niedziela, lipca 06, 2014

Czarne mydło z eukaliptusem i rękawica kessa czyli duet idealny


O tym mydle pisało już wielu, o rękawicy zapewne również, ale i ja muszę swoje 5 groszy dorzucić. Co, jak i dlaczego? Czyli czy warto inwestować w rękawice i "śmierdziela" oraz wszystko co na ich temat się dowiedziałam. Zapraszam na post!

Czarne mydło:


Jest to produkt o gęstej, wręcz galaretkowej konsystencji, czasami o dość intensywnym i niezbyt ładnym zapachu. Ja swoje mam ze sklepu Helfy.pl i pachnie ładnie, w porównaniu do kliku innych, które miałam szanse wąchać. Mydło znajduje się w plastikowym, zakręcanym opakowaniu, z bardzo ładnie ozdobioną nakrętką, która niewątpliwie podbiła moje serce.




Opis producenta:
Czarne marokańskie mydło z dodatkiem odżywczej oliwy virgin z czarnych oliwek oraz olejku eukaliptusowego zapewni skórze doskonałe oczyszczenie. Jest polecane szczególnie dla cery trądzikowej i tłustej. Reguluje produkcję sebum, usuwa zanieczyszczenia i zapobiega powstawaniu wyprysków Olejek eukaliptusowy znany jest z działania regenerującego – doskonale przyspiesza  odbudowę wrażliwej skóry, działa łagodząco, ochronnie i wzmacniająco.
Mydło działa jak peeling enzymatyczny – usuwa martwy naskórek, sebum i toksyny ze skóry. Pozostawia cerę głęboko oczyszczoną i wygładzoną. Mydło działa antyoksydacyjnie, dzięki czemu zwalcza oznaki starzenia skóry i chroni ją przed zniszczeniami powstałymi w wyniku działania ostrego słońca, suchego powietrza, soli morskiej itd. Stosowane na ciało działa ujędrniająco i pobudza krążenie. Mydło sprawdzi się również na włosach – oczyści je z sebum i zanieczyszczeń, nada blask i puszystość.
Na twarz: nałóż niewielką porcję mydła na zwilżoną twarz i masuj przez 1-2 minuty. Następnie spłucz wodą i osusz twarz ręcznikiem.Unikaj kontaktu mydła z oczami.
Do ciała: na rozgrzaną skórę ciała nałóż warstwę mydła, pozostaw na kilka minut. Następnie wykonaj masaż kolistymi ruchami przy użyciu rękawicy Kessa , spłucz wodą. Dla najlepszego efektu wmasuj w ciało po kąpieli naturalny olejek, np. arganowy lub migdałowy.
Na włosy: stosuj jak szampon – niewielką ilość mydła spień najpierw w dłoniach, następnie wmasuj we włosy i spłucz. Użyj swojej ulubionej odżywki.
(pochodzi ze strony sklepu helfy.pl)

Skład:
Potassium olivate, Aqua, Eucalyptus globulus oil, Potassium hydroxide.

Działanie:
Mydło świetnie sprawuje się do codziennego mycia twarzy, peelinguje również dobrze, ale nie przy użyciu tej rękawicy. Ponieważ jest ona zbyt ostra. Ta rękawica świetnie sprawdza się do peelingowania całego ciała. Jednak teraz mowa o mydle, które bardzo dobrze radzi sobie ze skórą tłustą, trądzikową. Moja skóra po nim jest gotowa na przyjęcie dobrego jakościowo/składowo kremu, który ma pomóc mojej skórze, a nie mu zaszkodzić, oraz przy zmywaniu makijażu. Czarne mydło uwielbiam stosować na noc, kiedy to muszę pozbyć się całodziennego sebum, nadmiaru zanieczyszczeń, czy pozostałości makijażu. Produkt spisuje się bardzo dobrze w oczyszczaniu skóry, pozostawia ją lekko "skrzypiącą" jednak dzieki temu mogę na noc nałożyć np czysty olej arganowy, który o wiele lepiej się wchłania po użyciu czarnego mydła, nić np zwykłej pianki do twarzy. Gdzie można takie cudo dostać? Na stronie helfy.pl macie wiele różnych propozycji czarnego mydła, zwykłe, z eukaliptusem, z rozmarynem, z olejem arganowym, olejem neroli czy nawet rosyjskie czarne mydło. Cena to ok 25-30 zł.

