poniedziałek, lipca 21, 2014

Nowości w mojej kosmetyczce lipiec


W minionym tygodniu zakupy pochłonęły prawie cały mój budżet. Ale tak to jest gdy przyjeżdża do mnie siostra, która ma urodziny, są promocje, dodatkowo musiałam wybrać zaległy prezent imieninowy od P. Jakie cudowności trafiły do koszyka? Zapraszam na post!

Początkowo odwiedziłam Biedronkę i zakupiłam Batisty. Wersję wild bardzo lubię, a fresh i blush mam pierwszy raz. W niedługim czasie zamierzam je zrecenzować :) Ale uchzlajc rbka tajemnicy polecam wszystkie 3. Szczególnie na wakacje. Następnym przystankiem było SuperPharm w Magnolii we Wrocławiu. Tam również trochę kupiłam... najpierw do koszyka powędrowała woda termalna Uriage, była w promocji za ok 13.30 zł. Bardzo ją lubię, dlatego nie mogłam sobie odmówić jej zakupu, szczególnie za taką cenę. Oczywiście, również musiałam kupić piankę do twarzy, bo mi się skończyła. I znów wzięłam piankę z Pharmaceris, o której możecie przeczytać tutaj KLIK. Od dłuższego czasu szukam antyprespirantu idealnego, wiele osób zachwalało Vichy, a że było w promocji za ok 28 zł to je wzięłam na próbę. Niestety, ma również aluminium w składzie, a swoim działaniem wcale nie jest lepsza od np. Lady Speed Stick. Po drodze zauważyłam jeszcze szafe z lakierami Essie, gdzie również cena kusiła (ok 24 zł za sztukę). Wzięłam kolory: Russian roulette  i lapiz of luxury. Kolejnym przystankiem był Inglot, który również znajduje się w Magnolii. Tam kupiłam cień jasnobeżowy i mozaikę. Dodatkowo dokupiłam kasetkę, za wszystko zapłaciłam ok 43 zł (13 zł zwykły cień, mozaika 17, kasetka 13). Ta kasetka dalej jest mojej siostry, są to 4 cienie, w kolorach brązu i beżu. W Inglocie byłam 2 razy, raz po moją kasetkę, gdzie trafiłam na bardzo dobrą ekspedientkę, która pomogła mi wybrać mozaikę zgodnie z moim kolorem oczu, jak i odcieniem skóry. Niestety gdy poszłysmy po raz drugi po kasetkę mojej siostry ekspedientka była inna i właściwie nic nie umiała doradzić. Wzięła tylko magnetyczną tackę i kazała wybrać sobie kolory. Kto śledzi mojego Instagrama wie, że na imieniny P. zafundował mi kartę podarunkową do M.A.C., a więc i jego odwiedziłam, że spotkałam przesympatyczną, bardzo ogarniętą i znającą się na rzeczy ekspedientkę, która nie patrzyła na mnie z góry czy nie wywyższała się, a wiem, że w M.A.C.u takie Panie pracują, albo olewają klientów. Tutaj było zupełnie inaczej, poświęciła mi masę czasu, pokazała wszystkie produkty które chciałam, pomogła dobrać kolory i do tego zawsze miała uśmiech na buzi. Jak dla mnie rewelacja! Kolory jakie wybrałam:



Każdy inny, ale chciałam wziąć jeden do codziennego makijażu (pink plaid), jeden na jakieś ważne wyjście (russian red) i jeden, który będzie inny (girl about town). Powiem Wam, że są świetne! Mają bardzo fajne formuły, nie wysuszają, a kolor trzyma się bardzo długo. Cena za jedną to 86 zł.

Ostatnio dostałam również zaproszenie do testów z Klubu Elfa Pharm. Bardzo chętnie je przyjęłam, bo mój skalp znów zaczyna płatać mi figle i chciałabym wypróbować czegoś innego, bo mam wrażenie, że szampon z Kerastase, mimo że mi pomaga, bardzo niszczy włosy. Elfa Pharm wprowadziło na rynek nową serię z kompleksem Bh Intensive+. 



