środa, kwietnia 03, 2013

Orientana - balsam do ciała w kostce - Lawenda i YLANG YLANG

Orientana - balsam do ciała w kostce - Lawenda i YLANG YLANG


Opis producenta:

DZIAŁANIE RELAKSACYJNE I NAWILŻAJĄCE



100% naturalny balsam do ciała – wygodna aplikacja.

Stworzony z masła kokum, masła kakaowego i wosku pszczelego, olejów i olejków roślinnych. Wszystkie składniki są naturalne, tłoczone na zimno, nierafinowane, nie poddawane obróbce mechanicznej.
Zapach balsamu wspaniale wpływa na nasze samopoczucie. Poznaj relaksujący, podnoszący nastrój aromat.
Olejek lawendowy działa nawilżająco i oczyszczająco. 
Olejek ylangowy działa przeciwdepresyjnie, przeciwstresowo, doskonale podnosi samopoczucie, działa jak afrodyzjak.
 Stosowanie: Kostka topi się pod wpływem temperatury ciała.  Pocieraj kostką bezpośrednio po skórze lub rozgrzej w dłoniach i dłońmi wcieraj balsam w ciało. Skóra po masażu balsamem Orientana jest niesamowicie gładka i pachnąca.
NIE TESTOWANO NA ZWIERZĘTACH

Skład:

 Cera Alba (wosk pszczeli), Ricinus Communis Seed Oil (Olej z nasion rącznika pospolitego), Garcinia Indica Seed Butter (masło kokum), Theobroma Cacao Seed Butter (masło kakaowe), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Punus Amygdalus Dulcis Oil (olej migdałowy), Olea Europaea Husk Oil (olej oliwkowy), Sesamum Indicum Seed Oil (olej sezamowy), Helianthus Annuus Seed Oil (olej słonecznikowy), Triticum Vulgar  Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), Tocopherol (wit. E), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z nasion winogron), Lavandula Augustifolia Oil (olejek lawendowy), Cananga Odorata (olejek ylang ylang) Flower Oil ,  Rosa Damascena Extract (ekstrakt różany), Aloe Barbadensis Extract (ekstrakt z aloesu).


Cena:

ok 30 zł / 60g

Dostępne na
www.orientana.pl oraz w wybranych Empikach.
Pełna lista wybranych placówek z produktami firmy Orientana >KLIK<

Gdzie dostępne są produkty orientana? Np.
-Wrocław (mydlarnia wrocławska ul. Kuźnicza, dom handlowy feniks - drogeria jaśmin), 
- Warszawa (Drogeria Jasmin Dworzec Centralny - na przeciw peronu 3, Mokotów Drogeria Jaśmin), 
- Kraków (Perfumeria YASMEEN ul.Karmelicka 3 1 piętro) , 
- Gdańsk (UFUFU CONCEPT STORE Galeria Madison), 
- w Jaskini Solnej Denique, 
- Byton (Sklep BEAUTY STORE Centrum Handlowe AGORA) , 
- Biała Podlaska (Drogerie Polskie CENTRUM SAS), 
-Wolsztyn (rynek), 
- Słupsk (sklep BEAUTY STORE Centrum Handlowe Janta)
- Żory (sklep zielona dziupla)
- Lublin (sklep serce natury)
- można zamówić i odebrać bezpłatnie w każdym Empiku

Moja ocena:

Opakowanie:
Balsam dostałam w papierowym opakowaniu, jednak na stronie producenta znajdują się bardzo ładne opakowanie do balsamów w kostkach. Kosztuje ok 13zł, jednak myślę, że jest to fajne opcja dla tego typu balsamów, szczególnie jeśli chcemy je stosować dłużej :)

Konsystencja:
tak jako to balsam w kostce. Zbita i twarda, jednak w kontakcie ze skóra się topi i łatwo aplikuje. Jest koloru lekko żółtawo-beżowego. Zapach...jak to lubi. Mi początkowo kojarzyło się z szafą babci, w której znajduje się tona mydeł przeciw molom, jednak gdy zaczynamy pocierać balsam o skórę zapach jest o wiele ładniejszy. Wyczuwam lawendę, i jakby cytrynę, ale jest to chyba ylang ylang.
Niestety mój balsam przyszedł lekko zgnieciony, ale czego oczekiwać od Poczty Polskiej?

A powinno wyglądać tak:


Moja ocena:
Jest to bardzo fajny balsam, który umili nam wieczór/dzień. Zapach przy wcieraniu w skóre jest przepiękny, unosząca się lawendowo-cytrusowa nuta zapachowa każdemu poprawi humor! Szczególnie, że jest dość intensywna, jednak przy kontakcie ze skórą łagodnieje. Sam kształt kostki także jest piękny oraz uroczy i jak wiadomo przy używaniu się zmienia. Balsam świetnie się rozprowadza, przy dokładnym rozsmarowaniu ręką bardzo szybko się wchłania oraz genialnie nawilża. Skóra staję się gładka, miękka i pięknie pachnąca. Jeśli używamy balsam dłużej musimy pamiętać o dokładnym rozsmarowaniu go dłonią na danej partii ciała, gdyż może pozostawiać skórę lekko klejącą. Przy większym zużyciu odsłaniają się suszone listki, które mogą drapać, dlatego radze je wyjąć. Świetnie się sprawdza jako balsam po kąpieli, oraz olejek/balsam do masażu. Eteryczna woń umili z pewnością masaż i poprawi samopoczucie. Jednak brak metalowego pudełka jest trochę minusem, gdyż trudno się je przechowuje i zabiera w podróż - pod wpływem ciepła balsam się topi i to jest problem. 
Jego największym plusem jest SKŁAD !
 Jest on genialny!! 100% Naturalnych składników? Pewnie! Balsam nie ma żadnych konserwantów, tylko same oleje i ekstrakty oraz wosk pszczeli. Tutaj niestety trzeba uważać, bo bardzo często wosk pszczeli uczula i nie możemy stosować go na dłuższą metę. Ja jednak nie mam z nim problemu :) jak można nie lubić tego balsamu? Może cena jest wysoka, jak za taki mały produkt, jednak balsam robiony jest ręcznie w 100% z naturalnych składników.

