środa, lipca 24, 2013

ziaja med - matujący krem do twarzy - SPF 50+ ochrona bardzo wysoka - cera tłusta i mieszana

ziaja med - matujący krem do twarzy - SPF 50+ ochrona bardzo wysoka - cera tłusta i mieszana


Opis producenta:

PROBLEM: 
skóra łatwo ulegająca poparzeniom słonecznym oraz reakcjom fotouczulającym, ze zmianami barwnikowymi.

WSKAZANIA: 
skóra tłusta, mieszana , skłonna do trądziku, z przebarwieniami. Polecany przy leczeniu dermatologicznym oraz po zabiegach medycyny estetycznej. Do stosowania przy ekstremalnym nasłonecznieniu, również dla osób aktywnie uprawiających sporty. 

EFEKT MED 
• Zapewnia bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB.
• Zapobiega podrażnieniom słonecznym.
• Chroni naskórkowe zmiany barwnikowe – znamiona i pieprzyki.
• Zabezpiecza skórę przed powstawaniem przebarwień.
• Neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za fotostarzenie.
• Skutecznie absorbuje nadmiar sebum.
• Pozostawia na skórze niewidoczną warstwę matującą.
 




Skład:

 Aqua (Water), Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Ethylexyl Methoxycinnamate, Bix-Ethylhexylphenol Methoxyphenyl Triazine, Polymethyl Methacrylate, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclomethicone, Glycerin, Triethylhexanoin, Ethylhexyl Triazone, Dimethicone, Potassium Cetyl Phosphate, Cetyl Alcohol, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hydrogenated Dimer Dilinoleyl/Dimethylocarbonate Copolymer, Panthenol, Tocoperyl Acetate, Xanthan Gum, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Citronellol, Limonene
Cena:

ok 20zł / 50 ml
dostępny w aptekach i sklepach firmowych Ziaja.

Mój opis:

Opakowanie:
krem znajduje się w białej, zakręcanej tubce. Tubka nie jest wykonana z twardego materiału, także aplikacja produktu jest naprawdę łatwa.


Konsystencja:
produkt ma kremową konsystencję, biało - zielonkawego koloru o zapachu kremów do opalania.


Moja ocena:
bardzo chciałam ten krem od samego początku jak trafił na rynek. Najpierw miałam chwile zawahania - co jeśli nie matuje? Nie po to chciałabym krem matujący, aby nie matowił...
Nie mogłam znaleźć o nim żadnej recenzji... wiadomo nowy produkt.
Przez to nagle zaczęłam wielkie poszukiwania. Jako, że wyjechałam z Wrocławia na wakacje do rodzinnego miasteczka, ilość sklepów/aptek w którym mogłam go znaleźć była dość mała.
Na stronie Ziaja, znalazłam informacje o produkcie i obok był przycisk "gdzie kupić". Najpierw ukazały się moim oczom nazwy miejscowości gdzie znajdę sklepy firmowe, a w nich ten krem. Niestety żaden w mojej miejscowości... 
Cóż szukałam dalej. O zakładka "apteki" weszłam i patrze, szukam, szukam i jeszcze więcej szukam i jest! Ukazała się jedna apteka w mojej miejscowości. Cóż wzięłam się ubrałam i wyszłam. Pani w aptece jak usłyszała czego szukam to popatrzyła się na mnie jak na wariatkę i stwierdziła "Pani chyba coś pomyliło, Zaja med nie ma kremów z filtrem 50+. Proponuje Pani krem Ziaja matujący bądz lepsze są z Vichy"... Ledwo wytrzymałam w tej aptece. Jak to nie ma, jak na stronie internetowej krem jest? Jako, że Pani miała chyba zachwalać tylko kremy Vichy, powiedziałam do widzenia i wyszłam. Przeszłam wszystkie apteki jakie są u mnie dostępne i nic! A propo mam ich w mieście ok 25 - a mieszkam w miejscowości gdzie jest 20 tyś mieszkańców.
I w jednej jedynej aptece znalazłam... Także osoby mieszkające w małych miejscowościach mogą mieć problem z ich znalezieniem. 
Btw chyba pora przejść do recenzji kremu :)
Opakowanie jest bardzo tradycyjne - zwykła, zakręcana, biała tubka. Jednak jest ona mała i poręczna - na wakacje do torby w sam raz!
Kolor początkowo trochę mnie zaskoczył - miał lekko zielonkawy odcień. Rozumiem, że jest antybakteryjny, ale ...
Zapach...miły, lekko kremowy? Nie umiem dokładnie go opisać, ale delikatny i ładny :)
A więc najpierw czyścimy twarz, potem na suchą (!) skórę nakładamy krem...
Iiii?
z pewnością świetnie nawilża i chroni skórę przed słońcem (filtr 50+ daję radę nawet na plaży!). Do tego  bardzo dobrze sprawdza się jako baza pod podkład, gdyż fluid nie roluje się, ani nie "Spływa". Nie podrażnia również skóry, a moja akurat należy do wrażliwców :)
Ale czy matujący krem do twarzy nie powinien przypadkiem matowić?
A no powinien!! A ten niestety nie matuje...
Od razu po nałożeniu kremu na skórę, robi się ona świecąca czego bardzo nie lubię...
Po paru godzinach czuje kilogram sebum na czole, nosie i brodzie czyli w tak zwanej strefie T.
Polecam go jeśli ktoś potrzebuje dobrego nawilżenia, oraz dobrego filtra na lato/wakacje do twarzy.
Ale jeśli ktoś posiada tłustą skórę jak ja, myślę, że nie będzie z niego zadowolony...




