czwartek, października 02, 2014

DENKUJEMY! Czyli zużycia ostatnich 3 miesięcy!


Denko czyli projekt, w którym pokazujemy zużyte produkty, opisujemy je w mini recenzjach i oczywiście najważniejsze, dzięki temu projektowi nie otwieramy wcześniej produktu jeśli jego poprzednik nie zostanie wyczerpany. W moim przypadku czasami ten ostatni punkt nie do końca się sprawdza - szczególnie przy perfumach i żelach pod prysznic, ale staram się! :) A teraz zapraszam na post... ;)
Żele pod prysznic:
W ostatnich miesiącach królowała u mnie Balea i niestety...przejadła mi się totalnie. Nie dość, że zapach nie zostaje na skórze, to jeszcze strasznie mnie wysuszyła. Zapachy co prawda były piękne, letnie, owocowe, ale czy to wystarcza aby używac produkt? Średnio. Przemawia jednak cena - taki żel w Polsce kosztuje maksymalnie 6 zł. Dodatkowo wzrok przyciąga niby prosta, ale bardzo barwna szata graficzna. Przyznam z ręką na sercu, że mniej więcej 1/3 każdego opakowania dosłownie wylałam do wanny jako umilacz do kąpieli(że niby piana, że niby ładny zapach), bo naprawdę miałam już tych żeli dość. Został mi już tylko jeden na półce w łazience (mango mambo) i wiem, że jak wrzuce go do denka to nieprędko wrócę do tych żeli. O borówkowym możecie przeczytać TU, a o mango mambo TU.


Włos na spray...albo spray na włos? :)
Tutaj goszczą Batisty, które dość często używałam w wakacje. Jest to fajna alternatywa, kiedy nie mamy jak umyć włosów, jednak przy dłużyszm i systematycznym stosowaniu potrafią wysuszać. Paisley i Wild to moje ukochane zapachy, które gorąco wam polecam. Recenzje obydwóch wersji możecie znaleźć TU. Kolejnym produktem jest lakier do włosów Artego, którego POKOCHAŁAM! Dosłownie pokochałam całego... i za wydajność (starczył mi na ok pół roku prawie codziennego stosowania), za moc (utrwala nawet na ponad 12 h!) i za brak sklejania włosów (wystarczy przeczesać włosy ręką i lakier znika). Może i jest drogi bo za taką butelkę idzie nam zapłacić ok 40 zł, jednak kiedy polakieruje sobie nim włosy przy np. kitce to wiem, że żadne babyhair czy inne małe, kręcone włoski nie stworzą mi szopy, której strasznie nie lubię. Jego recenzja znajduje się TUTAJ.


Włosy:
Czyli ciąg dalszy pielęgnacji mojej szopy :) Tutaj mamy m.in szampon Vatika z oliwek, który bardzo fajny nawilża włosy i wygładza. Jednak nie to jest jego największym atutem. Polecam go wszystkim, którzy mają problem z przesuszeniem skalpu. Rewelacyjnie nawilża skóre głowy i uspokaja wszelkie problemy skórne. Kolejny produkt to proteinowy szampon z Himalaya. Znów szamponowa rewelacja, znów świetnie wpływa na skórę głowy, ale o wiele lepiej działa na włosy. Co prawda musimy po nim nałożyć na włosy odżywkę, ale sprawia, że włosy są strasznie lejące, a ja to bardzo lubię. I ostatni produkt to kultowa odżywka z Yves Rocher z olejkiem jojoba. Bardzo dobry produkt, jednak mam wrażenie, że moje włosy się do niej przyzwyczaiły i czas będzie ją zamienić na coś innego. Jednak z pewnością do niej powrócę. O mojej pielęgnacji włosów możecie poczytać TUTAJ.


Higiena intymna:
I tutaj mamy aż trzy produkty. Pierwszy z nich to Lactacyd, myślałam, że jest to tańszy zamiennik Pliva Fem F, jednak bardzo się pomyliłam. Jest to zwykły żel/emulsja, tyle że sporo kosztuje, bo aż 10-15 zł (zależy od sklepu). A za produkt, który nic nie robi poza tym, że myje to nie dałabym tylu pieniędzy ponownie. Kolejnym produktem jest łagodny żel od Sylveco. Nie wiem ile on kosztuje, bo go wygrałam, ale tak złego produktu jeszcze nie miałam. Nie dość, że malutki, to jeszcze strasznie niewydajny i bardzo źle działa przy jakichkolwiek problemach intymnych, bo jeszcze bardziej je zaostrza. Najlepszy z całej trójki jest żel z Green Pharmacy, chociaż jego zapach również nie jest moim faworytem, ale przynajmniej działa jak powinien, jest duży, wydajny i do tego kosztuje ok 7-8zł. Możecie o nim przeczytać TU.


