piątek, kwietnia 05, 2013

Eveline Cosmetics - Paznokcie twarde i lśniące jak diament - ekstremalnie wzmacniająca odżywka do paznokci


Eveline Cosmetics - Paznokcie twarde i lśniące jak diament - ekstremalnie wzmacniająca odżywka do paznokci



Opis producenta:

Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.

Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci.

Uwaga: Zawiera formaldehyd. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem.



Skład:



Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride/ Trimellitic Anhydride/ Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua (Water), Formaldehyde, Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI 77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder 







Cena:

ok 11zł / 12ml

Mój opis:

Jest to kolejna odżywka firmy Eveline, która tyle samo ma zwolenników co przeciwników.
A ja?
Same przeczytajcie:


Opakowanie: odżywka znajduje się w ładnej, szklanej buteleczce o pojemności 12 ml. Przez przezroczyste szkło widzimy kremowo-biały kolor odżywki, dzięki temu wiemy ile odżywki pozostało jeszcze w buteleczce. Pędzelek pozwala równomiernie nałożyć odżywkę.

Kolor: kremowo-biały.
Konsystencja: dość leista (jak to odżywka do paznokci), jednak łatwo się nakłada i szybko schnie.
Zapach: chemiczny, drażniący.
Wydajność: odżywka jest bardzo wydajna, przy codziennym stosowaniu starcza na ok miesiąc - półtora.

Moja ocena: tak jak z odżywką 8w1, początkowo byłam zauroczona produktem i stosowałam go codziennie. Tak jak opisywał producent codziennie przez 4 dni malowałam paznokcie jedną warstwą odżywki, po czym czwartego dnia zmywałam wszystko i powtarzałam czynności przez kolejne 4 dni. Oczywiście uważałam podczas nakładania odżywki aby nie pomalować skórki w przeciwnym razie bolał mnie paznokieć przez kolejne parę dni. Produkt używałam razem z koleżanką z uczelni i obydwie byłyśmy nią zachwycone. Nasze paznokcie w końcu się nie łamały, były bardzo twarde i lśniące, przez co rosły długie i wyglądały bardzo zdrowo. Znów wszystko okazało się wielką bańką mydlaną. Przestałam używać odżywki bo zapomniałam jej wziąć na święta ze sobą do domu. Nagle paznokcie zaczęły mi się rozdwajać aż do samego środka płytki paznokcia! Od świąt minęły trzy miesiące, a paznokcie są w opłakanym stanie. Gdy chociaż trochę urosną za chwilę łamią się i wyglądają bardzo źle. Przy czym płytka paznokcia stała się bardzo miękka i krucha. Powiedziałam o tym koleżance, przestała używać odżywki i... efekty były te same! Do tego gdy pewnego dnia nałożyłam zbyt dużo odżywki po paru godzinach paznokcie zrobiły mi się całe sine, oraz bolały jakbym przykleiła je do skóry super glue...
Nigdy więcej...
Oto efekty:





Polecam
<a href="http://FRUPO.pl/">Sklep z artykułami dla dzieci i niemowląt FRUPO.pl</a>

63 komentarze:

  1. współczuję ;/ ja po niej tak nie miałam, jeszcze... chyba ją sobie daruję ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej. Moje paznokcie są i tak zniszczone i łamliwe. Na pewno nie narażę ich na kolejny "stres". Czy są na prawdę dobre odżywki do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że regenerum jest w miarę ok kosztuje ok 15zł i dostępna jest w aptece :)
      Mi niestety nie pomogła, ale to jak większośc innych odżywek, na tę chwilę to chyba pozostaje mi czekanie na lepsze jutro dla moich paznokci

      Usuń
  3. O matko! Ja przez miesiąc używałam 8w1 i bardzo mi pomogła. Teraz od ponad tygodnia jej nie używam i odpukać nie się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę 8w1 zabezpieczałam oliwka i mimo to bolały mnie po niej paznokcie :( chociaż efekty były

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem czemu bolą paznokcie po tych odżywkach :/

      Usuń
  5. Współczuję Ci. Coraz bardziej przerażają mnie odżywki Eveline - sama ich używałam i nic się nie działo złego, a wręcz przeciwnie. Obecnie mi się skończyły i zamierzałam kupić kolejne opakowanie, ale chyba zrezygnuję...