98 komentarzy:

  1. u nas ostatnio w mieście sklep zaja powstał do wyboru do koloru wszystkich ich produktów ale jeszcze na nic się nie skusiłam

    a do spódnicy mi też bardzo w niej wygodnie i kolorek też mi się bardzo podoba chociaż kupiłam w sklepie i przepłaciłam bo na bazarze takie same tańsze ale ja nie mam czasu tam jedźić zakupu nie żałuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódnica jest naprawdę świetna więc nie masz co żałowac zakupu ;)

      Usuń
  2. Poluje na niego ale u mojej małej miejscowości nigdzie go nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanów się czy aby na pewno chcesz go mieć ;)

      Usuń
  3. Tak to już jest z tymi filtrami... ja się przyzwyczaiłam do tego, że twarz mi się świeci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niby też, ale fajnie byłoby gdyby się nie świeciła :P

      Usuń
  4. Niestety właśnie się obawiałam, że to nie możliwe aby filtr 50+ dobrze matowił. Poza tym co dawałam szansę kremom z Ziaji to one zawsze mnie zawodziły, dlatego moją buzię powierzam już tylko marce Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze Ci powiem, że mam to samo zdanie :( Ziaja jak dla mnie jest średniakiem, szczególnie dla cery tłustej :(

      Usuń
  5. W tym roku postawiłam na matujący krem z Vichy 50 SPF -był to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ziaję ale wybrałabym dla siebie filtr 30 bo nie przebywam długo i bezpośrednio na słońcu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale recenzja super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To widzę że mi niestety nie podpasuje bo raczej też mam problemy z przetłuszczaniem się skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też i pod tym względem mnie zawiódł :/

      Usuń
  9. Niestety dla mnie krem do twarzy nie powinien miec żadnego silikonu :/

    a jak chcesz matujący to u mnie świetnie się sprawdza
    Celia Woman, Stain Mat, Lekki krem baza
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda - kolejny krem, na etykiecie którego czytamy "matujący", a w rzeczywistości nie matuje. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tego bardzo nie lubię. Głównie kupiłam go z powodu napisu "matujący" :/

      Usuń
  11. Nie miałam go, ja stosuję filtr 30, więc raczej się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę swoją twarz chronić :)podobno przy cerze tłustej jest to niezbędne ;)

      Usuń
  12. Nie używam tak mocnych filtrów do twarzy , uzywam przspieszacz a moja twarz i tak jest blada :P Co dziwne po reszte działa mam wręcz brazowoa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie twarz bardzo szybko się opala ;) głównie nos i moim zdaniem nie wygląda to zbytnio dobrze :/

