wtorek, grudnia 16, 2014

Seria: pachnący dom czyli przegląd zapachów które umilą nam dzień

Zapach to bardzo ważny element naszego życia. Każdy woli jak pachnie coś ładnie niż gdy śmierdzi... np żul w MPK bądz śmieci... Jednak wybrać idealny zapach jest bardzo trudno. Szczególnie szukając go w internecie... Zapraszam was na nową serię!




Dziś chciałabym Wam przedstawić moim zdaniem hit tej zimy...czyli Snowflake cookie od Yankee Candle.

Już sam piękny, różowy, cukierkowy kolor przyciąga nasz wzrok, następnie etykieta z ciasteczkami polanymi lukrem, a następnie zapach...

"...Snowflake Cookie od Yankee Candle to prawdziwa gratka dla wszystkich miłośników świątecznych łakoci! W wielkim słoju zamknięto pokaźną porcję właśnie upieczonych, domowych ciasteczek – polanych bladoróżowym lukrem biszkopcików pachnących prawdziwym masłem, wanilią i migdałami..."  (opis wzięty ze strony KLIK)

Nie jest to typowy zapach ciastek z lukrem które piecze Babcia na Święta, ale jest to zapach jaki możemy sobie wyobrazić. Z pewnością czuć lukier, taki świezo zrobiony, nie wyjęty z torebki. Wyczuwam też mocny aromat pierników, wanili, ale ma również w sobie coś czego nie da się zidentyfikować. Jak dla mnie jest to zapach ciepły, otulający, ale także intensywny, z jednej strony słodki, a z drugiej zbyt mocny.


Przy takiej intensywności zapachu wystarczy naprawde odrobina wosku, aby zapach rozszedł się po całym domu.  Jeśli jednak lubicie świeże zapachy, bądz mniej intensywne jak np. Season of peace, to nie wybierajcie go, bo nie będziecie go palić. Jest to wosk przeznaczony dla osób lubiących intensywne zapachy :) z pewnością, zapach ten jest typowo zimowym, świątecznym aromatem i nie nadaje się na wiosnę czy lato.

Jesteście zainteresowani taką serią postów? Nie będą to tylko woski YC, ale także inne produkty, które łatwo dostać w wielu sklepach :)

23 komentarze:

  1. O tak! Świetny pomysł na serię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarnęłabym Snowflake Cookie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam go, ale jeszcze nie miałam okazji palić :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat uwielbiam takie mocne zapachy i snowflake cookie palę chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem zainteresowana serią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wypróbuje kiedyś Snowflake Cookie , uwielbiam jedzeniowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że z tym lukrowym mogłabym się polubić :) Tymczasem na prezent dla mamy kupiłam Snow in love :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie słodkie i wyraziste zapachy więc ten mógłby mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak :) uwielbiam te woski mam ich mnóstwo... Chętnie dowiem się o nowych ciekawych zapachach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez jestem za:) lubie slodkie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią poczytam więcej o nowościach od YC :D Niestety nie kupiłam jeszcze żadnej zimowej wersji zapachu :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam woski, kilka dni temu zrobiłam kolejne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio uzupełniłam swoje Yankee zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze sobie powtarzam ze musze je kupić a tak mi schodzi xd

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  15. Paliłam ten wosk w zeszłe święta. Cudownie pachnie! Choć i tak moim ulubionym, zimowym woskiem jest "Season of peace" <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w tym roku jak i w poprzednim królowały będą świeczki waniliowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od niektórych zapachów można zgłodnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa odmiana jeżeli chodzi o królestwo zapachów w domu. Ale raczej dla kogoś kto lubi odmianę. Jak któraś z osób wspomniała powyżej- świeczka zapachowa o smaku wanilii to jest to i naprawdę najlepiej się sprawdza w moich czterech kątach. Musiałabym chyba dostać jakieś testery ;) powyższych produktów żeby się skusić na zmiany

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)