Naczelna

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)