środa, sierpnia 13, 2014

Intensive Hair Therapy czyli nowość od Green Pharmacy!


Jakiś czas temu na rynek weszła nowa linia kosmetyków do włosów od Green Pharmacy. Ma ona przeciwdziałać wypadaniu włosów oraz wzmacniać strukturę już zniszczonych włosów. Jednak to nie wszystko. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam na post! :)

Opis producenta:
Kompleks Bh Intensive+ to całościowe rozwiązanie dla osłabionych włosów. Optymalna formuła złożona z odżywczych i stymulacyjnych składników polepsza strukturę włosa, spowalnia jego wypadanie i nasila wzrost. Odżywcze składniki dostarczane są bezpośrednio do korzeni co wzmacnia je, reguluje fazę wzrostu i wzmaga pojawianie się nowych, młodych i zdrowych włosów.

Naturalny olejek łopianowy:
Naturalny olejek łopianowy pobudza mikrokrążenie w skórze głowy, poprawiając odżywienie 

cebulek włosowych i stymulując ich wzrost. Jednocześnie łagodzi działanie enzymów wpływających na wypadanie włosów. Pomaga w odbudowie struktury włosów, ułatwia regenerację skóry i wykazuje działanie przeciwłupieżowe.




Do olejku dołączona jest pipeta, która łatwo go aplikować na włosy. Całość kosztuje ok 11 zł, niestety nie wiem gdzie możecie go dostać (tak samo jak pozostałe produkty). Z pewnością w sklepie internetowym elfa pharm, ale czy gdzieś jeszcze? Jeśli by ktoś wiedział, dajcie proszę znać :)
Olejek sam w sobie jest jak zwykły olej, tyle że o specyficznym zapachu. Bardzo pomógł mi w uporaniu się z suchością skalpu oraz jego swędzeniem. Czy zaczęły mi rosnąć nowe włosy, albo te starsze mniej wypadać? Nie zauważyłam. Może też dlatego, że nie zmagam się z nadmiernym wypadaniem włosów.

Szampon przeciw wypadaniu włosów z aktywatorem wzrostu
Szampon łopianowy delikatnie oczyszcza skórę głowy przystosowując ją do maksymalnego

przyjmowania substancji aktywnych. Pomagają one wzmocnić wzrost włosów, odżywić ich 
korzenie i pobudzić odnowę. Włosy nabierają elastyczności, miękkości i blasku. Szamponu 
można używać codziennie przygotowując włosy na działanie pozostałych kosmetyków z serii 
Intensive Hair Therapy.





Jak dla mnie szampon spisuje się bardzo dobrze. Fajnie się pieni, nie powoduje przetłuszczania się włosów, nie obciąża ich, jednak bardzo dobrze oczyszcza i dzięki niemu, olejkowi, jak i serum mój skalp jest wolny od swędzenia, które mnie znów ostatnio zaczęło prześladować.

Naturalne serum z olejkiem łopianowym
Naturalne serum z olejkiem łopianowym łagodzi działanie enzymów wpływających na wypadanie włosów i pobudza mikrokrążenie, co poprawia odżywienie cebulek włosowych. Składniki olejku działają przeciwłupieżowo i pomagają w odbudowie struktury włosów



Serum również jest rewelacyjnym produktem, tylko obawiam się go trochę przez alkohol w składzie. Produkt ten ma niwelować łupież i swędzenie głowy, jednak mogę doprowadzić do porządnego wysuszenia skalpu, a wtedy będzie to już problem. Nie stosuje według zaleceń producenta (3-4 razy w tyg), jednak raz na jakiś czas kiedy swędzenie daje o sobie znać, wtedy sprawdza się idealnie i nie wysusza.


Odbudowujący balsam maska:


Balsam-maska łopianowa do spłukiwania wzmacnia i kontynuuje działanie szamponu  łopianowego. Wnika w strukturę włosa, chroni jego powierzchniowe warstwy przed dalszymi 

uszkodzeniami i tworzy warstwę ochronną.





Maska jest również ciekawym produktem, jednak u mnie się nie sprawdziła. Bardzo mi się po niej puszą włosy i nie mogę ich okiełznać, dlatego jej stosowanie na razie sobie odpuściłam. Ma bardzo fajny skład, nawet silikon mi nie przeszkadza (dimethicone) bo zauważyłam, że o wiele lepiej radzą sobie one z moimi włosami. Ma wiele ekstraktów, jednak przy moich gęstych włosach z tendencją do skrętu i puszenia są one złym rozwiązaniem, bo wyglądam później jak lwica która chce kogoś wystraszyć :)

Dziękuję Klubowi Elfa Pharm za możliwość testowania produktów. 



29 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw. Ja właśnie szukam czegoś na wypadanie ale na razie zaczęłam testować olej kokosowy w połączeniu z rycynowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę te produkty, ale serum mnie bardzo zaciekawiło i chętnie wypróbowałabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne i ciekawe kosmetyki .jestem ciekawa czy się sprawdzą ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę tych produktów. Ten zapach jest mocno ziołowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem, że średnio, bo mi nie przeszkadza, ale nie wiem czy dla kogoś kto w ogóle nie lubi takich zapachów nie będzie zbyt mocny :)

      Usuń
  5. Nie widziałam nigdzie tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nowego, a ja lubię nowości tak więc... muszę wypróbować ! :)
    Może nie koniecznie zakupię cały zestaw, ale maska wydaje się być ciekawym produktem

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalny olejek łopianowy musi być mój <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz o puszeniu się włosów po masce... Ciekawe co na moich kędziorach by było, bo one same z siebie lubią robić ze mnie Krola Lwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak u mnie sprawdziłaby się ta seria, szczególnie interesuje mnie olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam bardzo ciekawa tych produktów, więc z chęcią przeczytałam recenzje. Z całego zestawu najbardziej zainteresowało mnie serum łopianowe, jeśli tylko je spotkam, kupię na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę tą serię. fajne produkty, szkoda, że maska nie bardzo się sprawdziła, mimo to zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Green Pharmacy omijam baaaaaaardzo szerokim łukiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to częściowo mnie zaciekawiłaś szczególnie że lubię produkty do włosów z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, nie wiedziałam, że jest nowa seria !!! MUSZĘ JĄ MIEĆ CAŁĄ !!!! Jestem wielką fanką GP i z wielką chęcią przetestuję zestawik na sobie :) Tylko najpierw muszę go gdzieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam raz olejek łopianowy na gorąco ale.. wybuchł mi. Byłam w szoku, więc wylałam całą butelkę na włosy. ; )
    Ten wygląda na podobny.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo polubiłam się z podstawową wersją tego olejku łopianowego w wersji z olejkiem z drzewa herbacianego :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie jestem ciekawa jaki efekt by byl na moich wlosach o.O

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy olejek stosujesz go tylko na skórę głowy czy również na całe włosy jeśli na całe to jak się sprawdza? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawiły mnie te produkty, chyba kupię coś z tej serii mojej mamie, ona lubi takie ziołowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serum na pewno nie dla mnie, ale reszty jestem bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie jakoś nic nie zaciekawiło ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny cała seria jest dostępna w drogeriach Natura i w cenie promocyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie wypróbuję szampon i maskę. Uwielbiam ziołowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz dostępne juz w drogeriach natura

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam olejek na porost włosów, ale stosuję go na długość tylko, i jak dla mnie super! Efekty widzę już od pierwszego użycia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)