sobota, lipca 06, 2013

Kosmetyki DLA - niszcz pryszcz krem na noc - na naparze z wierzby i krwawnika

Kosmetyki DLA - niszcz pryszcz krem na noc - na naparze z wierzby i krwawnika


Opis producenta:

Niszcz pryszcz krem na noc

na naparze z wierzby i krwawnika

 

Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową.
Każdej nocy podczas snu krem
  • reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników
  • hamuje rozwój bakterii
  • zapewnia odbudowanie naturalnej bariery hydrolipidowej
  • pobudza odnowę komórkową
  • pozostawia skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.
Usuwa to co zbędne, a dostarcza tego co niezbędne
Krem został przetestowany przez osoby z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową pod kierunkiem lekarza dermatologa.
Sposób użycia. Krem polecamy stosować na oczyszczoną skórę twarzy na noc. Niewielką ilość kremu należy rozprowadzić po skórze a następnie delikatnie wklepać. 

Skład:
a wszystko to dzięki temu, że zawiera synergiczne połączenie następujących składników:
Świeży odwar z wierzby – naturalne źródło salicylanów, które regulują proces złuszczania naskórka i ułatwiają dynamiczne wnikanie substancji aktywnych, odpowiedzialnych za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia.
Świeży napar z krwawnika - naturalne źródło azulenu, choliny, soli mineralnych głównie cynku – ma działanie przeciwzapalne, gojące oraz wybielające.
AHA – reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników, wspomaga wybielanie śladów potrądzikowych
Olej jojoba - lekki, nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nie zatyka porów. Wzmacnia struktury cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry
Olej z ogórecznika – naturalne źródło kwasu gamma-linolenowego, którego brak powoduje zaburzenie procesu rogowacenia naskórka. Nie zatyka porów.
D-pantenol, alantoina- zmniejszają stan zapalny, przyspieszają gojenie podrażnionych części skóry.

Cena:

ok 18 zł/ 30 g

Producent stworzył mapę sklepów które mają w sprzedaży ten krem

Mój opis:

Opakowanie:
Krem znajduje się w plastikowym, białym opakowaniu z pompką. Opakowanie pozbawione jest napisów -> wszystkie potrzebne informacje znajdziemy na ulotce oraz papierowym opakowaniu w którym znajduje się krem.



Konsystencja:
Krem jest kolory żółto-beżowego o zapachu ziół oraz innych specyficznych składników.

Moja ocena:
Krem załapał duży plus za opakowanie, a raczej za pompkę. Fajnie, bo producent pomyślał i wyszedł naprzeciw oczekiwaniom osób używających ten krem. Opakowanie skromne, jednak nie szpeci wyglądem ;)
Co do samego kremu... uczucia mam mieszane. Jest to krem na noc. Od razu po nałożeniu faktycznie matowi skórę, jednak gdy wstaję rano (szczególnie, że ostatnie noce są dość duszne i gorące) na czole mam jedną wielką warstwę sebum. Niestety bardzo mi się to nie podoba...
Zapach jest przyjemny jednak zielarski ;)
Skład...i tutaj wielki plus ! Krem ma bardzo ciekawy skład w który wchodzi np: olej jojoba i olej ogórecznika, a jak wiadomo co najlepiej łączy się z tłuszczami? Tłuszcze dlatego skóra tłusta lubi oleje :) szczególnie olej z ogórecznika. Jest on podobno najlepszym olejem do skóry tłustej i powinniśmy go szukać właśnie w produktach do pielęgnacji takiej cery.
Krem łatwo się rozprowadza na twarzy,nie lepi się i szybko wchłania.
Do tego bardzo delikatnie, ale dobrze nawilża tłustą skórę.
Moje pory w końcu były odblokowane co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło :) 
Niestety nie zauważyłam wysuszenia wyprysków i łagodzenia skóry.
Jestem ciekawa wersji na dzień :) czy rzeczywiście tak dobrze matowi :)

AKTUALIZACJA 20.07
Po dłuższym stosowaniu kremu oraz zaprzestaniu używania peelingów mechanicznych krem spisuje się rewelacyjnie! Skóra od razu po nałożeniu kremu staję się matowa, zero świecenia, a od rana efekt nadal jest zadowalający :) myślę, że moja skóra musiała przywyknąć też do nowej pielęgnacji i teraz jest o wiele lepiej. Dlatego nie przejmujcie się przy pierwszych aplikacjach, dajcie produktowi więcej czasu :)


Dziękuję firmie KosmetykiDLA za możliwość testowania produkt. To, iż dostałam produkt za darmo, nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.



75 komentarzy:

  1. mam krem do rąk DLA i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam tego kremu i mam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że coraz więcej kremów ma pompki :). Bardzo lubię takie higieniczne rozwiązanie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także :) producenci w końcu zaczęli brać po uwagę zapotrzebowania konsumentów ;)

      Usuń
  4. uwielbiam olej ogorecznika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. specjalnie dla Ciebie dodalam troche kolorów do bloga :) mam nadzieję, ze poczujesz się tam teraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem szczęśliwą posiadaczką kremu DLA z wyciągiem z jarzębiny. Ale jeszcze go nie używałam, czeka aż skończę obecny krem. Mam nadzieję, że za jakiś czas napiszę o nim same dobre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie działa tak jak powinien ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na opakowanie od razu przyszedł mi na myśl krem matujący z Baikal Herbals. Działanie w sumie też ma podobno być podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym produkcie wiele pozytywnych opinii i chyba też się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę fajny :) co prawda każda skóra reaguje inaczej jednak jako krem na noc spisuje się rewelacyjnie :)