      Usuń
  13. Mocną stroną produktów Ziaja jest niska cena. Nie zawsze idzie to w parze z jakością. Jeżeli krem chroni przed słońcem oddałabym go mężowi, bo on szybko łapie promienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chroni bardzo dobrze przed słońcem :)
      moim zdaniem gdyby napisali tylko, że jest to krem z filtrem byłoby ok i krem sprawdza się idealnie, ale nie rozumiem napisu "krem matujący".

      Usuń
  14. Mnie ostatnio kusi matujący filtr z Vichy, podobno dobrze się sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to słyszałam ;) ale cena trochę straszy :P

      Usuń
  15. Ja mam tłustą skórę, więc pewnie mi się nie sprawdzi. Ostatnio kupiłam jakąś 30 do twarzy dla dzieci, bo muszę uważać na moje przebarwienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także mam tłustą i jedynie sprawdziła się ochrona twarzy przed słońcem.

      Usuń
  16. Nie matowi? Kuuuuurczę, a chciałam go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam aktualnie La Roche Anthelios, więc raczej nie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też go mam i szczerze przyznam, ze nie jestem z niego zadowolona, bo nie dość, zę ma tłusta twarz nawet przypudrowana wygląda jak posmarowana masłęm to w dodatku spowodował on wysyp na twarzy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysypu na swojej twarzy nie zauważyłam, ale tłusta jest :/ teraz jak tak pomyślałam, to faktycznie moja skóra wygląda posmarowana jak masłem gdy go używam :D

      Usuń
  19. Szkoa że nie matuje... też chciałam go kupić, ale przczytałam że właśnie jeśli chodzi o matowienie to kiszka i dlatego zrezygnowałam..

    U mnie dzisiaj również o kremie z Ziaji :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kupiłam go gdy jeszcze nie było prawie o nim słowa w internecie :(

      Usuń
  20. Dla mnie potrzebne są kremy matujące...
    Szczególnie latem oczekuję tego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  21. A takie nadzieje w nim pokladalam... No cóż ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę, że i tak jest lepszy niż mój filtr 50 z Biodermy - czuje jakbym się smalcem ze świeczką wysmarowała :( a mogłam jednak zainwestować w wychwalany filtr Vichy... tylko ta cena.. wrr.. no ale, kto kupuje tanio ten 2 razy kupuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, ale te drogie czasem też zawodzę ;) a ja Vichy ogólnie baardzo nie lubie :/

      Usuń
    2. no niestety czasem tak bywa. ja jeszcze z vichy nic nie miałam, może to jest dobry moment żeby wyprobowac.

      Usuń
    3. no tak, ale jak słyszę, że krem z vichy kosztuje ok 100zł, a jego produkcja to niecałe 3-5zł to wiesz... kiepsko mi wierzyć w jego skuteczność.

      Usuń
  23. Ja w tej chwili używam Vichy 50 + jest super:) HA! jestem 600 obserwującą :D:D:D Pozdrowienia http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D :*
      a Vichy chcę własnie zakupić ;)

      Usuń
  24. Ja z Ziaji Med miałam kiedyś krem nawilżający, ale nie byłam z niego zadowolona i zraziłam się mocno do kosmetyków właśnie z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to średniak. Spełnia 50% tego co zapewnia producent. Myślę, że są lepsze kremy

      Usuń
  25. Ojej dziękuję w imieniu wszystkich bo jak widzę nie jestem jedyna za dokładną opinię tego produktu!
    No po prostu dzięki temu zachęciłam się na kupno !
    pozdrawiam cieplutko !
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. a już myślałam, że będę wzdychać, a tu klapa :(
    a co do odchudzania, to właśnie przybyło 3kg! :( bo zaczęłam podjadać w pracy, ale od przyszłego tygodnia nie ma zmiłuj, trzeba zrzucić zbędne kg ;) u mnie jest o tyle problem, że ja jestem chora i mi trudniej :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka kremów z filtrami do skóry tłustej przerobiłam i generalnie żadnej nie matowił :| mam wrażenie, że jak coś ma filtr to o matowej skórze można zapomnieć :) A już jak zobaczyłam Twój post pomyślałam ALLELUJA :) a tu jednak dupa :) Gratuluję uporu i cierpliwości w poszukiwaniach :))

