piątek, stycznia 20, 2017

Wody toaletowe DAGMAR

   Jakiś czas temu trafiły do mnie te oto trzy wody toaletowe DAGMAR. Jechały trochę dookoła i nadrobiły kilometrów, bo zostały wysłane na mój stary adres. Jednak po wszystkich przebojach dotarły i do mnie. Dziś zastanawiałam się o czym tu dla was napisać i pomysł spadł mi sam. A właściwie perfumy i pomyślałam czemu nie!



   Wody toaletowe DAGMAR mamy w trzech zapachach : Sunflower (słonecznik), Magnolia i Lily (konwalia). Jak pierwszy raz je zobaczyłam to bardzo spodobały mi się ich opakowania. Niby takie proste, może ktoś powie, że tandetne. Dla mnie mają swój urok i bardzo ładnie wyglądają na półce, nawet przy perfumach z "wyższej" półki. Każde opakowanie charakteryzuje się naklejonym kwiatem z tyłu opakowania. Flakoniki są szklane. Opakowania mieszczą po 50 ml wody toaletowej i możemy je kupić za 17 zł.


Sunflower

Kategoria owocowo-kwiatowo-drzewna
nuty głowy: kwiat pomarańczy, melon, brzoskwinia
nuty serca: irys, róża herbaciana, cyklamen, osmantus
nuta głębi: drzewo sandałowe, mąkla tarniowa, piżmo, bursztyn

Piękny zapach do noszenia na co dzień. Jest to połączenie melona i brzoskwini z irysem, piżmem i bursztynem. Świetnie sprawdzi się na na lato, bo jest lekki i przyjemny.


Magnolia

Kategoria: kwiatowo-owocowo-pudrowa
nuty głowy: czarna por zeczka, mandarynka, grejfrut
nuty serca: magnolia, jaśmin, kwiat pomarańczy
nuta głębi: paczula, drzewo sandłowe, cedr, wanilia, piżmo

Połączenie zapachu mandarynki, czarnej porzeczki i grejfruta z kwiatowymi nutami to strzał w 10. Dla mnie jest to zapach typowo "wyjściowy". Mocny, intensywny, pudrowy. Idealny na jesień czy zimę.




Lily

Kategoria kwiatowo-owocowa
nuty głowy: brzoskwinia, jabłko, zielony hiacynt
nuty serca: lilia, róża, jaśmin
nuta głębi: bursztyn, piżmo

Jabłko połączone z lilia, różą i piżmem jest bardzo kobiece. Zapach delikatny, dziewczęcy idealny na wiosnę. Ten zapach podkradła mi siostra i jest w nim zakochana.

Trwałość całej trójki jest bardzo dobra i porównywalna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)