czwartek, grudnia 11, 2014

Skoncentratowana moc nawilżenia! Czyli koncentrat do twarzy z wyciągu z miąższu dyni od Organique

Może śniegu za oknem nie ma, ale poranny mróz potrafi wyrządzić wiele krzywdy naszej skórze. Dodatkowo wiele z Was mając skórę tłustą nie wie, że z reguły skóra tłusta wydziela więcej sebum, wtedy, kiedy jest zbyt sucha. Wiem, że to może brzmieć dziwne, ale tak naprawdę jest, a używanie w tym momencie produktów matujących wyrządzi jej więcej złego niż dobrego...



O tym, że skóra tłusta potrafi być przesuszona usłyszałam rok temu i trochę w to nie wierzyłam, choć zaczęłam się bardziej skupiać na nawilżaniu niż matowieniu skóry. Przeszłam przez kremy typu AA, Garnier itp itd, ale nie dawały nic, tylko bardziej wysuszały. Dlatego sięgnęłam po kemy apteczne... Iwostin był olśnieniem, jednak działał przez ok 4 miesiące potem, moja skóra wyglądala coraz gorzej... I wtedy zjawił się lekki krem głęboko nawilżający z Pharmaceris, jednak miałam wrażenie, że jest nadal trochę za tłusty i dalej szukałam swojego ideału dla przesuszonej skóry tłustej. I oto on: koncentrat nawilżający z wyciągiem z miąższu dyni. 

Skład:  AQUA, BIOSACCHARIDE GUM-1,  SODIUM PCA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, CAPRYLIC/ CAPRIC WHEAT BRAN/STRAW GLYCOSIDES, FUSEL WHEAT BRAN/STRAW GLYCOSIDES, POLYGLICERYL-5 OLEATE, SODIUM COCYL GLUTAMATE, GLYCERYL CAPRYLATE,  GLYCERIN, CUCURBITA PEPO (PUMPKIN) FRUIT EXTRACT, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, , DEHYDROACETIC ACID, SODIUM HYALURONATE


Opis producenta: Intensywnie nawilżający żel zawierający wysokie stężenie specjalnie wyselekcjonowanych składników aktywnych. Pielęgnują one kompleksowo skórę i zapewniają jej ochronę na wielu poziomach. Dostarczają optymalną dawkę wilgoci oraz wiążą i zatrzymują wodę. Dodatkowo zabezpieczają przed ponownym przesuszeniem, uszczelniają spoiwo międzykomórkowe i tworzą satynowy film ochronny. Niezwykle delikatna konsystencja eco-koncentratu szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Stosować codziennie rano i/lub wieczorem. Zalecane stosowanie w połączeniu z ULTRA HYDRATING CREAM, który dodatkowo intensyfikuje działanie koncentratu.


Powiem Wam szczerze, że wszystko co pisze producent u mnie się sprawdza! Stosuję go codziennie rano pod makijaż, a wieczorem razem z kremem z Pharmaceris i moja skóra w końcu wydziela mniej sebum, nie mam suchych skóre które kiedyś doprowadzały mnie do szału i musiałam peelingować twarz mniej więcej 2 razy w tygodniu. Dodatkowo koncentrat strasznie szybko się wchłania (wodnista konsystencja) dając natychmiastowy efekt gładkiej, satynowej i nawilżonej skóry. Na koncentrat skusiłam się dlatego, że od dwóch miesięcy używam mydła Aleppo, które dodatkowo wysusza skórę i musiałam ją zacząć porządnie nawilżać. Również pogoda zmusiła mnie do większego nawilżenia skóry. Opakowanie może wydawać się małe, ale jest to 30 ml produktu (jak większość kremów), ma opakowanie z pompką typu airless, czyli zużyjemy produkt do końca i nie musimy się martwić rozcinaniem opakowania. Niestety, jedynym minusem jest cena produktu, bo kosztuje on 85 zł. Jednak moim zdaniem warto zainwestować takie pieniądze w porządny produkt silnie nawilżający,  który jest w wygodnym opakowaniu i o dobrym składzie. Co do zdjęć - odpowiada wam taka wersja tzn czy wystroje wnętrz pokoi nadają się do zdjęć? Czy lepiej robić je na białym tle?

