czwartek, stycznia 26, 2017

Lakiery hybrydowe Neess

   Lakiery hybrydowe zna już chyba każdy. Dzięki nim możemy cieszyć się manicurem i pedicurem przez wiele dni, a nawet tygodoni! To własnie dzięki niemu możemy stworzyć najpiękniejsze wzory, różne kolory i inne elementy. Dziś chciałabym Wam pokazać produkty Neess, w których skład wchodzą lakiery hybrydowe oraz akcesoria do ich wykonania.


W paczce, którą otrzymałam znajdowały się dwa lakiery: 7505 i 7528. Dodatkowo w komplecie była baza, top, primer, dwa pyłki (efekt tęczy i syrenki), dwa pilniki i odtłuszczacz. Pierwszą rzeczą, która strasznie mi się spodobała były efekty syrenki. Jeszcze nigdy nie miałam okazji się nimi bawić, więc musiałam wykorzystać je maksymalnie w różnych zdobieniach. Jeden jest biały ze złotym kolorem, natomiast drugi typowo wężowy (zielono-złotawy), pięknie prezentuje się na ciemnych lakierach.

Primer SOFT - jest to primer bezkwasowy, którego zadaniem jest zwiększenie przyczepności lakieru do płytki paznokcia. 15 zł/8ml

Baza - ma świetny, krótki, ale szeroki pędzelek, którym możemy dotrzeć do samego końca płytki. 30 zł/ 8ml

Top - jest to końcowy element manicure hybrydowego. Dla mnie jest on trochę za rzadki i zbyt mało utwardza płytkę. Niestety, pędzelek jest wąski i długi, przez co musimy wiele razy nakładać produkt. 30zł/8ml

Lakier hybrydowy 7505 "Karmelowa tęsknota" - dla mnie jest to odcień brudnego nude, lekko beżowy i zimny.

Lakier hybrydowy 7528 "Pole lawendy" - nie jest to pastelowy fiolet, ale bardzo delikatny, też lekko brudnawy.

Efekt Syrenki 3550 oraz Efekt Tęczy Grafitowy











Lakiery są dobrej jakości, jednak kolorystyka zupełnie nie jest moja. Bliższe mojemu sercu byłyby 7511, 7504 czy 7555. Efekt syrenki jest piękny! Jest to delikatny złoty pomieszany z różem. Bardzo dziewczęcy kolor. Efekt tęczy jest mocniejszy, najlepiej sprawdzi się przy lakierach w odcieniu granatu i czerni. Lakiery bardzo ładnie wyglądają na paznokaciach, a efekt syrenki i tęczy bardzo fajnie trzyma się lakieru. Lakier nie jest zbyt mocno napigmentowany przez co trzeba nałożyć dwie warstwy.
Baza ma dobrze rozprowadzającą się konsystencję. Nie jest ani zbyt lejąca, ani zbyt gęsta. Dodatkowo ma świetny pędzelek, krótki i szeroki. Pozwala on nakładać baze nawet przy samych skórkach bez obawy o zalanie ich. Niestety, nie mogę powiedzieć tego o topie. Ma on bardzo wąki i długi pędzelek, który utrudnia manewrowanie im. Dodatkowo jest dość lejący, co również przeszkadza w nakładaniu. Jeśli chodzi o trwałość produktów Neess jest ona porównywalna do lakierów Semilac czy Neonail. 
W zestawie dostałam jeszcze pędzel. Jest on wykonany z włosia syntetycznego. Teoretycznie nadaje się do nakładania produktów sypkich jak puder. Jednak u mnie świetnie sprawdza się do aplikacji delikatnego bronzera.
Marka rozwija się w dobrym kierunku. Czekam na ciekawą gamę kolorystyczną, której nie znadziemy w innych firmach. Lakiery kupimy w Rossmannie :)






Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)