poniedziałek, czerwca 23, 2014

Realash - sekret pięknych rzęs - efekty po 3 miesiącach kuracji


Dokładnie 11 czerwca minęły 3 miesiące od pierwszego zastosowania odżywki do rzęs Realash. Była to trudna droga, dlaczego? Systematyczność, systematyczność i jeszcze raz systematyczność! Niestety z tym chyba każda z nas ma duży problem, jednak po zaledwie tygodniu weszło mi to w nawyk. Nie przeczę, że zdarzało mi się zapomnieć zastosować odżywki. Ale jak widać poniżej na zdjęciach efekty są, nawet jak raz na jakiś czas pominęłam stosowanie. 




Jak widzicie, odżywka  ma malutki pędzelek, którym musimy zaaplikować produkt, tak jakbyśmy nakładały eyeliner. Nic trudnego!
A oto najważniejsze, czyli efekty 3 miesięcznej kuracji:










Po miesiącu regularnego stosowania rzęsy były już dłuższe, jednak były one proste, teraz po 3 miesiącach są jeszcze dłuższe oraz podkręcone co daje fajny efekt naturalnych rzęs. Realash naprawdę działa i to widać gołym okiem. Rzęsy są dłuższe, mocniejsze  i odżywione. Efekt końcowy bardzo przypadł mi do gustu. Jak najbardziej mogę polecić tę odżywkę, mimo jej wysokiej ceny jest warta zakupu, tym bardziej, że jest wydajna! Opakowanie (3ml) które dostałam do testów nadal ma w sobie ponad połowę odżywki. Koszt takiej przyjemności na stronie producenta to 169 zł + przesyłka - za jedno opakowanie, 299zł za dwa opakowania + darmowa przesyłka lub 3 produkty z darmową wysyłką w cenie 409zł. Czy warto? Same spójrzcie na zdjęcia wyżej i oceńcie! :) Odżywkę możecie dostać na www.realash.pl

23 komentarze:

  1. woow! naprawde działa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no trzeba przyznać, że efekt jest bardzo ładny :) szkoda, że po skończeniu kuracji i gdy się nie utrwala jej to efekt znika szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, czy aż tak szybko :) nie stosuje już ok 2 tygodni i nadal są w tej samej kondycji :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście efekty widać, rzęsy są śliczne, jednak ta cena powala. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena mozliwe, że powala, ale używałam serum codziennie przez 3 miesiące i nadal mam ponad połowę :)

      Usuń
  4. Wow! Wyglądają jak przedłużone !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt,zazdroszczę i przemyślę zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Jestem pod wrażeniem. Jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie efekt rewelacyjny.szkoda tylko,ze aby go utrzymać trzeba stosować specyfik ciagle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie robię sobie przerwę, już 2 tyg bez stosowania i nadal efekt jest ten sam :)

      Usuń
  8. Świetny rezultat - prawie mi szczęka opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierdzielę, przepraszam, że klnę. Kurde jaki efekt!! Gratuluję.. Też chcę takie rzęsy......
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wyglądają jak przyklejone metodą 1:1 i to jest chyba najlepszy komplement.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy przekonuje do zakupienia tego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)