32 komentarze:

  1. Uwielbiam Organique, z tego miałam tylko próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go wypróbować, "chodzi" za mną odkąd się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie miałam przyjemności nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organique to moja wielka miłość - uwielbiam wszystkie kosmetyki tej marki i nic na to nie poradzę :) Nie miałam jeszcze tego koncentratu, ale zamierzam przy najbliższej okazji kupić :)

    Ps. fajny blog :) gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :D produkty organique rowniez bardzo lubie ;)

      dziekuje :*

      Usuń
  5. No dobra, przekonałas mnie:)))
    wlaśnie szukam czegoś mocno nawilżającego, bo - tak jak napisałaś - pomimo, że mam tłusta skórę, to ogrzewanie i minusowe temperatury odczuwalnie mi ją odwodniły:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ogrzewanie to dla mojej skóry wielki minus bo od razy jest sucha, pełna wyprysków :/

      Usuń
  6. Ooo zaciekawiłaś mnie! Muszę pomacać to cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż jestem ciekawa tego produktu gdyż mam skórę tłustą i potrzebuję jednak odrobinę czułości zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam :D zawsze możesz odwiedzić Organique i poprosic o próbkę ;)

      Usuń
  8. Jeszcze go nie miałam, miałam Eternal Gold i bardzo lubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do końca odpowiada mi skład. Moim ulubionym serum jest eliksir 7.9 z Yves Rochera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie YR zawiodło i do nich na chwilę obecną nie porwócę ;) zreszta jego skład nie powala ;)

      Usuń
  10. Nie wiem czy moja skóra potrzebuje aż takiej dawki nawilżenia ;)) chyba nie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. firmę bardzo lubię, a nawilżenie jest u mnie bardzo ważne szczególnie w tym okresie, więc bardzo chętnie wypróbowałabym ten koncentrat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry wstęp. pokuszę się o stwierdzenie że WIĘKSZOŚĆ osób nie wie, że skórę tłustą należy nawilżać a nie wysuszać. niestety kiedyś dawno dawno temu też robiłam takie błędne koło, zniszczyłam sobie tylko skórę... bo lipidy ciężko jest odbudować. antybakteryjne, silnie odtłuszczające produkty to najgorsza rzecz którą można zafundować skórze.
    a żel bardzo fajny. ja raczej bardziej mam chęć na krem z tej serii ale może i żel wypróbuję :)
    na marginesie - standardowy krem ma 50 ml a nie 30 ml.. jest tu więc nieco mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje ;)
      niestety rozmawiając z ludzmi doszłam do wniosku, że jak ktoś ma skórę tłustą to ma w przekonaniu że broń panie boże ją nawilżyć bo będzie gorzej... Sama wiem, że dobre nawilżenie skóry tłustej odmienia ją, zmniejsza wydzielanie sebum, jest mniej wyprysków i do tego skóra jest jędrna. Krem też mam zamiar kupić :D
      Serio? :D mam np biodermę z serii trądzikowej i ma 30 ml ;) effaclar duo ma 30 albo 40, ale Vochy normaderm ma na bank 30 ml :D
      Tutaj konsystencja jest wodnista, dzięki czemu myślę, że pojemność 30 ml nie będzie odczuwalna ;) stosuje od ponad dwóch miesięcy i nadal mam konsentrat w opakowaniu. Co prawda pewnie niedługo się skończy ale licze na to, że nie za szybko :D

      Usuń
  13. Nie miałam go ale zainteresowałaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam fantastyczny prezent na świeta w super cenie- perfumy Narciso Rodriguez http://allegro.pl/show_item.php?item=4890414362

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam próbki tego kremu i byłam zadowolona;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rozpaczam, bo mam krem z tej serii i już dobija dna, a tak go uwielbiałam...mam jeszcze zapasy (min krem z GoCranberry) więc na razie nie kupię 2 opakowania, ale na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. Jest leciutki, nie obciąża skóry i bosko nawilża <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremu jeszcze nie miałam, ale zamierzam w tym miesiącu kupić :D

      Usuń
  17. trochę kosztuje,ja polecam serum z APIS z winogronami i wit C skład również jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar go kupić i krem z tej serii, ale na razie moje zapasy mi nie pozwalają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pracuję w Organique. Seria dyniowa to absolutne cudo kosmetyczne. Obserwuję na instagramie jako NataliaO89 ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ja też pracuje w Organique :) tyle ze we Wrocławiu :D odkad pierwszy raz wypróbowałam wiedzialam ze bd moim wielkim odkryciem :) i jest :)

      Usuń
  20. Myślę, że jego cena nie jest taka zła - analizując skład, działanie i zapewne wydajność :) Sama nigdy nie miałam nic z Organique, bo wiem, że jakbym tam weszła - to kupiłabym duuużo kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się mocno zastanowić nad tym koncentratem - mam skórę tłustą i o ile teraz jest jeszcze nieźle, tak za jakiś czas będzie jej brakować nawilżenia (temperatura w dół, a u mnie coraz więcej sebum...). Cena faktycznie nie jest jakaś mega zachęcająca, ale może mi podpasuje.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)