niedziela, kwietnia 07, 2013

Procter & Gamble - Pantene Pro V - Intensywna regeneracja - 2w1 szampon z odżywką - włosy normalne - Procter & Gamble

Pantene Pro V - Intensywna regeneracja - 2w1 szampon z odżywką - włosy normalne - Procter & Gamble


Opis producenta:

Linia Intensywna Regeneracja: nawilżenie i ochrona włosów suchych i zniszczonych. Zaawansowana formuła Pantene Pro-V: bogata w substancje regenerujące kolekcja z cząsteczkami mikro-odżywczymi pomaga głęboko nawilżyć włosy, nadając im zdrowy wygląd i naturalny blask. Chroni włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją. 

Skład:

 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Glycol Distearate, Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Citrate, Cocamide MEA, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Polyquaternium-76, Sodium Chloride, Glycerin, Tetrasodium EDTA, Linalool, Hexyl Cinnamal, Ammonium Laureth Sulfate, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hydrochloric Acid, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolino ne, Magnesium Chloride, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone. 

Cena:

ok 16-18zł / 500ml

Mój opis:


Opakowanie: białego koloru, zamykane na klips (czarny, odżywka klips biały), dość wysokie (ok 20cm), jednak bardzo łatwe w użyciu, nie wyślizguje się z rąk. Szampon (odwrotnie do odżywki) ma normalnie otwieranie tj na górze.

Kolor: biały, lekko kremowy.
Zapach: słodki, cytrusowy.
Konsystencja: lekko leista, bardzo łatwo się pieni (niestety posiada w składzie SLSy które są za to np odpowiedzialne).

Wydajność: bardzo dobra. Przy codziennym stosowaniu starcza na ok 1,5 miesiąca.

Moja ocena: szampon niestety posiada SLSy, przez co przestałam ją codziennie stosować . Produkt bardzo dobrze się pieni i zmywa codzienny łój z włosów. Wystarczy jedno umycie, a włosy są świeże i lekkie. Produkt ułatwia rozczesywanie, jednak lepiej stosować go z odżywką. Podczas mycia włosów możemy rozkoszować się jego słodkim zapachem , który później utrzymuje się nam na włosach. Najlepsze efekty otrzymujemy gdy stosujemy razem z odżywką (recenzja >KLIK<)oraz maską 2 Minutowe Intensywne Wygładzenie(recenzja >KLIK<).




34 komentarze:

  1. Uwielbiam te szampony przetestowałam już chyba wszystkie ;)
    fakt do codziennej pielęgnacji się nie nadają ale i tak są super ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także je bardzo lubię, ale tak jak piszesz nie do codziennej pielęgnacji :)

      Usuń
  2. jeden z najlepszych, ale ja używam ostatnio znacznie tańszego Kallosa i chyba przy nim pozostanę, mimo kilku jego minusów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam ich dawno dawno temu, teraz wybieram te naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli kolejny szampon 2w1, który działa jak 1w1.

    OdpowiedzUsuń
  5. no clakiem ciekawy ;) ale nie lubie tych 2w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa jak normalny szampon :) nie widzę zbytnio tego 2w1 :)

      Usuń
  6. Mi niestety obciążał włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest w miarę ok, ale nie do codziennego stosowania :)

      Usuń
  7. Jeden z moich ulubionych szamponów. Mi nie przeszkadza to, że ma w składzie SLS. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadzało do póki moje włosy nie zaczęły przypominać siana :)
      Moja siostra używa go do codziennej pielęgnacji wraz z odżywką i jest bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Ja używam zwykle z Nivei.; )) Osobno to i to , ale ciekawe. *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ; ) Ładny Blog ♥ .
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nigdy nie myłam głowy ani nie uzywałam innych produktów od nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za produktami Pantene, do tego w większości przypadków to co ma odżywkę w sobie obciąża mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele osób ma taki efekt :( , ja bynajmniej nic takiego nie zauważyłam :)

      Usuń
  12. nie wiem dlaczego, ale produkty tej marki nie zachęcają mnie do kupna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma SLS i SLES, czyli detergentowa bomba. Niestety wysoko w składzie ma też silikon, dlatego ładnie wygładza włosy, bałabym się myć tym szamponem skórę głowy. Dalej wachlarz konserwantów i donor formaliny. Oj, zdecydowanie nie dla wrażliwców, ani nawet zbyt często dla zdrowej skóry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie używam go codziennie :) kiedys to robiłam i efekty są jakie są... :(

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam odżywkę tej firmy i szczerze mówiąc nie obchodzi mnie czy ma SLS czy inne Esy najważniejsze że 'moje włosy są zadowolone'. Oczywiście nie stosuję jej codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy także lubią odżywkę z tej serii :) jednak fakt faktem skład nie zachęca :)

      Usuń
  16. Strasznie lubię odzywkę od nich,intensywna regeneracja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za tą firmą, ale nie probowalam zbyt wielu jej produktow, kiedys po prostu sie nacielam i od tej pory unikam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukam szamponu,który nie plątałby włosów

    OdpowiedzUsuń
  19. Miała-bardzo fajny ale najbardziej lubię maski z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkowicie zrezygnowałam z marki Pantene- kiedyś mieli duuużo lepsze składy, teraz jestem na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham zapachy produktów Pantene bardzo długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nigdy nie miałam szamponu z Panete pro-v zawsze wybieram inne marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie próbowałam szamponu z tej linii:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)