niedziela, października 05, 2014

Odżywka do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu - Yves Rocher


Znalezienie dobrej odżywki czasami graniczy z cudem. Moją miłością jest odżywka z Yves Rocher z olejkiem jojoba, jednak używam jej niezmiennie od ponad półtora roku, więc moje włosy się do niej trochę przyzwyczaiły. Podczas ostatniej mojej wizyty w sklepie stacjonarnym YR została mi polecona odżywka do włosów kręconych. 

Zastosowanie odżywki po umyciu włosów to drugi z trzech obowiązkowych etapów programu poskramiania loków. Podkreśl jeszcze bardziej kręcone włosy dzięki polisacharydom zawartym w wyciągu z liści baobabu o właściwościach utrwalających. Po zastosowaniu odżywki włosy nie sprawiają trudności przy rozczesywaniu oraz nie puszą się i nie elektryzują. Loki są mocne, sprężyste i pod kontrolą.



Skład: Aqua, Stearyl Alcohol (emolient), Cetyl Alcohol (emolient), Behenyl Alcohol (emolient), Behentrimonium Chloride(konserwant, antystatyk)Passiflora Edulis Seed Oil (olej z męczennicy), Hydrolyzed Adansonia Digitata Extract(ekstrakt z baobabu), Polyquaternium-70 (nawilża, wygładza i nabłyszcza), Parfum (zapach), Polyquaternium-72, Sodium Benzoate, Citric Acid, PPG-3 Myristyl Ether, Isopropyl Alcohol, Dipropylene Glycol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Phenoxyetanol, Limonene, Carbomer


Odżywka znajduje się w typowym dla tego typu produktów YR opakowaniu. Jest to tuba wykonana z miękkiego plastiku, zamykana na klips. Opakowanie jest jak najbardziej na plus, ponieważ nie ma problemu z aplikacją produktu. Kiedy odżywka nam się kończy wystarczy przeciąć opakowanie i wyciągnąć produkt. Konsystencja produktu również jest odpowiednia. Niezbyt gęsta masa o kremowym zabarwieniu i łagodnym zapachu.

Jeśli chodzi o działanie...cudów się nie spodziewałam. Nie kupiłam odżywki aby uzyskać piękny skręt włosów, ale żeby odpowiednio działała na włosy. Dzieki temu produktowi włosy są miękkie, błyszczące oraz lejące.W żadnym wypadku nie obciąża włosów, wręcz lekko nadaje im  skrętu (ale moje włosy podatne są na kręcenie, więc nie potrzeba im wiele aby zaczeły się ładnie wywijać). Jednak za tym wszystkim stoi skład odżywki, w którym jest olej ze słodkich migdałów oraz tytułowy wyciąg z baobabu i panthenol. Gdzie znajdziemy ten produkt? W sklepach Yves Rocher (stajonarnie oraz internetowo), cena to ok 15 zł, jednak czesto jest w promocji za ok 12 zł. 
Wszystkim, którzy chcą wypróbować coś nowego na swoich włosach jak najbardziej polecam, jednak jeśli szukacie produktu, który zacznie wam skręcac włosy to niekoniecznie dobrze traficie, bo z tego co zauważyłam efekt skrętu widoczny jest tylko na włosach kręconych (tak jak dedykowana jest odżywka). 








31 komentarzy:

  1. Miałam odżywkę ale z owsem. Była tragiczna, masakrycznie obciążała włosy. A po umyciu miałam wrażenie jakbym obsypała je czymś klejącym. Porażka, to była moja najgorsza odżywka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie własnie ona strasznie interesuje :)

      Usuń
    2. Ja całą tą serię owsianą kiedyś bardzo uwielbiałam. Używałam jej i tylko jej co najmniej rok. Potem jednak jakoś moje YRmaniactwo uspokoiło sie nieco i właściwie za tymi kosmetykami specjalnie nie tęsknię...

      Usuń
    3. Nie, nie usunęłam bloga:) Zmieniałam tylko rejestratora domeny i trwało to dłużej niż się spodziewałam.

      Usuń
  2. Jakoś jeszcze sie nie skusiłam na żadną z odżywek YR a i wybrałabym chyba inną bo kręconych włosów nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze produktów YR ,moje włosy do kręconych nie należą więc i ta odzywka na niewiele by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wieków nie miałam żadnego produktu YR ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ja ;) Dopiero zaczynam uzywanie, ale jak na razie spisuje sie bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odżywkę wygładzającą z gombo (o ile pamiętam).Niestety średnio dawała sobie radę z ujarzmieniem puszących się włosów,za to świetnie spisywała się jak używałam jej bez spłukiwania (dosłownie kropelka przed modelowaniem włosów).Ich szampony lubię bo nie podrażniają mi skalpu no i są dostępne stacjonarnie,nie tak jak rosyjskie kosmetyki,które w większości muszę zamawiać przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nie dla mnie bo nie mam włosów kręconych, ale z YR jeszcze nie miałam produktów do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam choćby odzywkę z olejkiem jojoba :)

      Usuń
  8. Może kiedyś się na nią skuszę żeby podkreślić mój skręt,póki co mam zapas odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam kręconych włosów, ale z pewnością wypróbuję jakąś do prostych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA mam tę z olejem jojoba, ale szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. mam wersję odbudowującą ale jeszcze nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni raz chyba kręciłam włosy na studniówkę i po 3-4 godzinach rozprostowały się pod wpływem swojej ciężkości ;) Ogólnie są ciężkie do stylizowania bo i tak powrócą po jakimś czasie do swojej pierwotnej formy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys tez tak miałam, a teraz nie wiem dlaczego moje włosy są strasznie trudne do wyprostowania :/

      Usuń
  13. Z firmy Yves Rocher nie miałam jeszcze kosmetyku do włosów, co do innych niestety troszkę się zawiodłam i na razie robię sobie od nich przerwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kosmetyk. Włosów kręconych nie mam ale wiem kto ma i przekażę dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że moje włosy by ją pokochały za ten skład :) też łatwo się wywijają :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)