wtorek, października 14, 2014

Sól do kąpieli od Bathing.pl


Nie znam osoby, która nie lubi raz na jakiś czas zamknąć się w łazience, wrzucić coś pięknie pachnącego do wanny pełnej wody i wejść do wanny na parę chwil, aby odpocząć oraz pomyśleć. A jak w umileniu kąpieli sprawdzają się sole od bathing.pl? Zapraszam na post!

Do testów dostałam dwie sole do kąpieli o pojemności 60 g każda z nich. Jeśli chodzi o zapach to była to bawełan z masłem shea oraz wanilia z drzewem sandałowym. Niestety żadna z nich nie przypadła mi pod względem zapachu - wolę cytrusy. Jeszcze o ile wanilia pachniała znośnie, tak bawełna była dla mnie koszmarem. Zapach był mdły i dość intensywny. Dobrze, że nie utrzymał się on długo w wannie... 

Opis producenta:

Wanilia/Drzewo sandałowe:
Sól do Kąpieli o aromacie WANILII i DRZEWA SANDAŁOWEGO posiada własności kojące i uspokajające dla ciała i umysłu. Szczególnie polecana dla poszukiwaczy komfortowego odpoczynku.
Nasze esencjonalne sole do kąpieli wzbogacą Twoją kąpiel przyjemnym aromatem olejków eterycznych , kapitalnymi kolorami i wysokiej jakości środkami rewitalizującymi.
  • BEZ detergentów syntetycznych SLES
  • BEZ emulgatorów PEG
  • BEZ olejów mineralnych i silikonowych
  • BEZ alkalicznego mydła
Składniki: Sodium Sulfate, Solanum Tuberosum Starch, Hydrated Silica, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cocos Nucifera Oil, Sodium Chloride, Amyris Balsamifera Bark Oil, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein, Aqua, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Limonene, CI 14700, CI 47005

Bawełna/Masło shea:


Sól do Kąpieli o delikatnym balsamicznym aromacie BAWEŁNY i MASŁA SHEADelikatna kąpiel o balsamicznym zapachu, koi zmysły dając pełny relaks. Przeznaczona dla skóry szczególnie suchej i delikatnej. Naturalne ekstrakty z bawełny i masła Shea silnie odżywiają Twoją skórę. Cenny olej z awokado rozpieszcza i skutecznie chroni skórę przed utratą wilgoci.
 
Nasze esencjonalne Sole do Kąpieli wzbogacą Twoją kąpiel przyjemnym aromatem olejków eterycznych , kapitalnymi kolorami i wysokiej jakości środkami rewitalizującymi.
 
  • BEZ detergentów syntetycznych SLES
  • BEZ emulgatorów PEG
  • BEZ olejów mineralnych i silikonowych
  • BEZ alkalicznego mydła
Składniki: Maris Sal, Magnesium Carbonate, Solanum Tuberosum Starch, Citric Acid, Parfum, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Persea Gratissima Oil, Urea, Cocos Nucifera Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Allantoin, Panthenol, Sodium Chloride, CI 77891, Benzyl Salicylate, Coumarin, Linalool, Benzyl Benzoate, Limonene, Aqua, Menthol

Nie rozumiem za bardzo konsystencji produktu. Był to proszek, który nazywamy solą. Sól to dla mnie kryształki, mniejsze bądz większe, ale nadal kryształki. Natomiast tą konsystencję nazwałabym pudrem. Bawełna biała, natomiast wanilia żółta. Nie za bardzo rozumiem woreczki o pojemności 60 g, bo z tego co nauczyłam się w Organique, woreczki z solą czy pudrem do kąpieli mają pojemność 100 g i są przeznaczone również na jedną kąpiel.



Podsumowując żaden z zapachów nie umilił mi kąpieli, a lekka piana którą wytwarzała zaraz znikała, więc też długo nie można było się nią nacieszyć. Jednak bardzo podobał mi się efekt nawilżenia po obu solach. Skóra była gładka, nawilżona i odżywiona! Nie spodziewałam się, że zwykła sól może tyle zdziałać. Rewelacyjne ma działanie gdy podczas kąpieli np. będzie peelingować ciało, a następnie wymoczymy się ok 20 minut  w tej soli. A więc...jeśli lubicie nawilżać się podczas kąpieli, a nie używać tone balsamów po to jak najbardziej polecam, jednak jeśli szukacie eksplozji zapachów, czy tonę piany to raczej się zawiedziecie. Cena za jedno opakowanie to 9.99 zł, sole możecie znależć na stronie bathing.pl





20 komentarzy:

  1. Ja jednak wolę sole do kąpieli, które naprawdę wyglądają jak sól. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio przerzuciłam się na płyny do kąpieli ;) sole preferuje w okresie letnim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zrobię to samo :D miałam kiedyś z farmony chyba wiśniowy płyn i był świetny!

      Usuń
  3. Po raz pierwszy widzę te produkty. Fajnie, że nawilżają. Niestety nie sięgnę po żaden z nich, bo nie mam wanny :P P.s. Niezła synchronizacja ! U mnie dziś też o kąpielach i prysznicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czytałam Twój post :D zdjęcia są genialne! :)

      Usuń
  4. uu, a opakowanie wydało się tak zachęcające - już sobie wyobraziłam zapach wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam soli do kąpieli, bo właśnie piana jest nie za specjalna, zdecydowanie bardziej wolę używać płynów do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie miałam takich soli, a wyglądają naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapachy w sumie całkiem moje, zwłaszcza wanilia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. taką sól chętnie spróbowałabym, kryształków nie za bardzo lubię, zapachy też przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę małe opakowanie jak na taką cenę. Przyjemne nawilżenie i otulenie skóry sobie cenię, ale bez przesady, Biedronkowa sól działa tyle samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10 zł za jedną śmierdząca kąpiel? To ja wolę kule z organique

    OdpowiedzUsuń
  11. normalnie jest mi smutno, bo znowu fajny produkt, który używa się do wanny a ja jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko kiedy kupuję sole do kąpieli chociaż myślę aby coś wybrać sobie z oferty green pharmacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja preferuje prysznic i sole do kąpieli zazwyczaj stoją u mnie praktycznie nieużywane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. za 10 zł takie malusie coś, to raczej nie dla mnie.
    Gdyby jeszcze ładnie pachniało mogłabym przeżyć

    OdpowiedzUsuń
  15. Te saszetki są tak ładne, że myślałam, że to jakieś słodycze;).

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm, chyba raczej nie miałabym ochoty na kąpiel z tymi solami :) teraz mam płyn do kąpieli o zapachu czekolady.. szkoda, że nie pachnie on w ogóle czekoladą ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)