czwartek, czerwca 12, 2014

Maska do włosów ECO RECEPTURA by Stara Mydlarnia - z olejem arganowym & mieszanką 12 ziół


Stara Mydlarnia ma wiele kosmetyków w swoim asortymencie, każdy z nich ma bardzo ciekawy skład, który powinien zainteresować wiele osób. Zapraszam na recenzję maski własnie ze Starej Mydlarni!


Maska do włosów znajduje się w bardzo ładnym plastikowym opakowaniu. Całość wygląda dość eco, ale i moim zdaniem elegancko. No dobra, może poza metalową zakrętką na której wytłoczona jest nazwa producenta i strona internetowa. Reszta pozostaje w tonacji brązu i beżu. Przed zakupem w stacjonarnym sklepie lepiej otworzyć i spojrzeć czy maska nie była wcześniej otwierana - świadczy o tym sreberko.





Konsystencja produktu jest bardzo zbita, nawet użyłabym słowa maślana. Niestety trzeba jej nałożyć sporo aby pokryła wszystkie włosy, szczególnie przy takiej ilości jak moje. Przez to przekłada się na brak wydajności, a to niestety spory minus przy masce która ma 300 ml i kosztuje ok 35-40zł.



Opis producenta:
Odżywcza maska na bazie substancji aktywnych pochodzenia roślinnego z olejem arganowym, proteinami pszenicy i jedwabiu, keratyną, prowitaminą B5 i witaminą E oraz specjalnie dobraną mieszanką 12 ziół.

  Przeznaczenie:  
włosy słaby, wypadający oraz z problemem łojotokowym skóry głowy

  Składniki aktywne:  
• OLEJ ARGANOWY • KERATYNA
• KOMPLEKS 12 ZIÓŁ • PROTEINY PSZENICY
• D-PANTENOL (PROWITAMINA B5) • WITAMINA E

Dzięki tym naturalnym składnikom włosy stają się nawilżone i wygładzone oraz bardziej elastyczne. Maska sprawia, że znacznie mniej wypadają, są mocne i błyszczące. Dodatkowo witamina E chroni włosy poddawane zabiegom farbowania i rozjaśniania, neutralizując wolne rodniki, powstające na skutek utleniania włosów.
Pojemność 300 ml

Stosowanie: po umyciu nałożyć na mokre włosy, pozostawić na parę minut, a następnie spłukać.

0% parabenów, 0% PEG-ów, 0% silikonów, 0% SLES, 0% barwników, 0% olejów ropopochodnych

Kosmetyk otrzymał ZNAK JAKOŚCI VEGE Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!, wydawcy Miesięcznika VEGE dla produktów, które nie zawierają żadnych składników z uboju zwierząt i pochodzenia zwierzęcego.

Skład:


Jak dla mnie maska ma naprawdę fajny i ciekawy skład. Znajduje się między innymi panthenol, dużop ekstraktów, proteiny jedwabiu czy masło shea.

Podsumowanie:
Maska ma fajny, wartościowy skład, dodatkowo jej konsystencja jak najbardzie mi odpowiada, choć jest przez nią mało wydajna. A jak reagują włosy? Pokochały ją i jest to z pewnością sprawka masła shea które występuje gdzieś wysoko w składzie. Włosy są miękkie, lejące się i gładkie, a tego właśnie oczekuje po dobrej masce :)
Gdzie można ją dostać we Wrocławiu? Na Rynku mają sklep na Odrzańskiej, oraz w Feria Gaju jest stoisko, koło kwiaciarni.

Dziękuję Starej Mydlarni za możliwość testowania maski. To iż dostałam ją za darmo nie wpłynęło na moją opinię ani recenzję produktu.


21 komentarzy:

  1. Trochę droga :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie cena to pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam peeling do ciała tej marki i uwielbiam go, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peelingi tej firmy również mnie kuszą, ale myślę, że orientana choćby składowo jest lepsza :)

      Usuń
  4. 0% silikonów, a już na początku składu silikony.. (Polyquaterium-7) Niestety nie ze mną takie numery.. Na pewno nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie pisze, że Polyquaterium-7 to silikon, jednakże ma te same właściwości, tak samo oblepia włosy i trudno go zmyć :/ powiem ci, że wczesniej o nim nie słyszałam, a szkoda... bo z tego co teraz czytam, co taki składnik jest nieodpowiedni do włosów kręconych czy falowanych tj moich... jak narazie spisuje się dobrze, zobaczymy co będzie za jakiś czas ;) mam nadzieje, że nie zrobi mi z włosów tragedii ;)

      Usuń
  5. zamarzyła mi się ta maska :) lubię takie produkty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada na bardzo dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale kusi i to bardzo, mimo wszystko najpierw zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna dla moich włosów :) szkoda, że z taką ceną ;/ ale skoro wiem gdzie szukać we Wro to może sprezentuje sobie w przyszłym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety cena jest dość wysoka, ale raz na jakiś czas warto zainwestować w coś innego :)

      Usuń
  9. Myślę że i moje kudły by ją pokochały !! :D Chcę ją !:d

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Starą Mydlarnię, więc na pewno wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a poleciłabyś coś konkretnie? bo mnie wiele kosmetyków ich interesuje i nie wiem na co się skusić :D

      Usuń
  11. Bardzo mnie nią zaciekawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio nie przepadam za produktami tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy się jej przyglądałam i... Pewnie się skuszę, jak wykończę maski które zalegają mi na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie mogłaby być ciut za ciężka ale ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty polubiłaś maskę do włosów, a ja ich masło do ciała. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre? :D to już wiem co kupie od nich nastepnym razem!

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)