niedziela, lipca 14, 2013

Nivea - odżywcze mleczko do ciała z formułą Hydra IQ

Nivea - odżywcze mleczko do ciała z formułą Hydra IQ


Opis producenta:


Nobel w służbie pięknej skóry.

Kiedy w 2003 roku Peter Agre odbierał nagrodę Nobla w dziedzinie chemii, zapewne nie spodziewał się, że za parę lat efekt jego badań stanie się powszechnym tematem kobiecych rozmów, a słowo „akwaporyny“ wejdzie na stałe do języka kosmetologii.
Akwaporyny

Akwaporyny to białka tworzące kanaliki w błonach komórkowych. Dzięki temu ułatwiają transport wody między komórkami i regulują dystrybucję nawilżenia w poszczególnych warstwach skóry. Naukowcy z Centrum Badań Beiersdorf, zainspirowani odkryciem laureata Nobla, odnaleźli składnik aktywny, dzięki któremu występujące w naturze zjawisko zostało przeniesione na grunt innowacji produktowej.
Inteligentne nawilżanie

Rewolucyjna linia produktów nawilżających do ciała NIVEA zawiera naturalnie występujące w skórze glukozę i glicerol, które stymulują tworzenie sieci akwaporyn. Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn, powstałym w wyniku stymulacji, skóra jest optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka przez ponad 24 godziny.
DZIAŁANIE
Wzbogacone naturalnymi minerałami i składnikami nawilżającymi Odżywcze mleczko do ciała NIVEA® odczuwalnie redukuje szorstkość suchej skóry. Bogata i kremowa formuła z olejkiem migdałowym efektywnie pielęgnuje, zapewniając widocznie gładszą skórę.
Produkt przebadany dermatologicznie.

Skład:

  • Aqua, Paraffinum Liquidum, C13-16 Isoparaffin, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Cera Microcristallina, PEG-40 Sorbitan Perisostearate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Glyceryl Glucoside, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Maris Sal, Magnesium Sulfate, Sodium Citrate, Citric Acid, Potassium Sorbate, Linalool, Limonene, Benzyl Alcohol, Geraniol, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Parfum.

    Cena:
    ok 15-20 zł / 250ml
    ok 25 zł / 400ml


    Mój opis:

    Opakowanie:
    mleczko znajduje się w niebieskiej, plastikowej butelce, zamykanej na klik, które bez problemu się otwiera. Kształt ułatwia trzymanie opakowania w ręku i aplikowania mleczka na rękę.


    Konsystencja:
    mleczko ma dość kremową konsystencję.
    Bardzo podoba mi się zapach, jest on subtelny i kobiecy :) niestety nie utrzymuje się na skórze.



    Moja ocena:
    Mleczko ma bardzo przyjemny i delikatny zapach, który umila smarowanie się produktem.
    Niestety zapach nie jest trwały i znika prawie od razu po nałożeniu na skórę.
    Jeśli chodzi o nawilżenie to jak dla mnie strzał w 10. Moja skóra jest normalna i nie potrzebuje nadzwyczajnego nawilżenia, jednak po nałożeniu mleczka skóra jest nawilżona i odżywiona przez cały dzień. Idealny kosmetyk do codziennej pielęgnacji.
    Przy takiej pogodzie łatwo o podrażnienia słoneczne i nie tylko,  a to mleczko idealnie łagodzi wszystkie zaczerwienienia i podrażnienia.
    Do tego sprawdza się równie dobrze przy skórze wrażliwej i skłonnej do alergii :) jest wybawieniem po goleniu i uczuleniu jakie niestety mam.
    Produkt jest dość wydajny - używam z mamą prawie codziennie od miesiąca i zostało nam ok 1/3 opakowania.

    Niestety produkt ma również minusy. Między innymi mleczko bardzo długo się wchłania i trudno rozsmarowywuje.
    Skład również jest średni... ma parafine ( liquidum paraffinum) na drugim miejscu w składzie. Niestety przez to można sądzić, iż mleczko natłuszcza skórę, a nie nawilża. Może to świadczyć o tym, że pozostawia na skórze tłusty film, który wsiąka, ale w ubrania, a nie w skórę. Jest to pochodna ropy naftowej, który może powodować blokowanie porów. W składzie znajdziemy również olej ze słodkich migdałów, który z pewnością działa pozytywnie na skórę, jednak nie jest on najwyżej w składzie - na całe szczęście przed "parfum".

    Czy kupię ponownie? Z pewnością. Mleczko może kosztuje trochę więcej niż przeciętne mleczka, lecz jest bardzo wydajne i dobre jakościowo :)

    Zmieniając temat...niestety, bycie kobietą jest trudne. Czeka mnie właśnie naprawa auta. Popsuły się bębny hamulcowe, czy coś takiego. Wizyta u mechanika jest nieunikniona. Szkoda, że kosmetyki są tak łatwą dziedziną, a samochody już nie... Trzymajcie kciuki żebym w warsztacie nie zostawiła milion złotych! :)


79 komentarzy:

  1. marka nivea towarzyszy mi cały czas ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety z Nivei uwielbiam jej podstawowy krem i soft ;) reszta raczej nie jest mi znana ;)

      Usuń
    2. ja tez znam tylko krem classic i BB który jednak nei ejst taki fajny :)
      ale recenzja bardzo fajna - miło sie czyta

      Usuń
  2. Ja ostatnio również powróciłam do produktów Nivea i się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam charakterystyczny zapach jaki towarzyszy kremom i balsamom Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea to mój numer jeden jeszcze nigdy się nie zawiodłam, muszę spróbować tego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam probke, ale zapach mi sie nie do konca spodobal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki niveiowski :) specyficzny, ale mi się podoba :)

      Usuń
  6. Dziś właśnie poszukiwalam balsamu, bo mój kochany z Balei się skończył a mam jeszcze jeden, który zawiera dużo oleju i latem się nie nadaje. Zastanawiałam się nad tą Niveą jednak ta parafina mnie odstraszyła trochę...

