czwartek, lipca 18, 2013

Biocol Laboratorios - DRENAFAST gel (żel) antycellulitowy - ujędrniający

Biocol Laboratorios - DRENAFAST gel (żel) antycellulitowy - ujędrniający


Opis producenta:

DRENAFAST gel
antycellulitowo-ujędrniający

  • ujędrnia i wyszczupla ciało
  • wspomaga redukcję „skórki pomarańczowej”
  • poprawia krążenie i ukrwienie skóry
  • ułatwia spalanie nadmiaru tłuszczu
  • pozostawia skórę miękką i gładką 

DRENAFAST gel
antycellulitowo- ujędrniający

Wyszczuplający i ujędrniający żel antycellulitowy, naturalnymi ekstraktami algi i arniki, które aktywują czynniki odpowiedzialne za efekt odchudzania . Kofeina przyczynia się do likwidacji grudek tłuszczowychpoprawiając krążenie iukrwienie skóryRegularne stosowanie żelu przyczynia się dozmniejszenia "skórki pomarańczowej", pozostawiającskórę miękką i gładką.


Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem w miejscach wymagających wyszczuplenia. Wcierać do całkowitego wchłonięcia.


Skład:

Aqua, Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus, Caffeine, Arnica Montana, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Carbomer, Menthol, Camphor, Potassium Iodine, Glucose, Perfume, Tetrasodium EDTA, BHT, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothizolinone

Cena:

ok 50 zł / 200ml
Mój pochodzi ze strony www.prostoznatury.pl

Mój opis:

Opakowanie:
żel znajduje się w białej tubie zamykanej na klips. Tuba jest dość plastyczna co ułatwia aplikację produktu na rękę. 
Z tyłu tubki znajdują się wszelkie ważne informacje dla konsumenta jak skład i sposób użycia.


Konsystencja:
chyba tutaj nikogo nie zdziwię, ale konsystencja jest żelowa :)
Kolor jest przezroczysty, natomiast zapach... jak dla mnie jest to jakiś owoc jak np mango połączone z mentolem.


Moja ocena:
Chyba ostatnio żele antycellulitowe stały się lepsze :D
Pierwszym moim zachwytem w tej kwestii stał się Eveline (złotem serum). Jednak jakiś miesiąc temu przerzuciłam się z Evelina na DRENAFAST.
I? Efekty są chyba jeszcze bardziej spektakularne.
Na prawdę bardzo polubiłam ten żel i trudno będzie mi się z nim rozstawać jak się skończy.
Żelowa konsystencja sprawia, że aplikacja produktu na np uda i pośladki jest łatwa i przyjemna. Do tego żel jest wydajny i wystarczy mała ilość produktu aby pokryć całe udo i pośladek.
Dość szybko się wchłania, nie pozostawia lepiącej skóry oraz nie brudzi ubrań.
Po wchłonięciu się produktu czuć lekkie chłodzenie :)
Zapach muszę stwierdzić, że przypadł mi do gustu :) mentolowo-owocowo :D ja wyczuwam mentolowe mango jak nic ;)
Niestety w czasie wakacji smarowanie się dwa razy dziennie to nie lada wyzwanie, gdyż moja skleroza mi na to nie pozwala :D ale przez pierwsze dwa tygodnie starałam się smarować dwa razy dziennie (rano i wieczorem), później niestety został tylko wieczór :(
Jeśli chodzi o działanie...
Moja skóra chyba pierwszy raz w życiu była taka miękka i gładka :D
Równie dobrze nawilża skórę ;)
Niestety nie zauważyłam żeby cellulit mi się zmniejszył, ale tego nie oczekiwałam tak szczerze mówiąc, więc nie wydaje mi się to minusem :)
Bardzo polubiłam ten żel i myślę, że będę do niego wracać.


Ti, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinię ani recenzję produktu.
Produkt dostałam dzięki uprzejmościhttp://www.prostoznatury.pl/



63 komentarze:

  1. Największym problemem jest fakt, że żele antycellulitowe działają na wszystko, tylko nie na to podskórne ciasto :(
    Eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha uwielbiam to sformułowanie o podskórnym cieście.