    Polecam Ci Regenerum - dobrze działa, a jest o wiele bezpieczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam ale nic nie pomogło mi, chyba muszę kupić jeszcze jedno opakowanie i spróbować ;)

      Usuń
  6. O... tak wyglądają moje pazurki naturalnie xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna opinia tego produktu niepozytywna... masakra. po tym co napisałaś na pewno jej nie tknę :)
    szkoda, że jednak musisz teraz cierpieć, żebyśmy my wiedziały czy warto go kupić i stosować..
    mam nadzieję, że twoje paznokcie wrócą szybko do "zdrowia " ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę nie rozumiem, po co używałaś diamentowej, skoro 8w1 Ci zaszkodziła... poza tym jak dzieje się coś niepokojącego (ból przez parę dni?!), to kosmetyk się odstawia...

    mam nadzieję, że szybko doprowadzisz paznokcie do dobrego stanu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiele dziewczyn które używało tą odżywkę mówiło, że ból jest ale mija później i nie dzieje się nic niepokojącego.
      Najpierw stosowałam tę odżwykę, a potem raz użyłam 8w1. Wszystko opisałam pare postów wcześniej...

      Usuń
  9. U mnie tez tak było, ze gdy odstawiłam odzywkę efekt znikał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam sobie olejek rycynowy dodaje cytrynę i moczę w nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi już powoli efekt znika po używaniu odżywki 8w1...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze, ale do żadnej odżywki eveline nie wróce

      Usuń
  12. współczuje i nie kupię jej choć miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedactwo moje :-( obydwie padłyśmy ofiarą :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Szkoda, że firma Eveline nic sobie z tego nie robi :(

      Usuń
  14. Ja dzięki tej odżywce "wyhodowałam" długie pazurki i zmieniłam ich kształt. U mnie się sprawdziła świetnie.
    Jednak czytałam, że nie każdemu służy ... a nawet szkodzi właśnie. Nie wiem od czego to zależy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo ja także,. moje paznokcie były, długie i twarde jak nigdy. Niestety po odstawieniu odżywki wszystkie paznokcie mi się połamały :( i wyglądają teraz tak...

      Usuń
  15. Niewiarygodne, że odżywka może przynieść taki efekt... raczej jej nie kupię teraz...

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, szkoda, że takie coś Ci się stało.. :/ Dla mnie 8w1 jest OK, Diamentowej nie miałam... Mam nadzieję, że szybko Ci odrosną.

    OdpowiedzUsuń
  17. To teraz muszę ostrzec połowę mojego otoczenia, przed możliwymi skutkami, bo 3/4 moich koleżanek zaczęło ją stosować :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię odżywek z Eveline..

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam jeszcze gorzej. moje paznokcie zaczęły wprost odpadać ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. a grubo się nad nią zastanawiałam, teraz już wiem raczej się na nią nie skuszę;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uuuu... Szkoda że nie zostawia efektów na stałe;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyczny koszmarek. Rycyna na osłabione paznokcie to klasyk, ale jest coś takiego jak Salicylol, czyli olej rycynowy z kwasem salicylowym. Może okłady z niego by pomogły zregenerować paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej rycynowy stosowałam przez ponad miesiąc i nie pomógł :(
      Ale o Salicylolu (czy jak to się odmnienia?:D) nie słyszałam, muszę wypróbować :)
      Bo nie mam juz siły na te paznokcie :(

      Usuń
  23. Okropne efekty... ja teraz stosuję tylko utwardzacz i jestem baardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem dlaczego ale produkty tej marki nie zachęcają mnie do ich kupna

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam poprzednią Twoją recenzję i również łączę się we współczuciu- ja dawno używałam tych odżywek i nigdy więcej nie chce mieć z nimi styczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Najlepsze jest to że nie jestem jedyna, która ma takie paznokcie po odżywkach z eveline. Napisałam do nich, a oni nawet nie racza mi odpisać.

      Usuń
  26. jeju współczuję. ja unikam odżywek z eveline. na początku wszystko ok a potem robią masakrę z paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już więcej nie zastosuje żadnej odżywki z Eveline :/

      Usuń
  27. mam dokładnie to co Ty z paznokciami ale mnie się to zrobiło po lakierze z bell którego ostatnio namiętnie używałam i właśnie na ratunek moim panzokcia kupiłam odżywkę eveline 8w1 ale po Twoim opisie stw, ze to chyba nie był dobry zakup...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować, wiele dziewczyn ją stosuje i są zadowolone w tym moja siostra, a ja mam takie efekty :/

      Usuń
  28. Współczuję takich efektów.
    Najpierw włosy, teraz paznokcie.. Może to czas na jakieś witaminki ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy to już ok 2-3 lat ;)
      Paznokcie teraz, ale to przez odżywkę, brałam wiele witamin i nie pomogły

