środa, kwietnia 10, 2013

Vipera Cosmetics - Randez Vous - Szminka do ust - Pomadka nr 61 - Różowa Matowa


Vipera Cosmetics - Randez Vous - Szminka do ust - Pomadka nr 61 - Różowa Matowa 





Opis producenta:

Vipera Szminka do ust Rendez Vous to kolekcja 12 matowych kolorów podanych w eleganckiej metalowej oprawce. Pomadka uelastycznia wargi i jestodpowiednio trwała. 

Waga: 4g



Termin ważności: 24-30 miesięcy

  • ma delikatną, jedwabistą konsystencję, co pozwala na łatwe nakładanie i piękną prezentację koloru ust
  • doskonale pokrywa powierzchnię, nie rozpływa się, nie rozmazuje na konturach
  • nie zbija się i nie blaknie
  • komponenty pochodzenia naturalnego są korzystne dla zdrowia
  • zawiera delikatny, pełen powabu zapach 

Usta uzyskują satynową, równomierną, pełną barwę i są prawidłowo nawilżone.
Szminka uelastycznia wargi i jest odpowiednio trwała.
Przeciwutleniacze chronią wargi przed wolnymi rodnikami powodującymi powstawanie zmarszczek.
Substancje o działaniu łagodzącym wygładzajacym naskórek rewitalizują powierzchnię warg.
Randkowa kolekcja szminek Vipery RENDEZ-VOUS zapakowana jest w śliczne metalowe oprawki obsypane stonowanym srebrem i motywem tulipanów.
Dostępne kolory
 Vipera szminki rendez vous

 Skład:


Cena:

ok 13zł / 4g

Mój opis:



Uwielbiam dostawać prezenty! :) Przedstawiam Wam Dziewczyny prezent jaki czekał na mnie w domu gdy wróciłam na weekend - Pomadka z Vipery (opisywałam wcześniej nr 64 >KLIK<). Oczywiście jest to prezent od NAJLEPSZEJ SIOSTRY NA ŚWIECIE :)
Na urodziny nie miała jak dać mi prezentu - ja na studiach ona tu więc ostatnio jak byłam tydzień przed urodzinami dostałam Masełko do Ust Nivea (recenzja >KLIK<), a teraz pomadkę, tak wiem siostra mnie rozpieszcza :))


Opakowanie: Jak dla mnie jest piękne ! Podoba mi się srebrny kolor opakowania (efekt lustra) z szarymi kwiatkami od spodu. Na zatyczce widnieje odcień pomadki. Minusem mogą być ślady palców zostawiane na "lustrzanym" opakowaniu.
Zapach/konsystencja: owocowy/ miękka i kremowa.
Aplikacja: pomadkę bardzo łatwo nakłada się na usta dzięki miękkiej konsystencji.
Moja ocena: wreszcie mam swoją pomadkę i nie muszę podkradać siostrze :) chociaż jej odcień jest bardziej naturalny, a mój "zadziorny" - ale jak dla mnie kolor jest strzałem w 10! 
Na ustach nie zauważyłam efektu "zważenia" się szminki. Wiele blogerek pisało, że szminka uwydatnia suche skórki, ja takowego efektu nie zauważyłam. Może po zmyciu szminki wargi są lekko suche, ale na noc możemy nałożyć np Masełko Nivea albo "Miodek" z Avonu i od rana usta są piękne, nawilżone i gotowe do kolejnego dnia z rewelacyjnym kolorem szminki :)
Kolor utrzymuje się dość długo, po ok 2-4 godzinach musimy poprawić makijaż, ale mi to nie przeszkadza, za tę cene zbyt wiele od pomadki nie wymagam.
Jestem wielką fanką opakowania gdyż moim zdaniem jest cudowne i bardzo kobiece :). Aż chce się mieć taka pomadkę w torebce ! Odcień pomadki jest identyczny jak na opakowaniu. Szminka nie zbiera się w kącikach ust, ani w załamaniach, ma bardzo ładne matowe kolory co jest hitem tej wiosny :)
Oto efekty:





51 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) idealny dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :) Marzę o takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najladniejszy kolor ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  5. cena całkiem dostępna a efekt piorunujący ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest właśnie bardzo fajna, jak na ten efekt :)

      Usuń
  6. ładny kolor a mat ogarnął już chyba wszystkie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie wygląda na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego co czytałam to maty są najbardziej wysuszającym wykończeniem :) Na Twoich ustach prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda może lekko wysuszac, ale jak wspomniałam w poście, używam codziennie masełka Nivea malinowego i takiego efektu nie doświadczyłam :)

      Usuń
  9. zaczyna mi się podobać i tak się zastanawiam czy na jakaś się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka siostra to skarb! Szminka świetnie wygląda na ustach i podoba mi się to, że występuje w szerokiej gamie kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Siostrę mam najlepszą na świecie :) ma wiele fajnych odcieni, niestety niektóre wyglądają zupełnie inaczej niż na tym zdjęciu z dostępnymi kolorami :/

      Usuń
  11. A u mnie jak na złość zamknęli stoisko Vipery ;c


    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem kolor idealny, stworzony wprost dla blondynki. Pozostałe odcienie też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie wygląda na ustach blondynki :) jednak u brunetki także całkiem dobrze się prezentuje :)

      Usuń
  14. Zawsze możesz kupić przez sklep internetowy http://www.viperasklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ten kolor szminki ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor i opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny odcień. Lubię takie wyraziste kolory na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam pomadki z Vipery. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kolory na ustach, nigdy nie miałam szminek tej firmy ale zachęciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna jest :) gdzie można taką dostać ? są gdzieś stoiska tej firmy w okolicach Krakowa :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z Krakowa także nie wiem :) musisz sprawdzić na stronie Vipery :)
      Istnieje sklep internetowy jeszcze :)

      http://www.viperasklep.pl

      Usuń
  21. Przepiękny kolor - muszę się za czymś takim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor bardzo ładny sama jestem zwolenniczka różowych odcieni na ustach, aż chyba muszę się w końcu zdecydować na jakiś inny kolor bo wszystkie pomadki i błyszczyki mam różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor :) Uwielbiam takie róże na ustach. Możliwe, że przechodząc obok stoiska Vipery bym sobie ją kupiła.. szkoda tylko, że jest mi tak bardzo nie po drodze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)