środa, kwietnia 24, 2013

Współpraca #1!

Współpraca #1!

Parę dni temu dostałam maila od Forte Sweden, że zostałam wybrana do wypróbowania i zrecenzowania ich nowych produktów. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam, gdyż jest to ogromne zaufanie jakim obdarzyła mnie firma :)
Forte Sweden jest to producent takich marek jak On-Line, Mrs Potter's, Romantic oraz Corine de Farme.


Dziś dostałam paczuszkę z kosmetykami do testowania, są to nowości 2013 firmy Forte Sweden :









Do przetestowania dostałam:
-24 próbki kremu rozświetlającego.
Jedna próbka ma 3ml, więc razem dostałam 72ml kremu, w sprzedaży krem ma 50ml. 
Nie lubię próbek, jednak myślę, że jakoś się z nimi dogadam :) od dziś zaczynam testować! :)

Niezwykle delikatny, hipoalergiczny krem rozświetlający.
99% składników naturalnych (liczi, biała herbata, borówka bruszynica).
Bez parabentów, fenoksyetanolu, barwników, etanolu.

-żel pod prysznic 3w1 dla mężczyzn
Cóż, tu może być problem, gdyż nie jestem mężczyzną i w pełni nie wykorzystam produktu, jednak postaram się go przetestować w miarę moich możliwości.
Za ten produkt będzie odpowiedzialny mój Tż :)

-Romantic maska do włosów suchych i zniszczonych.
I tu byłam bardzo zaskoczona. Maska wydaję się naprawdę dobra, składniki także są odpowiednie. Już nie mogę doczekać się aż  będę ją testować. Mam nadzieję na pozytywne efekty :)


- żel pod prysznic, płyn do kąpieli. Oliwka.
Sam zapach już jest obłędny, także myślę, że się polubimy :)

- sól pieniąca do kąpieli.Oliwka
Jak pisałam parę postów temu, uwielbiam takie gadżety kosmetyczne. Wszystko co umila kąpiel jest dla mnie na plus :)

- Mydło hipoalergiczne, do skóry wrażliwej hipoalergicznej.
Jako, że niestety taką skórę posiadam, bardzo cieszę się z możliwości przetestowania tego kosmetyku, gdyż jedyne mydło na jakim bazuję jest to biały jeleń i moja skóra zaczyna na nie źle reagować. Prawdopodobnie się do niego przyzwyczaiła :(



A Wy znacie tę firmę i jej produkty?
Który z kosmetyków lubicie najbardziej? :)


56 komentarzy:

  1. Gratulacje :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje współpracy i strasznie Ci jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) to dopiero moje pierwsza współpraca dlatego bardzo się cieszę :)

      Usuń
  3. te oliwkowe kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie pachną :) jednak ciężko mi stwierdzić czy to oliwka ;)

      Usuń
  4. No to ekstra przesyłkę do testowania dostałaś.
    Miałam kiedyś sól do kąpieli i maskę do włosó.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) maska mnie bardzo mile zaskoczyła :) nie moge doczekać sie gdy ją przetestuje :)

      Usuń
  5. Gratuluję nowej współpracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szczerze to wcześniej także znałam je tylko z widzenia i jakoś nigdy po nie nie sięgnęłam ;)

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy.
    Nie wiedziałam, że On Line jest od tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) także nie widziałam :) a pamiętam produkty tej firmy na sklepowych półkach odkąd byłam mała :)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy, bardzo cieszy gdy ktoś docenia Twoje serce włożone w pisanie bloga. No i jaka pokaźna ta paczka :) Czekam na opinię o masce do włosów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu bardzo się cieszę :) że ktoś w końcu docenił moją pracę i wysiłek jaki wkładam w bloga :)

      To oraz Wasze odwiedziny i komentarze są dla mnie bardzo ważne :)

      Usuń
  9. nie znam firmy,ale chętnie przeczytam jak sprawuje się ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Ciekawi mnie maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się recenzją :) także zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)

      Usuń
  11. Kojarzę ich chyba z jakiegoś mydełka do rąk.

    Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja także kojarzę tę firmę z mydeł! :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy :) produktów nie znam, więc czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawostki, czekam na opis działania maski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam produktów tej firmy, z chęcią przyjrzę im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tego mydła hipoalergicznego. Ponoć jest super zapach no i można myć nim twarz.Ja już też nie używam Białego Jelenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego bardzo się ucieszyłam z tego mydła :) nie lubię kupować kosmetyków, które wykorzystuje 2-3 razy i rzucam w kąt bo się nie sprawdzają :(

      Usuń
  17. z on line są bardzo fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje współpracy. Znam produkty Corine de Farme - micelar i krem na dzień - świetnie pachną i skład również godny wspomnienia. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje to bardzo znana firma:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy;) Firmy nie znam, ale kosmetyki wydają się interesujące;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja męski żel pod prysznic 3w1 używam jako szampon ,gdy akurat skończy mi się mój szampon.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje i zazdroszczę współpracy ;-)
    mam nadzieję, że i mój blog tak się rozkręci :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wspołpracy :) Kilka razy miałam mydła do rąk z tej firmy, ale nie pamiętam jakie dokładnie, tyle ich się u mnie przewija :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna współpraca , gratuluje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o gratulacje:D szczęściara :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)