czwartek, września 25, 2014

Perfekcyjne brwi czyli eyebrow filler żel do brwi od Catrice i zestaw do brwi od Makeup Revolution


Stylizacja brwi jest dopełnieniem całego makijażu, dzięki czemu nasza twarz wygląda lepiej. Jednak jakie produkty powinnyśmy używać aby wyglądało to naturalnie? Zapraszam na post!


Pierwszym produktem, który podbił moje serce w tej kwestii jest eyebrow filler od Catrice. Jest to żel z niezbyt wygodnym aplikatorem, ale o bardzo ładnym odcieniu i świetnej żelowej konsystencji, która utrzymuje brwi w ryzach przez cały dzień. Kolor pasuje do każdej osoby, dzięki czemu jest uniwersalny oraz nie można narzekać na jego wydajność, która jest również bardzo dobra. Żel kosztuje 15 zł i dostępny jest np. w Naturze czy Hebe. 






Drugim produktem, który pokochałam jest I heart Brow od Makeup Revolution. Jest to paletka trzech cieni oraz żel. Kolory są z wesji i woke up this groomed, nie są one zbyt ciemne, ani zbyt jasne. Nadają się do każdej oprawy oczu. Pędzelek dołączolny do zestawu nie nadaje się do aplikacji cieni, ponieważ bardzo je osypuje. Tak samo penseta nie nadaje się do użytku. Bardzo polubiłam się z tymi cieniami, ponieważ nadają moim brwiom bardzo ładny odcień. W połączeniu z eyebrow filler od Catrice daje naprawdę fajny efekt.


Cienie:

Cień + żel:

A tutaj specjalne porównanie dla Optymistycznej z Color Tattoo od Maybelline o kolorze permanent taupe.
1. 2. 3. Paletka od Makeup Revolution. 1. Najjaśniejszy, 2. Pośredni, 3. Najciemniejszy.
4. Color Tattoo Permanent Taupe
5. Catrice eyebrow filler





30 komentarzy:

  1. Ja do brwi uwielbiam mój Aqua brow, po prostu produkt niezastąpiony <3
    Ps. Masz cudny wygląd bloga *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Za żelami nie przepadam, ale paletka bardzo mnie zainteresowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brwi brwiami (chociaż oba produkty mnie kuszą :D) ale jakie ty masz rzęsyyyy *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te cienie do brwi mnie zainteresowały, ciekawe czy dobrze wyglądałyby u mnie. Na razie używam Permanent Taupe z Color Tattoo i jestem zadowolona. A może masz ten cień i porównałabyś go z tymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I porównanie dodane :) ! Dla mnie ten kolor jest za ciemny i używa go moja siostra ;)

      Usuń
    2. Dzięki za porównanie, teraz widzę, że to zupełnie inne kolory.

      Usuń
    3. Ja też używam Permament Taupe:) Trochę mi przeszkadza, że oblepia włoski i zdarza mu się z nich wykruszyć jeśli ich dobrze nie wyczeszę. Kiedy nie mam na to czasu używam brązowego eyelinera w pisaku od NYC:P Ma takie lekko przezroczyste wykończenie i mozna nim namalować fajną, ostrą końcówkę.

      A tak btw, o co chodzi z tym podwójnym 'i' w wyrazie brwi?:P

      Usuń
    4. Jestem chyba jakimś totalnym dysortografem :D nie wiem czemu mi to pasowało :D
      ale wiesz co... jedyne zauważyłaś ten błąd :D chyba nikt inny nie czytał notki :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem bardzo ładnie wyszły, i widac różnice pasuje ci ten kolor : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna recenzja ,nie miałyśmy okazji testować kosmetyków tych marek ale może się to zmieni ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. O tym produkcie z Catrice słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten uzupełniacz brwi z Catrice, ale okazał się zbyt ciepłym odcieniem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do podkreślenia brwi używam cienia z mini paletki firmy Flomar. Jednak zanim go nałożę, wklepuję delikatnie w brwi bazę pod cienie :) Efekt świetny i do tego długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam swój żel do brwi z Wibo i jak narazie nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygląda cień plus żel catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam przetestować ten żel, ale wydaje mi się, czy on robi takie małe grudki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam ;) ale ma w sobie mini włoski które czasami mogą nas denerwować :)

      Usuń
  13. bardzo fajne efekty, ja używam kredki z rimmela i też daje radę ;)
    zapraszam do siebie www.gramerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie szukam czegoś dobrego do podkreślania brwi i twój wpis bardzo mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jednak pozostanę przy paletkach do brwi z elf i sleek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam żelu do brwi z Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na bloga z opisami i recenzjami kosmetyków Yves Rocher http://mylovelyyvesrocher.blogspot.com/ :)
    Zachęcam do zaglądania !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny efekt Ci wyszedł - ja używam żelu do brwi z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)