    Buziaki
    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm ziajka no mam do niej mieszane uczucia hi

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w sumie nie używam takich wysokich filtrów, żeby nie powiedzieć, że wcale :P W lecie się niczym nie smaruję, jedynie nad wodą czy podczas opalania...
    U mnie Ziaja jest dość dobrze dostępna, ale mieszkam w dość dużym mieście... Pani z apteki nieźle nie-ogarnięta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Pani aptekarki - niektóre oczywiście - tak mają :P
      Tzn ja także używam filtrów głównie nad jeziorem czy na plaży, ale ostatnio Pani dermatolog powiedziała mi, że lepiej w lecie stosować na co dzień ;)

      Usuń
  30. Ja maksymalnie używam 30 spf, ale ten ze względu na rodzaj cery chętnie bym użyła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam na lato ;) bo świetnie chroni przed słońcem ;)

      Usuń
  31. Zastanawiam się nad nim, ale mam tłustą cerę i właśnie zastanawiam się, czy nie dołożyć trochę i kupić coś, co na pewno będzie dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jeśli chcesz się zmatowić to lepiej kupić coś lepszego ;)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. dla mnie 6 jest dobra do całego ciała np w przyspieszaczu bądz olejku ;)
      ale twarz trzeba chronic bardziej ;)

      Usuń
  33. Właśnie czytałam o nim ostatnio też złą recenzję...
    Wygrana dotarła, dziękuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Mało kto jest chyba z tego kremu zadowolony...

      Usuń
  34. tyle dobrego, że nadaje się jako baza :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bo to pewnie dla sucharków krem;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam go, ale 50+ za dużo jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. musialabym sie doczytac skladu ale ogólnie fajnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja cera mieszana by go nie polubiła... Świeceniu się skórze - mówię NIE! ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nie spełnił podstawowego zadania, na które tak bardzo liczyłaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, również n ad tym bardzo ubolewam :(

      Usuń
  40. świetny blog !
    Będę ttu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda, że nie spełnia swojej głównej funkcji ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, że ma taki wysoki filtr.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog.! ;D

    Obserwuje jako: Angelina xD i zapraszam do mnie na: http://maketheworldmorebeautiful.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię Ziaję, ale skoro ma matować a tego nie robi, to rzeczywiście coś jest z nim nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam :D może myśleli, że nikt nie zauważy? ;)

      Usuń
  45. szkoda, ze się nei sprawdził, ciekawa jestem jak bedzie z moim tonującym. Ma nadawać kolor zobaczymy co z tego wyjdzie. A Twój widziałam w aptece, był w "gratisem" w postaci żelu do mycia twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety u mnie w aptece był bez "gratisów" :(
      mam nadzieję, że Twój sprawdzi się lepiej! ;)

      Usuń
  46. Czekałam na recenzję tego kremu :) Szkoda, że nie matuje. Masz rację ,że powinien to robić. Dlaczego tak nie jest? Widzę, że Ziaja się w ogóle nie spisała w tej kwestii. Byłam nim zainteresowana, ale sobie odpuszczam. Mam dużo matujących kremów i w dodatku z filtrami :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  47. ja nie potrzebuje takiego efektu matu, ale ten wysoki faktor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi podoba się gdy jadę nad wodę bądz gdzieś gdzie wiem że będę non stop na słońcu ;)

      Usuń
  48. Ja aż tak wysokiej ochrony nie potrzebuję, ale szkoda że dla osób z tłustą cerą się nie nadaje ; (

    OdpowiedzUsuń
  49. Kupię go przy najbliższej wizycie w aptece, nawet jeśli nie matowi, ma wysoki i ładny filtr ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)