Rękawica KESSA:

Rękawica została moim ulubieńcem w peelingowaniu ciała, oraz w wmasowywaniu różnych antycellulitowych mazideł w uda i pośladki. Niestety do twarzy jest zbyt mocna i przez to przesusza.

Kessa jest tradycyjną rękawicą w łaźniach Hammam służącą do głębokiego oczyszczania skóry z martwego naskórka i wszystkich nieczystości z użyciem czarnego mydła lub glinki Rhassoul. Po regenerującym i oczyszczającym masażu z użyciem Kessy skóra jest nie tylko jedwabiście gładka, ale przede wszystkim doskonale przygotowana do aplikacji kremów i naturalnych olejów.


Zalety masażu Kessą:
  • skóra doskonale przygotowana do aplikacji kremów, olejów i balsamów
  • oczyszczona i jedwabiście gładka skóra
  • idealna terapia antycellulitowa
  • skóra nabiera zdrowego wyglądu, jest dobrze dotleniona
Przed użyciem należy namoczyć rękawicę w wodzie dla zmiękczenia włókien. Rękawicę Kessa używamy do masażu całego ciała z wyjątkiem twarzy (do twarzy używamy rękawicy łagodnie peelingującej). Przed przystąpieniem do masażu Kessą najpierw należy nawilżyć ciało, aby skóra zmiękła i otworzyły się pory, następnie zaaplikować czarne mydło peelingujące Savon Noir (naturalny gommage ), odczekać kilka minut i delikatnie spłukując, przystąpić do masażu wybranych części ciała. Po osuszeniu ciała najlepiej zaaplikować naturalny krem, olej lub balsam. Po taki masażu skóra doskonale wchłania kosmetyki. 
(opis pochodzi ze strony helfy.pl)

Koszt rękawicy to ok 20 zł. Tak jak czarne mydło, również mozna ją dostac w sklepie Helfy.


Jak dla mnie obydwa te produkty są świetne i pokochałam je od pierwsze użycia :) Mam nadzieję, że i któraś z was skusi się choć na jeden z tych produktów, bo warto!



19 komentarzy:

  1. Muszę się zaopatrzyć w tą rękawicę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawica bardzo mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś juz po raz drugi czytam o czarnym mydle i... coraz bardziej się na nie napalam. Zastanawiam się, jak sobie poradzi z cerą suchą i wrażliwą. Z chęcią też sprawdziłabym działanie na włosy. Może kupię przy jakiejś dogodnej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na czarne mydło mam wielka ochotę i napewno sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  5. Kessa mnie kusi :)
    A co do czarnego mydła - też kubuę. Ale co firma to mydło jest nieco inne - z Mydlarni u Franciszka ma konsystencję glutka a z Natura Siberica mocno czarne i bardzo gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego mydła - moze go kupie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie twój blog <3
    Jestem u ciebie chyba po raz pierwszy i z pewnością nie ostatni :*
    Zapraszam do mnie :)
    Moze obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja niedawno pisałam o czarnym mydle :) Ale rękawicy nie kupiłam, a teraz bardzo żałuję, do ciała przydałaby się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie rękawice, a mydełka nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam i czarne mydło i kesse, ale razem to je kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tych dwóch produktach czytałam sporo pozytywnych opinii. Przy najbliższej okazji mam w planach zainwestować w obie rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie :) ale muszę przyznać, że nigdy wczesniej o nim nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę tą rękawice wreszcie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja rękawica potargała się ale mam już inną i uwielbiam ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne mydło mam a rękawicą mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta rękawica za mną chodzi już tyle czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No bez dwóch zdań - świetnie oczyszcza i wygładza skórę :) Jednak warto się tu opamiętać i nie eksperymentować na skórze mydła savon noir z późniejszym makijażem. Gdyż łatwo podrażnić cerę.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)