Cała seria składa się z naturalnego olejku łopianowego z pipetą, szamponu, serum jak i balsamu. Z pewnością najbardziej interesują Was składy :








Powiem Wam, że najbardziej interesuje mnie serum i szampon. Jestem ciekawa jak się sprawdzą, właśnie będę zaraz je testować i jak tylko będę gotowa na recenzję od razu ją umieszczę :) mam nadzieję, że naprawdę pomogą mi z moim skalpem i nie zniszczą mi włosów :)


53 komentarze:

  1. super nowości :) lakiery essie piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zdobyczy :) A szczególnie pomadek z Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości:) miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tylko ja jedna biedna nie załapałam się na Batistę w Biedronce ;[[

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile nowości! :) Też kupiłam Batiste w Biedronce, niezły deal ;). Świetne kolory lakierów ;) Miałam zamiar kupić ten antyperspirant z Vichy, ale skoro mówisz, że nie jest taki super to chyba jeszcze się zastanowię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ja bym chętnie ci wzięła russian red : p sle te kosmetyki do wlosow tez bym ukradła : p

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam szamponu z Batiste, skusze się w niedługim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy świetne zwłaszcza szminki MAC

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne nowości, szminki prezentują się bosko! Mam Russian Red i jestem z niego ogromnie zadowolona :) Uriage i Batiste zasiliły również moja kosmetyczkę w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam szampony Batiste Blush i Fresh - jestem bardzo z nich zadowolona :) A wodę termalną Uriage już też kiedyś miałam, jest świetna na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. MAC we wrocławskiej Magnolii był moją ulubioną drogerią pod względem obsługi. Zawsze mi tam doradzono bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe nowości :) Ostatnio byłam w salonie MAC w Złotych Tarasach, bo miałam okazję być w Warszawie, ale na nic się nie skusiłam. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zakupy :-) Czekam na recenzje kosmetyków z nowej serii z GP ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo tak! Piękne te pomadki MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości, ja kupiłam 4 suche szampony:), a piankę z Pharmaceris mam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suchy szampon też kupiłam:) Vichy mnie nie zachwyciło, Lady Speed Stick spisuje się równie dobrze a może i lepiej? Pomadki MAC to bym Ci najchętniej zabrała;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chyba nawet spisuje się lepiej, a kosztuje 10 zł (w promocji nawet 6zł), wiec nie wiem czemu wszyscy sie tym vichy zachwycaja :/

      Usuń
  17. Super nowości,pomadki Mac,oczy mi zabłysnęły :) uwielbiam odcień snob. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tych dobroci. Na Batiste też mam ochotę i ciekawi mnie ta seria kosmetyków GP.

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę poszalałaś :D piankę z pharmaceris chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. też zaopatrzyłam się w zapas szamponów batiste:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne nabytki! Szczególnie podobają mi się pierwsza i ostatnia pomadka MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z Maca mogę polecić jeszcze Blot Powder :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale łupy ;) Szminki Mac-a cudowne:) Ciekawa jestem tego serum. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Również mam zestaw od GP. Zamierzam zacząć jego testy w następnym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały kolor pomadki girl about town :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zakupy ! kolory Maczkowych pomadek śliczne !:) ciekawa jestem Twojej opinii na temat tej do włosowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Essiaki - takie soczyste! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. To się trochę tego uzbierało, daj znać jak Green Pharmacy się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym chętnie przygarnęła pomadki MAC:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezmiernie mi się spodobał kolor tej czerwonej szminki :)) Ma w sobie coś wyróżniającego się :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ze wszystkich zakupów chyba najbardziej zazdroszczę Ci Essie. Gdy byłam ostatnio w 3city, od razu poleciałam do TK Maxx, by zapolować na Essie i pędzle Raal Techniques. Niestety spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, chciałabym dodać ten blog (bezpłatnie) do blogosfery kosmetycznej www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam też na strone na fb KosmetoBolgi ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Różne opinie słyszałam o pomadkach MAC i mam ochotę jakąś wypróbować. Ta fuksja mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  35. faktycznie duże te zakupy.. ale robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne szminki, Essiaki, lubię piankę z Pharmaceris. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach uwielbiam te essiaki w tym sezonie dla mnie bezkonkurencyjne, ale egzekwo z Bell airflow . Obywa lakiery są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super nowosci, ja tez ostatnio zrobilam zapas batiste ;d Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezuniu ile tego :P. Chyba sam muszę swojego poprosić o kartę upominkową do MACa :D.

    OdpowiedzUsuń
  40. ale nowosci <3





    Super blog:)


    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    http://keep-calm-and-carry-on-shopping.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)