Pianka z Pharmaceris jest moim ulubionym produktem z tego denka. Jest ona delikatna, jednak bardzo dobrze działa na skórę tłustą i trądzikową. Jest to jedyny taki produkt, który w ogóle mnie nie wysusza i nie powoduje wysypu miliona wyprysków. Jakby ktoś chciał o niej poczytać więcje to KLIK. Kolejną pianką jest ta od Venus, jednak jest to pianka do golenia, a nie oczyszczania :) Tym razem wersja konwaliowa. Właściwie jest to już ostatnia z całej serii, bo miałam wersję melonową, żurawinową i teraz konwaliową. Niestety moim zdaniem jest najgrosza z całej trójki, najlepsza jest żurawina, mango jest ok póki jest świeża, po miesiącu od pierwszej aplikacji zmienia się o 180 stopni, nie przywiera do skóry nóg i staje się dziwnie lepka do dłoni. A konwalia jak jest kiepska na początku to i na końcu serc nie porywa. Ostatnim produktem jest balsam od Perfecty. Jest to wesja lady berry z serii pin up girl. Jakoś świetnie nie nawilża, ale rewelacyjnie koiła moje podrażnienie po goleniu i dlatego bardzo ją polubiłam. Jej dodatkowym atutem był piękny, owocowy zapach. Pisałam o niej TU.


A teraz trochę zapachu! Tzn Balei i mydła od niej. Oprócz ceny i zapachu znów nic nie zachęca do ponownego zakupu, ponieważ strasznie wysusza, zresztą chyba jak cała Balea... Natomiast sól do stóp okazała się bardzo dobra! Kupiłam ją na przecenie w Naturze (ok 5 zł), bo strasznie bolały mnie nogi od stania w pracy. Bardzo dobrze działa na zmęczone łydki oraz kolana i do tego ten piękny miętowy zapach... :)


Perfumy z FM sa naprawdę dobre, szczególnie te męskie. Te akurat są mojego P, dośc długo się utrzymują i bardzo ładnie pachniały. Natomiast płatki pod oczy z Prestige jakoś niczym się nie wyróżniły...


No i tutaj będzie się działo. Casting Sunkiss od L'Oreal Paris to świetny żel lekko rozjaśniający nasze włosy! Bardzo go polubiłam. Planuje zakup jeszcze jednego opakowania, ponieważ wcześniejsze pasemka zaczęły mi się wymywać. Największym atutem tego żelu jest łatwość aplikacji, czas trzymania na włosach, brak konieczności zmywania i natychmiastowy, łagony efekt jednego maksymalnie dwóch tonów. Żel antybakteryjny B&BW Twilight Woods (recenzja żeli B&BW) jest prześwietnym zapachem na jesień i zimę, niby mocny i ciężki, ale ma w sobie jakąś słodycz, która uzależnia. Tak samo jak Blistex, jednak nie ma on może słodyczy, ale ma za to świetne właściwości nawilżające, które uratują nawet bardzo przesuszone usta. No i został antyprespirant Lady Speed Stick, który bardzo dobrze chroni przed potem i jego zapachem oraz nie niszczy aż tak rzeczy, recenzja TU.


Znalazła się nawet kolorówka! Tutaj jest eyeliner, maskara z Eveline Cosmetics i szminka z tej samej firmy. Niestety wszystko dawno temu skończyło ważność, może oprócz tuszu, który strasznie zaczął się kruszyć. I koniec! To wszystko z tego denka ;) a jak tam Wasze?





55 komentarzy:

  1. Uwielbiam suche szampony Batiste, jak dla mnie są najlepsze, a żele Balea mega niewydajne. Chociaż nie wysuszają mojej skóry bardziej od innych, to wkurza mnie to, że starczają mi na 2-3tyg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje denko też nie długo się pojawi, ale boje się, że jedna notka na nie to za mało heh. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźne te Twoje denko :) Mówisz ze Zele Balea Ci sie przejadły a ja dopiero z nimi zaczynam historię i jestem ciekawa jak sie spiszą :) Piankę do mycia twarzy Pharmaceris, szampon Himalaya i żel do hig. int. z GP mam w planach za jakiś czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę ci abyś je polubiła, a nie znienawidziła jak ja :D mój początek z nimi był pełen miłości, achów i ochów, ale po ok 10 opakowaniach mam ich dość :(

      Usuń
  4. ja bardzo lubię żele z Balea bo są tanie, ładnie pachną i mnie nie wysuszają :)
    Znowu perfum z FM szczerze nienawidzę - duszą mnie okropnie :) a i pamiętam jak ich zmywacz do paznokci poparzyl mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ja już za długo Balei używam - ok miałam ok 10 ich żeli :D i po prostu moja skóra przestała je lubić :/
      z FMu tylko męskie mi się podobają :D ale fakt faktem inne rzeczy mają kiepskie i drogie :/

      Usuń
    2. co racja to racja :D ale ja mam wstret do nich przez mojego kuzyna który to sprzedawał i wrecz na siłe próbowal mi te badziewia wciskać :D