      Usuń
  29. Biedaku! Serdecznie współczuję i życzę aby pazurki jak najszybciej się zregenerowały. Może jakieś naturalne sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam oleju rycynowego, miodowych maseczek i regenerum :/ i nic

      Usuń
  30. Ja niestety też miałam styczność z tą odżywką, moje paznokcie były w podobnym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze współczuję :-(. Ja,na szczęście,uniknęłam tak opłakanych efektów,ale w momencie,gdy zauważyłam,że wolny brzeg paznokci przybiera nieregularne, rozlewające się kształty,natychmiast ją odstawiłam i nie zamierzam do niej wracać... Życzę szybkiej regeneracji paznokci,pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. po Twojej opinii powiem, że jestem zmieszana...kupiłam ją niedawno, mialam dopiero raz w użyciu i ciekawa jestem jak przyjmą ją moje paznokcie... z tej wybielającej jesten na przyklad zadowolona. Niedługo zrobię recenzję i zaprszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiedz jak długą ją używałaś, bardzo duzo osób zapomina, że trzeba ją stosować nie dłużej niż miesiąc i zrobić przerwę na kolejny miesiąc lub dwa. Zbyt długie używanie powoduje powrót łamania i to ze zdwojoną siłą. Ja miałam 8w1, a teraz właśnie diamentową i wreszcie moje paznokcie są na prawdę baardzo mocne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Odżywka 8w1 robiła mi coś podobnego, a wciąż się łudziłam, że mi się wydaje...dałam koleżance, może jej posłuży. NIGDY nie sięgnę już po odżywki Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  35. To straszne. Współczuję Ci. Ja też mam słabe miękkie paznokcie i szukam dobrej odżywki, ale Eveline to już na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  36. nie zgadzam się zupełnie-mam odżywkę 8w1, używałam jakiś czas temu-około 2 miesiące temu- paznokcie ładne, mocne. po odstawieniu nic - paznokcie nadal ładne. zaczęłam właśnie powtarzać "kurację". wiem tylko jedno - nie wolno jej używać zbyt długo i tyle. max 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Używałam tej odżywki przez dobre 4 tygodnie, paznokcie się wzmocniły, były twarde. Po odstawieniu też wszystko okej... Po 4 miesiącach powróciły do starego stanu, czyli rozdwajają się :c ale przez te 4 miesiące cały czas je malowałam :x Teraz znów robię kurację i póki co wszystko okej :) Bardzo lubię tą odżywkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. ja ciągle używam odżywek Eveline i po odstawieniu nie zauważyłam nic takiego co u Ciebie...a to że paznokcie bolą jak nałożysz za dużo to normalka...trzeba używać zgodnie z zaleceniami producenta i jest wszystko OK; ja też bylam nadgorliwa, nakładałam jej więcej i potem wszystko mnie bolało; po tym, nauczyłam się, że EVELINE DZIAŁA, ale gdy jest stosowana zgodnie z ulotką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam zgodnie z zaleceniami i niestety nie dość, że bolały, to robił się sinę, a tak nie powinna działać chyba odżywka? Zresztą to co ona zrobiła z moimi paznokciami to koszmar...przez pół roku mi się non stop łamały, rozdwajały do połowy płytki... bardzo brzydko to wyglądałam i nie miałam prawie paznokci :/ dopiero balsam 2x5 herba studio i regenerum mi pomogło

      Usuń
    2. Witam,również zakupiłam ta odżywkę,stosowałam ja wedlug instrukcji,na początku ok.ale po jakimś czasie pod paznokciami tworzyła się dziwna brzydka warstwa jakby zgrubienia skóry, opuszki mnie swędziały,paznokcie zrobily sie galaretowate,bolą,w niektórych miejscach są brzydko sine.To jest okropne co oni sprzedają.

      Usuń
  39. New nails, lakier hybrydowy - uwielbiam. Paznokcie w bardzo dobrej kondycji, ładnie wygladające, i bez poprawek przez wiele tygodni. Jestem za stara na codzienne poprawki. A co najważniejsze - paznokcie mam cały czas w doskonałej kondycji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tej odżywki używam czasami, jak mi się o niej przypomni i w takiej formie sprawdza się u mnie fajnie, stosuję zazwyczaj jako bazę pod lakier. Kuracji nie robiłam, ale Twój wpis mnie do niej nawet nie zachęcił :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)