Czy kupię ponownie? TAK :)




To, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynęło na moją opinie, ani recenzje produktu.


43 komentarze:

  1. ja za lawendą nie przepadam, ale kształt mnie zauroczył :) szkoda, ze nie mozna sie nim jakos tak miziac aby zawsze był taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne wersje zapachowe wyglądają równie pięknie ;)
      także tego żałuje :) jest to dla mnie trochę forma mydła w kostce. Ładne gdy wyjmiemy z opakowania, potem coraz mniejsze i brzydsze, jednak efekt ten sam :)

      Usuń
  2. nigdy wcześniej takiego produktu nie miałam, i w takiej konsystencji. Skusiłabym się ;) uwielbiam naturalny skład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś produkt a piszesz, "Czy kupię ponownie? TAK :)" - troszkę mylące ;)
    Ale forma balsamu całkiem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może i mylące, ale chodziło o zamysł. Taką formę piszę w 99% notek, czy dostaje produkt w ramach współpracy czy nie :)

      Usuń
  4. Od jakiegoś czasu obserwuję te balsamy w kostkach i zastanawiam się nad takim.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam balsamu w kostce, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt, widziałam już na paru blogach, więc staje się popularny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę się zgniótł,ale i tak fajnie wyglada
    nie lubię zapachu lawendy ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersje zielona herbata i jaśmin i moje odczucia są podobne do Twoich :) Może następnym razem wypróbuję własnie lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zieloną herbatę! :) bo balsam jest rewelacyjny ;)

      Usuń
  9. Ciekawy produkt,a o firmie nawet nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma jest świetna. Bynajmniej ma bardzo dobre kosmetyki i składy. Używam juz któryś produkt z kolei który wyszedł z pod skrzydeł tej firmy i każdy bardzo miło mnie zaskakuje :)

      Usuń
  10. nie przepadam jednak za zapachem lawendy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, ale sa równiez inne wersje zapachowe które no do mnie nie przemawiają, ale może któreś Ci się spodoba :)

      Usuń
  11. Wersja jaśmin z zieloną herbatą pachnie cudnie :) te balsamy to nawilżające bomby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżają nieziemsko ! ;) teraz żałuję, że nie wzięłam zielonej herbaty :(

      Usuń
  12. Taka postać balsamu średnio mnie przekonuję, choć wygląda zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postać jest inna, mało znana. Jednak jak się przyzwyczaisz to zwykłe mleczko czy balsam jest dziwne :)

      Usuń
  13. uwielbiam lawende ,a z takim kształtem i formą balsamu jeszcze nigdy się nie spotkałam :) Chciałbym go wypróbować u mnie :) Musi być swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko co recznie robione bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam nawet, że istnieją balsamy w kostce... Jestem zacofana? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie jesteś zacofana :) są to głównie produkty ręcznie robione, albo produkują je mniejsi producenci :)
      W Rossmannach ich nie znajdziemy ;)

      Usuń
  16. Z taką formą balsamu jeszcze się nie spotkałam. Niesamowicie mnie zaciekawiłaś tym produktem. Za lawendą nie przepadam, ale z chęcią spróbowałabym innego wariantu zapachowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) zależy co lubisz ale są bardzo fajne inne wersje zapachowe ;) wiem, może cena nie zachęca, ale skład jest świetny i nawilżenie również :)

      Usuń
  17. Brzmi ciekawie :)
    Niedaleko mnie jest ich asortyment (wg strony), może się wybiorę powąchać i coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się polubiłam z asortymentem tej firmy ;) mają bardzo ciekawe składy! ;)

      Usuń
  18. Że tak się zapytam ale... jak go się stosuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocierasz nim skóre :) w kontakcie z nią zaczyna się topić i zostawać na skórze. Jeśli jest go za dużo może pozostawiac film dlatego najlepiej, miejsce które zostało przetarte balsamem ok 2-4 razy, należy przetrzeć ręką i rozsmarować na większej powierzchni skóry ;)

      Usuń
  19. niezgnieciony wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miaąłm tego produktu..i ciekawa postać jest jego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy sposób nakładania!
    sama chętnie wypróbowałabym ten kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  22. Już kiedyś gdzieś o nim czytałam i mnie zachwycił ;) W ogóle taka forma co raz bardziej do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy produkt, nigdy nie używałam czegoś podobnego, ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz widzę ten produkt i już mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lawenda jest czymś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)