niedziela, grudnia 21, 2014

Rimmel Lasting Finish 25 hr - podkład idealny? Czy mały bubel?

Podczas listopadowej promocji w Rossmannie, niejedna z Was kupiła podkład o którym nie miała pojęcia, ale ten który chciała wziąć niestety...był wykupiony. Było tak i ze mną i oto zakupiłam ten: Rimmel Lasting Finish 25 hr. Jak się sprawdził? Zapraszam na post!


Rimmel Podkład Lasting Finish 25 Hour Foundation to trwałość do 25 godzin. Nowa formuła z Mineral Complex pomaga w rewitalizacji i ponownie ożywia przepracowaną skórę. Brak oznak zmęczenia, makijaż na całe 25 godzin. zapewnia sprawne lekkie pokrycie. Lasting Finish 25 Hour Foundation zawiera nawilżający system Aqua Primer więc skóra jest nawilżona i czuje się komfortowo przez cały dzień. Skóra staje się pobudzona, nawilżona a kolor pozostaje wierny. 


Tak jak pisałam wyżej, podkład kupiłam w Rossmannie na promocji 1+1 gratis. Zapłaciłam wtedy tylko za niego i kosztował jakieś 38 zł. Moim zdaniem nie jest to zbyt wysoka cena za podkład, a nic lepszego znaleźć nie mogłam. Mój odcień to 100 Ivory. Niestety w gamie są tylko 4 odcienie z 11!
Jeśli chodzi o działanie:
+ faktycznie system Aqua Primer działa i nie widać żadnych suchych skórek, żadnych przesuszeń. Skóra jest nawilżona i podkład wygląda na niej ładnie
+ mam skórę tłustą, a co za tym idzie czasami pojawią mi się jacyś "goście", których niestety podkład ten nie przykryje. Produkt ładnie wyrówna koloryt, zakryje drobne zaskórniki, piegi, zaczerwienienia, naczynka czy inne drobne zmiany. Podkład nakładam beauty blenderem, przez co krycie jest lekko lepsze, bo wtapia się w skórę.
+ daje bardzo naturalny efekt na buzi. Nie jest to matowe wykończenie, ani pełne blasku czy świecących drobinek. Skóra wygląda na zdrową i bez podkładu.
- niestety przy mojej skórze tłustej po ok godzinie od nałożenia i nie przypudrowania bardzo się świece. Do wykończenia makijażu stosuję all about matt od Essence, jeśli jednak znacie coś lepszego - proszę o wiadomość w komentarzu! ;) Bo all about matt znika po ok 4 godzinach od nałożenia, a wtedy podkład zaczyna zamieniać się w ciasto na brodzie i nosie, co wygląda bardzo nieestetycznie.
+ trwałość podkładu jest baaardzo długa. Nosiłam go najdłużej przez ok 14 h i nie starł się, nie utlenił, nie znikną z twarzy co było dla mnie bardzo dużym i miłym zaskoczeniem.
- brak składu na opakowaniu
+ solidne szklane opakowanie z pompką.



Jak sami widzicie, podkład jest dobrym produktem, ale niekoniecznie dla skóry tłustych. Chyba, że ma ktoś bardzo dobrze matujący puder, który nie będzie tworzył efektu maski, ani wysuszał. Gdzie można go dostać? Właściwie w każdej drogerii. Szkoda jednak, że ma TYLKO 4 odcienie do wyboru...

PS jaki produkt matujący polecacie - chodzi mi o pudry :)

28 komentarzy:

  1. U mnie może mógłby się sprawdzić, bo ja sucharek i ostatnio mam ogromny problem z przesuszeniami. Właściwie chodzę bez makijażu, bo co się pomaluję to od razu muszę zmyć podkład bo widac skórki...masakra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie skoro całkiem nieźle się utrzymuje, kryje też nie najgorzej to efekt matu można sobie zapewnić czymś innym. Wszystko wszystkim, ale nie wiem czemu Ci producenci nie dają większej ilości odcieni, albo choćby odcieni bardziej pasujących Polkom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład słaby, ale fotki ładne:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię podkłady Rimmel, szczególnie Wake Me Up ;) tego jeszcze nie miałam, ale pewnie i tak się skuszę :)
    Jeśli chodzi o utrwalenie podkładu to ja na co dzień używam też Rimmel Stay Matte, ale jeśli chcę wyglądać dobrze przez dłuższy czas to od ponad roku do tego rodzaju zadań służy z bardzo dobrym skutkiem puder utrwalający VICHY Dermablend - dla mnie jest genialny, jest to koszt ok. 100zł, ale jest bardzo wydajny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wake me up lubiłam, ale nie używałam go przez ok 3 miesiące i teraz wydaje mi się strasznie ciemny :/

      Usuń
  5. Też kupiłam go na promocji 1+1, niestety nie trafiłam z kolorem. Wzięłam 200 i okazał się za ciemny, a 100 była już za jasna, potrzebowałabym czegoś pomiędzy. Szkoda, że Rimmel zaoferował klientkom w Polsce tak ubogi wybór odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Polska w tym temacie jest zawsze pokrzywdzona

      Usuń
  6. nie miałam go, ale zastanawiam się czemu akurat nazwali go 25 h, a nie 24 :D
    z dobrych pudrów matujących polecam ryżowy paese i kryolan anti shine - mat murowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też wymaga przypudrowania, sprawdza mi sie mieszanka my secret i all about matt. Lubię go też za trwałość i brak podkreślenia suchych skórek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię podkłady z Rimmela, narazie jestem wierna wake me up ale pomyślę nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowalam jeszcze tego podkładu,ale jakoś średnie mam wspomnienia z podkładami z tej firmy:(
    Jesli jeszcze nie brałas udzialu, zapraszam Cie na rozdanie - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jego gamy kolorystycznej, ale skoro są tylko 4 to czuję, że nie znajdę nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie ten podkład kusi i na pewno kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam go w zaciemnym odcieniu, aktualnie odstawiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nigdy żadnego podkładu tej firmy, ciekawi mnie, choć mam swoich faworytów:P

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja mam tłustą cerę' wiec nie sprawdze tego podkladu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam - ja również :)
      nie spisuje się źle, ale wolałabym aby spisywał się lepiej ;)

      Usuń
  15. Chyba takim pudrem z którego jestem najbardziej zadowolona to Mac Blot Powder ;) Z tańszych pamiętam, że kiedyś byłam zadowolona z Rimmel Stay Matte ale później doczytałam, że ma parafinę w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. To już wiem, że do mojej tłustej skóry nie będzie dobry ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam na jego temat dużo dobrych opinii :) jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dużo dobrego o nim czytałam, chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm odcień bardzo taki mój, trochę wad ma, ale chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powstała nowa strona internetowa: nieoceniona.pl, na której można znaleźć adresy do wszystkich kosmetyczek, fryzjerów i salonów SPA w Polsce. Ale nie baza adresowa jest najważniejsza, ale to, że usługi można oceniać, co pozwala wyróżnić najlepszych specjalistów. I ostrzec przed tymi, którzy nie powinni trzymać nożyczek/pędzli/innych akcesoriów kosmetycznych w rękach

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo mojej mieszanej cery mam na niego ochotę. :) Nie mam za dużo do zakrywania, wystarczy mi lekkie wyrównanie kolorytu,a dobry puder mam. :) (Sensique najlepszy :D Choć teraz testuję Rimmela Stay Matte) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chciałam kupić sensique, ale stwierdziłam, że essence będzie lepszy :) niestety się pomyliłam jak widac :/

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)