      Usuń
  2. Tak na prawdę żaden żel, krem i inne cudo antycellulitowe nie pomoże nam zwalczyć cellulitu. Ćwiczenia pomogą to zrobić a takie specyfiki mogą tylko "zakonserwować" nasze ciałko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam dokładnie tak samo jak ty ;) i ostatnio o tym pisałam :)
      jednak masaże tutaj też przyczyniają się do zmniejszenia cellulitu :)

      Usuń
  3. kiedyś sie za nim oglądałam, ale nie wiem czy znowu bym się nie rozczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jastrzębski muszę zacząć tego typu żyli używać bo przestałem już ich dawno uzywacv

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie polubie antycelulitowych mazi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bardzo lubiłam ten żel choć był mało wydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie właśnie jest baardzo wydajny;) używam od ponad miesiąca i mam jeszcze 2/3 opakowania ;)

      Usuń
    2. mnie smaruje mój narzeczony to pewnie dlatego starczył na max 5 użyć. on nie jest oszczędny

      Usuń
  7. Tym zapachem mnei zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że pierwszy raz spotkałam się aby żel antycellulitowy tak pachniał! ;)

      Usuń
  8. Odkąd zaczęłam się zdecydowanie więcej ruszać i stosować "zimno-ciepły" prysznic w miejscach z cellulitem zauważyłam jego zmniejszenie :) Ale lubię wsmarowywać kremu również w te miejsca, żeby ujędrnić bardziej skórę no i w końcu wsmarowywanie kremu zalicza się pod masaż, a on też ma wpływ na zniknięcie cellulitu ;)
    Z chęcią wypróbowałabym sobie ten żel, ale cena mnie zniechęca mówiąc szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niestety jest wysoka i teoretycznie wolę używac eveline złotą wersję z drobinkami złota, jest tańsza, a efekty bardzo podobne. Tylko eveline nie ma zbytnio chłodzenia i jest serum, a to jest żel :)
      ale jak kto lubi ;)
      A co do prysznica to się zgadzam :) bardzo poprawia krążenie krwi i świetnie wpływa na zmniejszenie cellulitu ;)

      Usuń
  9. Dobrze, że przyniósł jakikolwiek efekt - niestety cellulitu nie jest się tak łatwo pozbyc, ale ujędrniona i gładka skóra to juz coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się żelem/kremem/serum pozbyć cellulitu :(

      Usuń
  10. Brzmi ciekawie, ale cena też spora...

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę same superlatywy, dobrze, że nie brudzi ubrań, bo u mnie byłby całkiem skreślony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie brudzenie ubrań i lepiąca skóra skreślają produkt :/

      Usuń
  12. ooo fajnie wiedziec ze cos takieog jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zawsze jakaś alternatywa dla zwykłych antycellulitowych mazideł dostępnych np w rossmanie ;)

      Usuń
  13. Też mam sklerozę do smarowania się rano :D Wieczorem cudem nie zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo :D wieczorem pamiętam ZAWSZE rano NIGDY :d

      Usuń
  14. fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście nie mam problemu z cellulitem, ale może polecę mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam :D cellulit fajny jest! No może nie do końca :(

      Usuń
  16. mam cellulit i sama juz nie wiem jak go zwalczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wydaje mi się,że minusa powinnaś dać,no bo przecież producent napisał "antycellulitowy" :))
    ale i tak zachęciłaś mnie to używania tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z góry wiedziałam, że on cellulitu nie zwalcza :D

      Usuń
  18. Wiesz co nie widziałam wcześniej tego kosmetuyku...
    pozdrawiam ciepło i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny jest głównie w internacie ;) może to dlatego ;)

      Usuń
  19. U mnie większość kosmetyków antycellulitowych i ujędrnia i nawilża...szkoda, ze żaden tego cellulitu nie zwalczył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tu jest cały ból :( te wszystkie produkty powinny nazywa się "balsamy ujędrniająco-nawilżające" :)

      Usuń
  20. szkoda, że cena taka wysoka, ale może kiedyś wypróbuję ;) lubię ten efekt chłodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusisz :). Może jak skończy mi się moje serum Eveline to też tego żelu spróbuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie żel jest o wiele lepszy od złotego duetu z eveline, ale i o wiele droższy :/

      Usuń
  22. Cena troszeczkę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem szczerze, że nawet nie brałam go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście ten problem mnie nie dotyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja właśnie kończę swoją tubkę, i u mnie spisuje się świetnie
    polecam także drenafast do picia - stosowanie w duecie daje niezłe rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie będę zamawiać drenafast do picia ;D

      Usuń
  26. nowość totalna dla mnie
    idę popatrzeć na ofertę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam i lubie :) u mnie sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  28. mam w zapasie i czeka na swoją kolej :) jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie, bo twoja recenzja daje nadzieje na pozytywne efekty :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny lekki żel, a nakładanie go to sama przyjemność. Nie jest gesty przez co szybko się wchłania, a jednocześnie jest bardzo wydajny. Znalazłam go dzięki chudzianka.pl/drenafast-dzialanie-cena-opinie-z-forum teraz zastanawiam się, czy nie kupić tego płynu dernafast na odchudzanie, któraś stosowała? polecacie?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)