      Usuń
  10. Tego kremu DLA nie miałam jeszcze, ale sama nazwa (DLA) mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście trzymam jakoś swoją skórę w ryzach :) Czasem pojawią się drobne krostki, czasem nawet jakieś większe, ale nie narzekam. Ogólnie mam suchą skórę, więc muszę ją odpowiednio nawilżać i natłuszczać :) Miewam z tym problem, zwłaszcza że jestem alergikiem, ale chyba wolę taki typ cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cerę tłustą i już też się do niej przyzwyczaiłam :)
      na alergię polecam AA :)

      Usuń
  12. niestety u mnie efekt byl odwrotny od zamierzonego-zatykal i przez to milam wiecej pryszczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie ten krem jako jeden z niewielu mnie nie zapycha ;)

      Usuń
  13. Spodziewałam się, że może ten krem będzie jakimś super srodkiem :)) Na wypryski które już się pojawiły lub są w trakcie dobrze działa DUAC ale na receptę to jest :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn nie ma nie wiadomo jak wielkiego trądziku więc nie wiem jak na niego działa ;) opisałam tutaj działanie na tłustą cerę ;)

      Usuń
  14. Nie miałam nigdy ich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kremy w takich opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. To czy krem zadziała zależy też skąd są u Ciebie problemy z wypryskami... Może to sprawa hormonalna? I tutaj musiałabyś użyć innej broni.

    www.networkerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale o to chodzi, że ja nie mam problemu z wypryskami? :) Wiadomo jakieś małe i pojedyńcze mam ale takie minusy cery tłustej :)

      Usuń
  17. Lubię taką aplikację kremów:) Choć seria nie dla mnie;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie dozowniki :) ja na te małe cholerstwa kupiłam ostatnio w aptece zielarskiej maść cynkową w cenie 2,20 i działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi moje wypryski nie przeszkadzają, bo mam je sporadycznie i to głównie przed okresem ;)

      Usuń
  19. ciekawy krem ;) mam cerę trądzikową. Zapisze sobie go na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A nie wiesz czy można się opalać po jego użyciu?Widziałam w składzie AHA i nie wiem jak ten składnik wpłynie na opalanie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przez kwas AHA i słońce skóra robi się cieńsza i bardziej wrażliwa, ale z tego co się dowiedziałam wystarczy posmarować buzię kremem z filtrem ;)

      Usuń
  21. Ja na szczęscie ostatnio mam coraz mniej "niespodzianek" w postaci wyprysków, co bardzo mnie cieszy, ale odblokowanie porów by się przydało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) przeważnie mam przed okresem :P i tyle :)
      no właśnie pod tym względem pokochałam ten krem :)

      Usuń
  22. Z miłą chęcią sprawię go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety na mnie działają tylko antybiotyki;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi za czasów trądziku pomógł clindacne :)
      Teraz mam tylko drobne zmiany które często mają ludzie z cera tłustą ;)

      Usuń
  24. Czytałam już tyle o tym cudaku, sama się nad tym zastanawiam :)

    Takkkk! U Ciebie czytałam o tagu torebkowym :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie mi się wydawało ;)

      Polecam ;) posiadaczki cery tłustej będą z niego zadowolone :)

      Usuń
  25. Szkoda, że rano twarz nie wygląda za ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety... ale bez kremu wygląda tak samo:P więc to chyba wina upałów i tego, że moja skóra uwielbia wydzielać sebum :P

      Usuń
  26. niestety na mnie dobrze nie zadziałał :/

    OdpowiedzUsuń
  27. słyszałam,że jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachęcająca nazwa heh ;p
    Ja na szczęście nie mam problemu z pryszczami ale bałabym się stosować mocne produkty tzn. bardziej naturalne. Może dlatego,że stałam się ekologicznym szaleńcem ostatnio :)
    Nie mniej jednak bardzo ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Ja właśnie szukam dobrego kremu matującego ale nie mogę znaleźć :/

      Usuń
  29. miałam próbki tego kremu i miałam po nim straszny wysyp... :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie tym kremikiem:) Ale troszkę się obawiam, czy moja wybredna skóra by go zniosła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam wybredną skórę i nie zauważyłam żadnego podrażnienia ;)

      Usuń
  31. plus za skład i za opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale ciekawi jak u mnie sprawdził się produkt tego typu. Tym bardziej, że mam cerę mieszaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że sprawdziłby się lepiej ;) jednak ja nadal poszukuje czegoś co dobrze mnie zmatowi :(

      Usuń
  33. brzmi interesująco, może kiedyś się skuszę na zakup kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie sobie nie poradził z pryszczem, a pokładałam w nim ostatnią nadzieję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe czy u mnie sprawdziłby się...

    OdpowiedzUsuń
  36. nie dawno pisąłam recenzję o kremie regenerującym na noc i sprawdził się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi takie kosmetyki nie przydadzą ,jednak po przeczytaniu Twojego posta ,gdy któraś z koleżanek zacznie mi marudzić na pryszcze od razu polecę im właśnie te kosmetyki ! : )

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mam już w ogóle zaufania do takich kremów, które niby pomogą na parchy...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)