poniedziałek, czerwca 16, 2014

Profesjonalny szampon do wrażliwej skóry głowy - Inebrya Green Scalp Sensitive


Już jakiś czas temu pisałam Wam o rewelacyjnym szamponie, który uspokoił mój skalp. Był to produkt z firmy Kerastase Specifique, czyli produkt profesjonalny. Teraz gdy mój skalp ma się już w dobrze, postanowiłam odstawić tamten specyfikt i wybrałam coś nawilżającego, równiez z produktów profesjonalnych. I jak się sprawdził? Zapraszam na post!


Z firmy Inebrya mam serum do włosów, które spisuje się naprawde rewelacyjnie. Możecie o nim przeczytać TU. Jesli chodzi o opakowania to firma postawiła na wysokie i dośc chude buteleczki, owalnego kształtu. Szampon znajduje się w butelce zamykanej na klips i wykonanej z twardego, ciemnozielonego, nieprzezroczystego plastiku. Niestety brak przerozcystości opakowania jest minusem, gdyż nie wiemy ile produktu jeszcze nam zostaje. Butelka sama w sobie z pewnościa jest dobrze wykonana, bo spadła mi parę razy i nic się z nią nie stało, tak samo z klipsem. Konsystencja produktu jest delikatna o miłym i świezym zapachu z lekką nutą cytrusów.



Opis producenta:
Osoby mające problem z wrażliwą skórą głowy powinny zrezygnować z kosmetyków zawierających parabeny i silikony. Najlepiej sięgnąć po naturalne produkty, gdyż są one o wiele bardziej delikatne i mniej inwazyjne. Szampon łagodzący do wrażliwej i delikatnej skóry głowy Inebrya Green Scalp Sensitive posiada cudowne właściwości kojące, dogłębnie nawilża. Ponadto skutecznie pomaga w  łagodzeniu wszelkich niedogodności takich jak: świąd, pieczenie i podrażnienia. Kosmetyk zawiera wyciąg z aloesu oraz zanthalene. Należy zaznaczyć, że składniki pochodzą z naturalnych plantacji i posiadają eko-certyfikaty. Produkt jest w pełni naturalny i wolny od silikonów i parabenów. 

Niesamowicie delikatna pielęgnacja z szamponem Inebrya Green
- naturalne składniki- delikatne oczyszczenie- super nawilżenie- koniec z problemami skórnymi- kosmetyk doskonały do codziennego użytku- delikatna konsystencja



Skład:
SLSy zostały zastąpione trochę mniej drażniącymi składnikami np Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Myreth Sulfate. Gdzieś pod koniec znajduje się również aloes. Skład nie jest zły i faktycznie SLS, SLES czy parabenów nie posiada.

Podsumowanie:
Szampon ma fajną lekką konsystencję i zapach. Bardzo dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. Sprawdza się nawet przy bardzo wrazliwym skalpie. Nie przesusza skóry głowy, nie plącze zbytnio włosów. Jest to dla mnie idealny szampon do codziennego używania, ponieważ delikatnie oczyszcza i nawilża, a tego właśnie potrzebowałam od szamponu. Za 300 ml tego szamponu trzeb zapłacić ok 26 zł. Czy to dużo? Nie, a szampon na prawdę wart jest uwagi, szczególnie polecam osobom z problemami skórnymi, lub po silniejszej kuracji p/łupiezowej.

Dziękuję firmie Hairstore za możliwośc testowania produktu. To iż dostałam kosmetyk za darmo nie wpłynęło na moją opinię, ani recenzję produktu.




25 komentarzy:

  1. Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pierwszy raz widzę, aczkolwiek nie wykluczam, że kiedyś się nim bliżej zainteresuję. Jeśli choć w połowie jest tak dobry jak Phenome...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam problemy dermatologiczne ze skórą głowy i doceniam tak delikatne szampony

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś kupiłam szampon łagodzący z Ziaji, też by ukoić skalp:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś kupiłam szampon łagodzący z Ziaji, też by ukoić skalp:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie szampony ziaji działania wrecz odwrotnie :/

      Usuń
  6. Nie widziałam go nigdy, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam problemów ze skora glowy,ale cena taka sobie,pozatym pierwszy raz slysze o tej marce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie jest zła :) profesjonalne szampony są ogólnie droższe :)

      Usuń
  8. nie słyszałam o nim, może kiedyś uda mi się wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ich farby do włosow.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi na prawdę nieźle !;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam do czynienia z produktami owej firmy. Muszę zobaczyć co ciekawego mają w swoim asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle szukam idealnego szamponu, może go wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. to cos dla mnie musze sie zaopatrzyc :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o nim :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)