      Usuń
  5. ja też uwielbiam batisty ale najbardziej lubię te do włosów brązowych - jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie on denerwuje, bo ma brązowy pył, który brudzi ubrania :/

      Usuń
  6. Krem do ciała z Perfecty ostatnio był dołanczany do Avanti,ale jednak na peeling bym się skusiła
    bo kremów i balsamów mam aż nadto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ich peeling to bardziej jak żel z mini peelingujcymi drobinkami ;)

      Usuń
  7. żele z Balea bardzo lubię i te ich zapachy :) Batiste jest mi dobrze znany, ale ostatnio polubiłam bardziej suchy szampon w proszku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tej konwaliowej pianki nie cierpię po prostu, brryyyyy. A denko ogromne, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      uff bo myślałam, że tylko ze mną jest coś nie tak, że wydaje mi się cała na NIE :D

      Usuń
  9. Miałam Lactacyd. Nigdy nie słyszałam o Pliva Fem F. ale już go sobie wygooglowałam i zaczynam czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj znajdziesz moją recenzję ;)
      http://www.kobieca-strefa.pl/2013/04/pliva-fem-f-zel-do-higieny-intymnej.html

      Usuń
  10. Chętnie przetestowałabym żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suche szampony batiste są świetne! używałam wcześniej szamponów z isany i schaumy, ale batiste są o niebo lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ten żel antybakteryjny :D zgadzam się z tobą całkowicie w opisie tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kiedyś kupiłam żel Balea za 12 zł, mocno przepłaciłam, ale z ostatniego urlopu wróciłam z Pragi z kilkoma takimi żelami. Na szczęście mnie nie wysuszają. Antyperspirant LSS się u mnie nie sprawdził, za to z odżywki YR byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żelu Balea, ale pamiętam, że jeszcze nie tak dawna był na nie szał w Polsce. Może kiedyś sprawię sobie jeden, to nie zdążę się nim znudzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam, bo zaciekawiło mnie zdjęcie żeli pod prysznic, a dokładniej ich zapachów :) I nie żałuję, że się tu znalazłam. Uwielbiam żele o ciekawych i niespotykanych zapachach. Szkoda, że te u Ciebie się nie sprawdził.
    Nie jestem blogerką urodową, więc projekt denko nie był mi znany, ale ostatnio zauważyłam, że coraz więcej dziewczyn dodaje tak otagowane posty. Muszę przyznać, że idea projektu bardzo mi się spodobała. Sama często mam problem z niezaczynaniem/kupowaniem nowego produktu przed skończeniem już otwartego. Nie raz obiecywałam sobie, że kupię nową rzecz jak skończę tę, którą mam. Z różnym efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubuję się w lactacyd, mnie strasznie podrażnił, co do żeli balea lubię je za zapachy i opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywkę YR mam na swojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zele z balea lubie za zapach i cene. Kiepska wydajnosc mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel Balea (ten wygrany u Ciebie na blogu) był hitem na wakacjach. Dla mnie, męża i mojej siostry. Niestety szybko się skończył. A tak swoją drogą to gdzie kupujesz produkty Balea? Bo nigdzie ich nie widziałam na polskich półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zele Balea kupuje w Hali Kupieckiej :) przeważnie da rade kupić w sklepach z kosmetykami niemieckimi ;)

      Usuń
  20. Świetnie Ci poszło ! Duuuże denko ! Muszę te cudo z Pharmaceris wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spore te Twoje denko. Widzę ze Balea nie sprawdza się u Ciebie. A ja właśnie zaczynam przygodę z tymi kosmetykami. Jak na razie zakochałam się w tych zapachach podobnie jak Ty:)
    Ps. Super blog, oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balee albo się lubi, albo nienawidzi ;)
      u mnie się po prostu przejadła :)

      Usuń
  22. ładne denko! zaciekawił mnie ten perwszy żel z Balea! bo miałam juz chyba wszystkie a tego nigdzie nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam Belea żele bardzo lubię, ale fakt jak sie używa kilka opakowań pod rząd to mogą się przejeść. Ja zazwyczaj używam na przemian raz Balea, raz coś delikatnego, teraz mam np z Tołpy, delikatnie pachnie i dobrze działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja teraz używam zeli z Yves Rocher i są świetne ;)

      Usuń
  24. ja używam praktycznie tylko perfum z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  25. samo opakowanie już zachęca:)

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam batiste i są już u mnie na stałe ;), lady speed stick uwielbiam w żelu ;) a lactadyd już kilkakrotnie używałam różnych wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żele Balea bardzo lubię i chyba nigdy mi się nie znudzą, a perfumy z FM i mój Mężuś używa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak na 3 miesiące to mało :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i mało, ale używam wszystko sumiennie i sama :)

      Usuń
  29. Green pharmacy ma dużo fajnych kosmetyków, przekonałam się o tym wiele razy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w ogole nie potrafie denkowac, wiec gratuluje tylu zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)