czwartek, września 11, 2014

Pogromca trądziku czyli Effaclar Duo + od La Roche Posay


Trądzik jest chorobą skórną na którą zapada bardzo wiele osób, bez znaczenia na wiek, czy płeć. Bardzo często trądzik ukazuje się pod postacią młodzieńczego, który mija z biegiem czasu, jednak z moim przypadku został on aż do teraz. Nie są to może zmiany ropne, jednak czasami i takie się pojawiają. Ja niestety zmagam się z trądzikiem grudkowo-krostkowym, który leczyłam wszelkimi sposobami i nic mi nie pomagało. A jak sprawdził się w tej roli Effaclar Duo + od La Roche Posay? Zapraszam na post!


Effaclar Duo + znaduje się w dość sporej tubce, zakręcanej od dołu przezroczystą nakrętką. Całość wykonana jest z miękkiego plastiku, który umożliwia w łatwy sposób wydobycie produktu na rękę. Bardzo dużym plusem jest mały dziubek przez który aplikujemy Effaclar Duo +, ponieważ umożliwia on nam aplikację idealnej ilości kremu. A musimy pamiętać, że Effaclar Duo + do najtańszych nie należy, za taką tubkę musimy zapłacić ok 60 zł, jednak można złapac go na przecenach np. w SuperPharm.


Effaclar Duo + ma również bardzo ciekawą konsystencję, która idealnie rozprowadza się na naszej skórze, jest wydajna, ładnie pachnąca i lekka, dzięki czemu nadaje się również jako baza pod makijaż.


Kompletna pielęgnacja dla skóry trądzikowej, o wzmocnionej skuteczności zwalczającej przebarwienia potrądzikowe, dzięki unikalnemu składnikowi aktywnemu Ceramid Procerad™. Nie powoduje powstawania zaskórników.Produkt hipoalergiczny.Bez parabenów.Produkt stworzony, aby minimalizować ryzyko reakcji alergicznych u osób uczulonych na nikiel.

Skład sam w sobie nie jest zbytnio zachęcający - wysoko dimethicone czyli silikon, ale jeśli ma pomóc to czemu nie? Nie zauważyłam złego działania tego składnika na skórę trądzikową, czy tłustą, wręcz odwrotnie :)



Podsumowanie:
Effaclar Duo + jest rewelacyjnym kremem na trądzik. Łagodzi wszelkie stany zapalne, zmniejsza wydzielanie sebum, wygładza skórę, usuwa zaskórniki i pryszcze. Przy regularnym stosowaniu potrafi trochę wysuszyć, ale to nic dziwnego, większość kremów na trądzik tak właśnie działa. Wystarczy jednak dobry krem nawilżający i wszystko wraca do normy. Największym plusem Effaclar Duo + jest fakt, że łagodzi wszelkie zmiany potrądzikowe (przebarwienia czy ślady po wypryskach). Miłym zaskoczeniem było również zniknięcie wszelkich grudek na brodzie czy policzkach, których próbowałam pozbyć się wieloma lekami, kremami, antybiotykami ani nic nie dawało rady. Minusem może być cena o której wcześniej pisałam (ok 60 zł), czy dostępność - głównie apteki czy SuperPharm. Jednak przy takim działaniu ta cena nie jest niczym strasznym ani wygórowanym, dodatkowo Effaclar Duo + jest bardzo wydajny, więc starcza nam na długo okres czasu. Polecam go każdej osobie borykającej się z trądzikiem, bo warto go chociaż wypróbować i sprawdzić na swójej skórze :)



30 komentarzy:

  1. Muszę go w końcu wypróbować ;) Ale wpierw muszę wykończyć zapasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam go ciekawa, jednak nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny produkt:) ja nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma problemów z trądzikiem, ale na wypadek niespodzianek warto go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skuszę :), jeszcze go nie miałam a właśnie czegoś takiego szukam.
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga: www.youressentials.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się na drobne niespodzianki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśle że przydatny krem jeśli ktoś posiada takie niedoskonałości - sama mam chęć na jakiś krem tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. to fakt, łagodzi stan zapalny i wszelkie podraznienia

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęciłaś mnie swoją recenzją do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że działa... ale jednak dla mnie jest za drogi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy drogi? do tej ;pory używałam wiele kremów, które użyłam np. tydzien i rzuciłam w kąt bo mi nie pomogły... więc wydałam na takie kremy pewnie z 10 razy tyle co kosztował mnie ten produkt ;)

      Usuń
  11. Niedawno udało mi się dostać do testów tego kremu :) Używam od 2 dni i czekam z niecierpliwością na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się nie sprawdził ale w momencie kiedy go stosowałam miałam za silną formę trądziku do której jest przeznaczony. Dermokosmetki raczej dobrze się sprawdzą u osób o małych lub średnich problemach z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam juz o nim nie raz:) ale dalej się zbieram do zakupu! Masz przepiękne zdjęcia moja droga! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz zamówić go ze strony internetowej apteki DOZ za 44,67zł i bezpłatnie dostarczają go do wybranej przez Ciebie apteki :) Ja tak właśnie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie ten kremik. Jeśli znajdę go w promocji to na pewno kupię, cena regularna trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosowałam Triacneal po którym moja skóra przeszła niesamowitą metamorfozę, zaskórniki zniknęły, cera się wygładziła było niesamowicie gdyby nie wysuszenie skóry. Napisz proszę jak stosowałaś ten krem rano czy wieczorem, codziennie trochę mało informacji zawarłaś w poście, a chętnie bym się dowiedziała czegoś więcej.
    Pozdrawiam
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pierwszy miesiąc, może nawet półtora stosowałam go dwa razy dziennie - rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Niestety krem lubi wysuszać, dlatego później stosowałam go tylko na noc, a na dzień uzywałam krem z serii A z Pharmaceris - lekki krem głęboko nawilżający. Obydwa kremy współpracują z moją skórę idealnie wręcz. Narazie nie zamierzam zaprzestac stosowania tego kremu, bo również fajnie matuje moją buzię, dzięki czemu makijaż lepiej się trzyma, a obawiam się że po jego odstawieniu wszystko wróci do stanu wcześniejszego. krem stosuję od ponad 2 miesiący :)

      Usuń
  17. A ja używałam Effaclar K i również byłam bardzo zadowolona. Myślę również o Effaclaf Duo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na dzień Effaclar Duo a na noc Effaclar K, po takim duecie nawet głęboko siedzące gule wyjdą na wierzch z przerażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie muszę zainwestować w effacla k, chociaż kusi mnie pharmaceris z kwasami ;)

      Usuń
  19. Naprawdę dobry kosmetyk, w ogóle tą serię polecam wszystkim o takich problemach. Sama miałam ten niemiły problem i pomogło, kosmetyki są naturalne i naprawdę skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam Effaclar Duo+ zarówno rano jak i wieczorem i nie zauważyłam przesuszenia skóry. Faktycznie stan mojej cery polepszył się - znacznie mniej nowych krostek, zaskórników, a przebarwienia zostały rozjaśnione. Nie wiem na ile jest to sprawka tego kremu, ponieważ do mycia twarzy używam Colway, Kolagenowy żel do mycia twarzy. Może w połączeniu działają takie cuda:) Dodam jeszcze, że mam cerę mieszaną więc problemów skórnych raczej nigdy się nie pozbędę do końca ale może uda mi się utrzymać moją cerę w miarę normalną. A może po prostu mój trądzik młodzieńczy trochę się opóźnił :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, ostatnio szukam w Internecie rożnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy bo chcę skompletować swoj zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)