    Zapach taki tradycyjny Niveowy? Bo nie powąchałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio używam żelu pod prysznic z Nivea i nawet fajnie się spisuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żele z Nivei uwielbiam :) szczególnie limonke :)

      Usuń
  8. A ja tak poluje na to mleczko dla mojej mamy:)Bo ona w Nivea zakochana po uszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam mamie ;) bo w pewnością przypadnie jej do gustu :)

      Usuń
  9. Lubię mleczka z Nivea, ale ten nowej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam żel po prysznic i krem ;) lubię Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno już nie miałam żadnego produktu Nivea

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś go używałam, ale wydaje mi się że wraz z nowymi opakowaniami produkty zmieniły się na niekorzyść. Nie wiem co się dzieje z Niveą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam, żeby był zły :) jak sama czytasz ja widze same pozytywy :)

      Usuń
  13. nie przepadam za tymi produktami, są trochę za sztuczno-tłuste, a nowość balsam pod prysznic to całkiem tłuścioch, nie wiem czy miałaś

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie kusi mnie to mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Parę lat temu jakoś zraziłam się do ich mleczek do ciała i do tej pory nie miałam ani jednego.. Ale ten też sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zaczynam się właśnie przekonywac to Nivei :)

      Usuń
  16. Uwielbiam produkty Nivea, ale mam wrazenie, ze ostatnio sie pogorszyly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie byłam ich wielka fanka więc niestety nie mogę stwierdzić :(

      Usuń
  17. Mam to mleczko, ale jakoś nie chce mi się go używać ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie Nivea to jedna wielka kosmetyczna porażka. Jestem na nie.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię to mleczko. Miałam stare wersje jak i tą najnowszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji go używać, jednak ostatnio widziałam go na kilku blogach i miał pozytywne recenzje, więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w domu i bardzo lubię to mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie to mleczko jest trochę za ciężkie, moja skóra chyba aż takiego nawilżenia nie potrzebuje :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie miałam mleczka Nivea i jakoś mnie one nie kuszą (ale podobają mi się te nowe opakowania!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam je na wymianie na spotkaniu blogerskim ;) gdyby nie to z pewnością bym nie kupiła :P nie za bardzo lubiłam nivee :)

      Usuń
  24. Pierwszy raz słyszę o "akwaporynach" :) Bardzo podobają mi się nowe opakowania kosmetyków Nivea, wydają się bardziej praktyczne niż poprzednie. Mleczka nie próbowałam, ale z chęcią po nie sięgnę jak zużyję moje masło od Balei.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszystko co Nivea :D wszelkie mleczka, kremy, balsamy ahhh :) pewnie by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubie parafinowych mazideł... gdy pozniej wchodze pod prysznic, skora slizga sie i dopiero uswiadamiam sobie ile tego bylo na mojej skorze i kisiło ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja takiego efektu nie zauważyłam :) co nie zmienia faktu że ich nie lubię :)

      Usuń
  27. kiedyś używałam mleczek,teraz tylko ciągle masła i masła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak już wiesz, mam wersję białą i lubię ją, ale tylko jak spalę się na słońcu ;-) Do codziennej pielęgnacji jakoś mi nie podchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bardzo się z nim polubiłam mimo parafiny w składzie :)

      Usuń
  29. kurczę, nie lubię Nivea... drogie produkty naładowane niefajną, tanią parafiną :<

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że długo sie wchłania, bo ja jestem strasznie niecierpliwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wystarczy, że spojrzałam na skład. Nivea, jak zawsze, mnie nie rozczarowała. Pełno tłuściochów i zapychaczy. Nie, dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... taka rolą Nivei na Polskim rynku :D

      Usuń
  32. NIE SKUSZĘ SIĘ BO RACZEJ UNIKAM PARAFINY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jej, jednak nie zauważyłam negatywnego wpływu na moją skórę ;)

      Usuń
  33. nie lubie jak sie długo wchłania produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie... :/ ogólnie nie należę do cierpliwych ludzi ;)

      Usuń
  34. Mleczko wygląda kusząco, ale szkoda, że tak długo wchłania się w skórę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o to mleczko to faktycznie nawilżenie ma niesamowite. Trafiłam na niego przypadkiem i zachwycił mnie zwłaszcza po depilacji ;) niesamowicie łagodzi i nie ma żadnych podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej kwestii zgadzam się w 100% ;) świetnie łagodzi wszelkie podrażnienia ;)

      Usuń
  36. Podobają mi się te nowe opakowania Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)