niedziela, czerwca 29, 2014

Szampon do włosów dla skóry alergicznej - ECO Receptura by Stara Mydlarnia


Czy na rynku istnieją prawdziwe kosmetyki antyalergiczne? Jak jest z tym szamponem? Czy aby napewno się sprawdza? Zapraszam na post!

Szampon znajduje się w dość masywnej, plastikowej butli, której dużym plusem jest przeroczystość. Oczywiście najlepszy efekt wizualny jest gdy mamy nowy szampon, ewentulanie gdy jeszcze duży go nie użyliśmy. Dlaczego? Bo ma rewelacyjnie wyglądającą w butli konsystencje. Jest ona napowietrzona, gęsta i świetnym, zielonym kolorze. Jednak najbardziej uwiódł mnie zapach tego szamponu... jest to zapach męskich kosmetyków, które jak większość kobiet uwielbiam. Zapomniałabym o zamykaniu! Jest to forma - press and open. Dozownik jest idealnych rozmiarów, a konsystencja mimo, że gęsta bardzo dobrze wypływa z butelki.



Opis producenta:
Naturalny antyalergiczny szampon do włosów z dodatkiem ekstraktu z bakopy i zielonej herbaty, a także ceramidów, lipidów, jedwabiu, prowitaminy B5, witaminy E oraz keratyny. Ekstrakt z bakopy działa wzmacniająco na cebulki włosa, zapobiega ich wypadaniu, wspomaga walkę z łupieżem. Keratyna uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa. Włosy stają się mocniejsze, pełne blasku, nawilżone oraz wygładzone.
Poj. 500 ml
Przeznaczenie: 
włosy osłabione, ze skłonnością do łupieżu


Skład:

Co prawda nie ma SLSów, tylko DLS, niestety Cocamidopropyl Betaine, który może uczulać (a przypomnę, że jest to szampon dla alergików). Plusem jest obecnośc składników aktywnych:
EKSTRAKT Z BAKOPY, WIT. E, EKSTRAKT Z ZIELONEJ HERBATY , LIPIDY, JEDWAB, KERATYNA, PROWIT. B5. Fajnie, że producent pomyślał i w składzie przy składnikach aktywnych napisał ich nazwę po polsku, szkoda tylko, że nie napisał tego przy każdym składniku, tylko przy tych które są "dobre". Myślę, że ogólnie wszystkie kosmetyki powinny mieć tak zrobione składy, aby możnabyło łatwiej czytać składy.


Podsumowanie:
Szampon ten możecie dostać w sklepie Starej Mydlarni (we Wrocławiu jest na Odrzańskiej na Rynku i we Ferio Gaju koło kwiaciarni znajduje się mała wyspa.) oraz w Naturze. Niestety w Naturze nie ma wszystkich produktów, ale akurat ten szampon we Wrocławiu w Naturze widziałam. Cena to ok 30-39 zł (polecam kupować w Naturze bo jest taniej). Jak spisywał się sam szampon? Zapach na 6+, konsystencja również bardzo ciekawa i świetnie się pieni. Niestety działanie jest średnie, bo lekko mnie wysusza i podrażnia. A nie tego oczekiwałam od hipoalergicznego szamponu. Myślę, że jak na szampon za ok 40 zł sama konsystencja i zapach to trochę za mało aby się na niego zdecydować, ale dla osób które nie mają problemu z przesuszonym skalpem, ten szmapon może być fajnym produktem.

P.S. przepraszam, że ostatnio nie było mnie na blogu jak i waszych blogach, ale studia, sesja, projekty, egzaminy... Niestety to wszystko zabrało mi mnóstwo czasu. Ale od dziś wracam na normalne tory i myślę, że wszystko już bedzie ok :)


15 komentarzy:

  1. chętnie bym go spróbowała, ale dopiero po wykończeniu obecnych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam kłopotów z łupieżem, szkoda że szampon nie okazał się lepszy w działaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, chociaż jego cena jak dla mnie zbyt duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No powinien trochę się lepiej spisywać jak na taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy produkt na pewno przy okazji postaram się go kupić ;) A w wolnej chwili zapraszamy na naszego nowego bloga : http://our-routine-life.blogspot.com/ ;)) Będzie nam bardzo miło jak go odwiedzicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam szczerze, że ja CB nie omijam w kosmetykach - może dlatego, że wyszłam z założenia, że jeśli kosmetyk, który nie ma SLSu i innych drażnideł, na które ja źle reaguję ma CB, a mnie szkody nie robi, to znaczy że jest bezpieczny i przestałam zwracać na CB uwagę.
    ale... być może w CB tkwi tajemnica preparatów, które niby SLSu nie mają, a mi szkodą.
    Poobserwuję, pooceniam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponu nie widziałam a ze starej mydlarni kuszę mnie peelingi właśnie w Naturze bo cenowo wychodzą podobnie jak te typowo drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i tyle bylo, Cocamidopropyl Betaine w skladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to szału nie ma z tego co widzę jak za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm nie wiem ama czy ja bym go kupiła

    OdpowiedzUsuń
  11. odpisałam Ci u mnie, o tych piankach - próbowałam skopiować komentarz tutaj, ale na pracowym kompie mi blogger szwankuje ;P

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zapobiega wypadaniu i walczy z łupieżem ... To coś dla mnie :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, nie dałabym za szampon 40zł jeśli jednak ma takie mankamenty..

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam szamponu z joanny za mniej niż 5 zł i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. DLS działa podobnie do SLS-ów, stąd mogło pojawić się wysuszenie. Polecam Ci szampon Emolium. Zero drażniących składników, chociaż plącze włosy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)